Ați avut vreodată un client care s-a simțit frustrat din cauză că agentul dumneavoastră nu era la curent cu conversația anterioară?
Ei bine, acest lucru se întâmplă mai des decât credeți.
LiveAgent este o soluție informatică de servicii pentru clienți pentru orice companie care caută să își îmbunătățească activitățile zilnice de asistență pentru clienți. Prin urmare, vă ajută să procesați solicitările clienților de pe mai multe canale într-un mod eficient din punct de vedere al timpului. Practic, toate funcțiile esențiale se află sub același acoperiș. Toate informațiile de care aveți nevoie sunt chiar în interiorul tichetului/conversației.
Ce este istoricul de conversații?
Istoricul conversațiilor este una dintre multele funcții ale LiveAgent. Acesta poate fi denumit jurnal de conversații sau istoric al comunicării anterioare cu clienții.
Este destul de explicit și poate fi extrem de în diverse situații. Poate fi utilizat pentru a verifica solicitările anterioare ale clienților, cerceta date și informații și căuta soluții anterioare la o problemă. Limitele sunt doar în funcție de creativitatea dumneavoastră.
Cum poate istoricul conversațiilor să vă îmbunătățească serviciul pentru clienți?
Probabil că am trecut cu toții prin această situație: să explicăm problema anterioară noului reprezentant al clienților. Vă amintiți cât de frustrant a fost? Satisfacția clienților scade cu cât clientul dumneavoastră trebuie să explice mai mult timp problema. În general, aceste situații duc la conversații destul de stresante și inutile și aprinse. Pentru a preveni acest lucru, LiveAgent a creat o funcție de istoric al conversațiilor cu clienții în care puteți căuta cu ușurință printre discuții.
Ce puteți vedea în istoricul conversațiilor?
- Numele vizitatorului
- Numele agentului
- Țara vizitatorului
- Data
- Ora
- Departamentul
- Etichetele
Exemplu din viața reală:
Să presupunem că Violeta dorește să îi solicite unui agent de conversații directe ajutorul cu privire la o problemă pe care a întâmpinat-o cu o lună în urmă. Aceasta a fost rezolvată, dar a reapărut. Agentul poate arunca o privire rapidă asupra conversației anterioare. Ca urmare, vede care a fost soluția și de ce nu a fost permanentă. Având aceste informații la dispoziție, agentul poate sugera o abordare diferită. Sau, pe de altă parte, să explice ce trebuie făcut diferit. Prin urmare, această problemă nu va mai apărea în viitor.
Avantaje:
- Soluționarea rapidă a tichetelor
- Îmbunătățirea satisfacției clienților
- Experiență a clienților îmbunătățită
- Flux de lucru fluent pentru serviciul clienți
Ready to provide efficient customer service?
Try our 30-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Funcții bonus care vă ajută să îmbunătățiți experiența clienților:
Adresa URL actuală a clientului din conversație
Aflați rapid care pagină de internet este cercetată de client. Această funcție vă permite să fiți gata să oferiți informațiile adecvate și să preveniți frustrarea nedorită a clientului.
Conversații interne
Conversațiile interne reprezintă conversațiile destinate agenților dumneavoastră din LiveAgent. Însă ce legătură au acestea cu experiența clienților? Ei bine, conversațiile interne au fost create pentru a îmbunătăți activitățile zilnice ale agenților. Dacă au nevoie să intre în legătură cu un alt agent, pot pur și simplu să o facă prin LiveAgent fără să schimbe interfețele. Prin urmare, agentul poate acorda mai rapid ajutorul necesar. Cu cât îmbunătățiți mai mult fluxurile de lucru ale reprezentanților clienților, cu atât mai bune vor fi serviciile dumneavoastră.
Previzualizarea tastării în timp real
Această funcție vă permite să previzualizați în timp real ce scrie clientul. Așadar, între timp puteți încerca să înțelegeți problema clientului sau să căutați informațiile necesare.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Funcții ale LiveAgent
Resurse din baza de cunoștințe
Aveți deja LiveAgent?
Aflați cum să creați un buton de conversații.
Galerie de butoane de conversații
Adaugă un buton de conversație pe site-ul tău cu galeria LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți. Alege dintr-o varietate de stiluri și poziții predefinite pentru conversații directe. Încercare gratuită de 14 zile!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Galeria de invitații la conversație
Invitați-vă vizitatorii paginii de internet la o sesiune de conversații directe cu agenții dumneavoastră. LiveAgent oferă diferite tipuri de invitații. Citiți mai multe și încercați chiar acum în LiveAgent.