Nu ratați niciodată nici un lucru cu notificările prin e-mail de la LiveAgent. Acestea vă notifică de fiecare dată când primiți un e-mail. Nu vor mai exista răspunsuri de conversație ratate și puteți continua să faceți ceea ce aveți nevoie fără a verifica prea des căsuța de e-mail.
Notificările prin e-mail pot fi activate pentru a trimite automat e-mailuri Agenților:
Când un tichet este atribuit unui agent
- Când un client răspunde la un tichet atribuit
Când un nou tichet este creat într-un departament din care face parte agentul.

Aceasta previne ca software-ul de ticketing pentru serviciul clienți să devină supraîncărcat cu tichete fără răspuns.
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.