Sunteți o companie multinațională? Oferiți servicii pentru clienți în mai multe limbi? Permiteți agenților dvs. de asistență clienți să utilizeze LiveAgent în limba pe care o preferă. LiveAgent suportă în prezent 43 de limbi, iar noi traduceri sunt adăugate în mod regulat.
Dacă doriți să învățați cum să o configurați, citiți Limbi și Traduceri.
Lista limbilor disponibile:
- Engleză
- Arabă
- Bosniacă
- Bulgară
- Catalană
- Croată
- Cehă
- Daneză
- Olandeză
- Estoniană
- Filipineză
- Finlandeză
- Flamandă
- Franceză
- Germană
- Greacă
- Ebraică
- Maghiară
- Chineză Simplificată
- Chineză Tradițională
- Indoneziană
- Italiană
- Japoneză
- Coreeană
- Letonă
- Lituaniană
- Macedoneană
- Malaeziană
- Muntenegreană (Latină)
- Norvegiană
- Persană
- Poloneză
- Portugheză, Braziliană
- Română
- Rusă
- Sârbă (Latină)
- Slovacă
- Slovenă
- Spaniolă
- Suedeză
- Turcă
- Vietnameză
Limba dvs. lipsește din această listă?
Ajutați-ne să traducem o nouă limbă și primiți o reducere de 40% la contul dumneavoastră LiveAgent în cloud. Să ne trimiteți un e-mail pentru mai multe informații.
Prezentare generală a funcțiilor multilingve:
Widget-uri adaptabile în funcție de limbă
În timp ce vă personalizați/creați widget-urile în LiveAgent, puteți seta cu ușurință și o limbă preferată pentru un anumit departament. Prin urmare, dacă activați pe piețe cu limbi diferite, puteți adapta și widget-urile site-ului dvs. web.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Widget-uri adaptabile în funcție de limbă.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Descoperă cum să îți extinzi afacerea cu asistență pe multiple canale prin LiveAgent! Oferă clienților tăi opțiuni variate de contact, integrând e-mail, chat live, telefon, Facebook și Twitter într-o singură platformă. Transformă serviciul de asistență într-o experiență de nivel înalt și accesează gratuit LiveAgent pentru a vedea cum poate îmbunătăți comunicarea și satisfacția clienților tăi. Aflați mai multe despre avantajele asistenței pe multiple canale și începeți acum!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă cum asistența online transformă relația cu clienții, oferind suport 24/7 prin multiple canale de comunicare. Află cum LiveAgent îmbunătățește satisfacția clienților, economisește costuri și asigură un avantaj competitiv. Vizitează pagina pentru a explora toate beneficiile și cum să îmbunătățești serviciile online!