Ce este un IVR ?
IVR este o abreviere pentru Răspuns Vocal Interactiv. Răspunsul vocal interactiv este un sistem telefonic automat care interacționează cu apelanții. Sistemul IVR colectează informații în timpul interacțiunii și răspunde executând o acțiune adecvată, cum ar fi direcționarea apelantului către agentul/departamentul adecvat sau emiterea unui apel invers.
Cum funcționează Răspunsul Vocal Interactiv ?
Răspunsul Vocal Interactiv vă permite să distribuiți apelurile către departamentele sau agenții corespunzători. Atunci când un client dorește să contacteze echipa dvs. de suport, este întâmpinat de o voce care le prezintă instrucțiuni (înregistrate). Tot ce trebuie să facă apelantul este să introducă o comandă vocală sau să o tasteze și va fi imediat direcționat către departamentul potrivit din cadrul serviciului clienți.
De exemplu, un meniu obișnuit IVR va direcționa apelul clientului către departamentul dorit, cum ar fi departamentul de facturare, după ce clientul apasă pe o anumită tastă a telefonului.
Cum funcționează în LiveAgent?
LiveAgent oferă un instrument cuprinzător de design online IVR unde oricine își poate proiecta arborii IVR , chiar dacă nu au experiență de ordin tehnic. Vedeți videoclipul de mai jos pentru a obține mai multe informații.
Desfășurați o promoție zilnică sau trebuie să faceți un anunț rapid prin mesajul dvs. de întâmpinare?
Sfatul nostru: Înregistrați toate fișierele audio cu răspuns vocal interactiv direct în instrumentul de proiectare IVR din LiveAgent . Instrumentul vă permite să proiectați/scrieți arborele dvs. de răspuns vocal interactiv de la zero, inclusiv înregistrarea sau încărcarea fișierelor audio în arbore.
Ce funcții are IVR LiveAgent?
- Funcție de apelare înapoi
- Înregistrarea propriile mesaje de răspuns vocal interactiv
- Încărcarea mesajelor preînregistrate
- Prioritizarea apelurilor
- Direcționarea către departamentele/agenții adecvați
De ce ar trebui să utilizați IVR?
IVR este o funcție de asistență pentru clienți bine cunoscută, care poate face minuni pentru departamentul dvs. de asistență. Dacă agenții se simt copleșiți, clienții nu se pot conecta prin telefon sau pur și simplu dacă doriți să faceți lucrurile mai organizat, arborii IVR pot face acest lucru pentru dvs. Puteți să îi configurați, să îi personalizați și să aflați imediat ce funcționează cel mai bine pentru dvs., în LiveAgent.
Care sunt beneficiile IVR?
- Transferuri automate + alegeri nelimitate
- Creșterea gradului de soluționare la primul contact
- Creșterea gradului de satisfacție al clienților
- Economisește bani și timp pentru agenți
Record your own IVR messages
Create a professional remote call center complete with custom IVR menu messages. Record them today for free. No credit card required.
Exemplu de răspuns vocal interactiv – Transferuri către departamente
Puteți vizualiza mai jos un arbore IVR cu două opțiuni de departament disponibile. Clienții pot alege fie departamentul de vânzări, fie departamentul tehnic.
Bună ziua, ați luat legătura cu [Nume companie]. Vă rugăm să alegeți una din următoarele opțiuni de meniu:
Pentru a vorbi cu un reprezentant de vânzări, apăsați 1.
Pentru asistență tehnică, apăsați 2.
Acest lucru economisește timp clientului și reprezentantului companiei. Nu sunt necesare transferuri suplimentare atunci când un client ajunge imediat la departamentul corespunzător.
Mai mult, puteți înregistra un sunet personalizat pentru fiecare transfer automat (redare) către un departament. Adăugați muzică ce este redată înainte ca un reprezentant să răspundă la apel (online/redare). Dacă nu există un agent disponibil, un client poate lăsa și un mesaj vocal (offline/mesagerie vocală).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Crearea unui mesaj profesional de răspuns vocal interactiv poate părea la început o sarcină descurajantă. Nu vă faceți griji; am creat scripturi IVR personalizabile gratuite pentru ca afacerea dvs. să înceapă imediat.
Resurse în baza de cunoștințe
Aflați cum să;
- Configurați un apel înapoi automat
- Schimbați automat IVR
- Redirecționați un apel către un număr extern prin Răspuns Vocal Interactiv
Validator de parole și jurnal de audit
Descoperiți cum validatorul de parole LiveAgent asigură securitatea conturilor dvs. prin evaluarea tăriei parolelor și identificarea celor compromise. Aflați cum să creați parole puternice și să le gestionați eficient cu ajutorul managerilor de parole. Protejați-vă datele și securizați-vă biroul de asistență cu soluțiile noastre avansate de securitate.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Șabloane de răspuns la feedback pozitiv în social media
Descoperă șabloane eficiente pentru a răspunde la feedback-ul pozitiv pe social media și află cum acest feedback poate îmbunătăți experiența clienților și crește afacerea ta. Vizitează pagina noastră pentru a învăța tehnici de optimizare a produselor și servicii prin feedback-ul clienților. Răspunde cu încredere și întărește legătura cu utilizatorii tăi!