To make it easier for new Agents to determine the skill of other Agents and also to have a fun title, we added “levels” to Agent names. Now you can easily spot the achieved Dragon Slayer of customer support!
Levels are a part of the Gamification functionality and can motivate your Agents to go the extra mile and compete with each other.
Există 12 niveluri predefinite, de la începător la ucenic, trecând prin ucenic, profesionist și vrăjitor, până la regele asistenței pentru clienți. Nivelurile sunt câștigate și permanente, nu le puteți pierde din cauza inactivității.
Exemplu
If agents answer more than 500 Tickets, they achieve the Professional Level (shown in their status) with a motivation message: “You are a Pro now. Your answers are precise and to the point. Customers shiver with expectation waiting for your answers. Answer 500 tickets or make 500 chats to reach this level.”
Nivelurile pot fi modificate de către administrator, care poate stabili parametrii acestora.
Lista de condiții de nivel posibile (pe care le puteți utiliza)
- operatori matematici (+,-,/,* )
- operatori logici (||,&&)
- paranteze
și următoarele variabile:
- $worktime (Timp de lucru)
- $answers (Răspunsuri)
- $answers_ph (Răspunsuri pe oră)
- $chats (Chat-uri)
- $chats_ph (Chat-uri pe oră)
- $missed_chats (Discuții ratate)
- $chat_answers (Mesaje)
- $chat_answers_ph (Mesaje pe oră)
- $calls (Apeluri)
- $calls_ph (Apeluri pe oră)
- $call_seconds (minute de apel)
- $call_seconds_ph (minute de apel pe oră)
- $missed_calls (Apeluri ratate)
- $rewards (Recompense)
- $rewards_p (Recompense %)
- $punishments (Mustrări)
- $punishments_p (Mustrări%)
- $not_ranked (Nu este clasat)
- $not_ranked_p (Nu este clasat %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Lista nivelurilor predefinite
- Novice (1) – Sunteți nou în sistem și sunteți gata să faceți primii pași.
- Ucenic (2) – Ați răspuns deja la câteva tichete, dar învățarea abia a început.
- Stagiar (3) – Învățați bine. Continuați să lucrați așa de bine și veți fi mare într-o zi.
- Începător (4) – Ați terminat faza de învățare. Acum este timpul să arătați ce puteți face.
- Amator (5) – Se pare că vă cunoașteți munca. Continuați să vă îmbunătățiți.
- Profesionist (6) – Sunteți un profesionist acum. Răspunsurile dvs. sunt precise și la obiect. Clienții tremură de nerăbdare așteptând răspunsurile dvs.
- Maestru (7) – V-ați câștigat respectul. Colegii dvs. vă admiră. Ajutați-i să devină la fel de buni ca dvs.
- Vrăjitor (8) – Abilitățile dvs. depășesc încet-încet această lume. Unele dintre răspunsurile dvs. sunt magice.
- Magician (9) – Răspundeți la tichete cu puterea minții. Magia dvs. a crescut la cel mai înalt nivel posibil.
- Magician Alb (10) – V-ați dovedit abilitățile magice. Acum vi se permite să purtați pălăria albă.
- Regent (11) – Dvs. conduceți acest sistem. Tichetele vin și pleacă sub comanda dvs.
- Rege (12) – Dvs. sunteți Regele. Acum este timpul să vă păstrați această poziție și să o protejați astfel încât nimeni să nu vă poată detrona.
Clasamentul nivelurilor
Agenții își pot vedea reciproc nivelurile și pot concura între ei.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă cum integrarea Facebook cu LiveAgent îți poate transforma serviciul de suport! Răspunde rapid la mesaje, comentarii și postări direct din panoul LiveAgent, economisind timp și bani. Crește satisfacția clienților și productivitatea echipei tale fără a te mai loga în aplicația Facebook. Încearcă gratuit și optimizează-ți fluxul de muncă!