Specificați în LiveAgent adresele IP ale vizitatorilor pe care doriți să le interziceți, astfel încât vizitatorii agasanți nu vor mai putea să vă deranjeze agenții.
Interdicția este aplicată:
- Conversațiilor
- Formulare de contact
- Apelurilor (buton de apeluri)
- Sugestii
- Articole pe forum
Conversații Un vizitator poate vedea butonul de conversații, dar nu poate porni o sesiune de conversații cu un agent disponibil. Un vizitator blocat poate lăsa doar un mesaj inactiv, care va fi marcat automat ca fiind nesolicitat.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Formulare de contact Un mesaj adăugat de un vizitator blocat prin intermediul unui formular de contact va fi marcat automat ca fiind nesolicitat.
Apeluri Apelurile care au loc prin intermediul interfeței de apelare (buton de apelare) vor fi redirecționate către o poștă vocală (și marcate ca fiind nesolicitate) sau vor fi pur și simplu întrerupte – conform configurării dumneavoastră pentru răspunsurile vocale interactive.
Articole de pe forum/sugestii Utilizatorii blocați nu se pot înregistra și contribui la forum/adăuga sugestii de pe adrese IP interzise.
Istoric al interdicțiilor – informații salvate
- Data interdicției (creată)
- Valabilitate (valabilă până la)
- Adresă IP interzisă
- Notă cu motiv
- Interdicție aplicată de (numele agentului)
- Cod de identificare a tichetului
Cum se adaugă o interdicție
- În timpul conversației cu un vizitator agasant
- În secțiunea Setări/Protecție din LiveAgent
Resurse din baza de cunoștințe
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Îmbunătățiți imaginea profesională a afacerii dvs. cu funcția de redirecționare a e-mailurilor de la LiveAgent. Simplu de configurat, această soluție eficientizează comunicarea cu clienții și oferă un aspect oficial e-mailurilor dvs. Încercați gratuit fără obligații și transformați interacțiunile prin e-mail în oportunități de consolidare a brandului!