Ce sunt răspunsurile predefinite?
Răspunsurile predefinite sunt mesaje scrise în avans pe care agenții le pot implementa cu o singură comandă sau cu un clic. În general, acestea sunt folosite pentru a răspunde la întrebări frecvente și accelera gestionarea tichetelor și timpii de răspuns.
Cum diferă răspunsurile predefinite de mesajele planificate?
În pofida scopurilor similare ale acestora, mesajele planificate și răspunsurile predefinite sunt două caracteristici distincte.
Răspunsurile predefinite diferă de mesajele planificate în trei moduri:
- Mesajele planificate pot stoca doar o secvență scurtă de text, în timp ce răspunsurile predefinite pot fi mai lungi
- La crearea unui răspuns predefinit, puteți stabili subiectul unui mesaj de poștă electronică
- Răspunsurile predefinite pot conține anexe
Cine folosește răspunsuri predefinite?
În principal, agenții de asistență pentru clienți sunt cei care folosesc răspunsuri predefinite. Însă, acestea pot fi utilizate și de către reprezentanții de vânzări, marketing sau IT care se ocupă de gestionarea comunicării cu clienții.
Ce rol au răspunsurile predefinite?
Răspunsurile predefinite sunt excelente pentru îmbunătățirea eficienței biroului de asistență și fluidizării fluxurilor de lucru. Având la îndemână șabloane gata pregătite cu răspunsuri la întrebări generale, agenții pot economisi enorm de mult timp. În loc să scrie același răspuns din nou și din nou, aceștia pot trimite printr-un singur clic răspunsuri create în avans.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Exemplu de răspuns predefinit
Subiect: Politica noastră de livrare
Mesaj: Toate comenzile sunt procesate în decurs de 2-3 zile lucrătoare. Comenzile nu sunt expediate sau livrate la final de săptămână sau în timpul sărbătorilor legale. În situația în care ne confruntăm cu un volum mare de comenzi, expedierile pot fi întârziate cu câteva zile. Vă rugăm să aveți în vedere mai multe zile de tranzit pentru livrare. Dacă există o întârziere semnificativă în expedierea comenzii dumneavoastră, vă vom contacta prin poștă electronică sau prin telefon.
Costurile de expediere pentru comanda dumneavoastră vor fi calculate și afișate la finalizarea comenzii. Livrarea peste noapte este disponibilă numai pentru comenzi cu adrese de livrare în Statele Unite continentale.
Cum se pot trimite răspunsuri predefinite?
Pentru a declanșa un răspuns predefinit, pur și simplu apăsați combinația de taste CTRL+I în timp ce tastați în interfața de vizualizare a tichetelor sau dați clic pe pictograma pentru răspunsuri predefinite și selectați-vă răspunsul din listă.
Cum se pot crea răspunsuri predefinite?
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
- Dați clic pe Automatizare.
- Selectați opțiunea Răspunsuri predefinite.
- Dați clic pe butonul Creare răspuns predefinit.
6. Specificați numele răspunsului.
7. Creați o linie de subiect. Aceasta va fi utilizată atunci când creați un tichet nou (poștă electronică) și folosiți răspunsul predefinit.
8. Creați-vă mesajul în format de text simplu sau în format HTML. Puteți adăuga și anexe.
9. Specificați care departamente și agenți vor putea utiliza răspunsul predefinit.
10. Dați clic pe Salvare.
Cum se editează răspunsurile predefinite
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
- Dați clic pe Automatizare.
- Faceți clic pe Răspunsuri predefinite.
- Dați clic pe un mesaj existent.
- Editați mesajul după preferințe.
- Dați clic pe Salvare.
Ștergerea răspunsurilor predefinite
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță).
- Dați clic pe Automatizare.
- Dați clic pe Răspunsuri predefinite.
- Găsiți mesajul pe care vreți să îl ștergeți.
- Dați clic pe pictograma în formă de tomberon din partea dreaptă a mesajului.
- Confirmați-vă alegerea în dialogul de confirmare afișat dând clic pe Da.
Câteva răspunsuri predefinite de început
După cum am stabilit deja, putem economisi foarte mult timp dacă folosim răspunsuri predefinite. Așadar, unde și în ce context le putem folosi? Am alcătuit o listă de categorii cu exemple, astfel încât să vă puteți inspira și să vă creați propriile răspunsuri.
Șabloane de gestionare a tichetelor
În fiecare zi, reprezentații serviciilor pentru clienți primesc multe solicitări asemănătoare. A răspunde la aceleași întrebări la nesfârșit poate consuma mult timp și poate fi frustrant. Facilitați munca agenților prin crearea de răspunsuri predefinite pentru sistemul de gestionare a tichetelor. Aruncați o privire peste ale noastre: șabloane de gestionare a tichetelor.
Răspunsuri pentru afaceri
Utilizarea poștei electronice ca mijloc de comunicare cu potențialii clienți și parteneri este o practică bine cunoscută. Cu toate acestea, uneori este nevoie de un gram de inspirație pentru a crea un mesaj convingător care să transforme clienții potențiali în clienți plătitori. Dacă vă interesează să scrieți mesaje tranzacționale, promoționale sau relaționale, nu ezitați să vă inspirați din șabloanele noastre pentru afaceri.
Răspunsuri pentru serviciul de asistență pentru clienți
Furnizarea unui serviciu excelent pentru clienți în toate interacțiunile este crucială pentru a îi menține pe clienți fericiți și fideli mărcii dumneavoastră. Consultați răspunsurile noastre predefinite pe care agenții le pot folosi în orice scenariu, de la mulțumiri adresate clienților la răspunsuri la mesaje nervoase. Dați clic aici pentru a vedea lista noastră de șabloane dedicate serviciului pentru clienți.
Răspunsuri predefinite în conversații directe
Conversațiile directe reprezintă unul dintre cele mai populare canale de comunicare. Dacă vreți să vă îmbunătățiți eficiența și să soluționați mai multe conversații, este timpul utilizați răspunsurile predefinite. Descoperiți cum să economisiți timp cu șabloanele de conversații directe.
Răspunsuri în portalul pentru clienți
Trebuie să creați mesaje de poștă electronică pentru verificare, întâmpinare, confirmare, resetare, invitare sau pentru oferirea de păreri și sugestii? Folosiți aceste șabloane dedicate portalului pentru clienți pentru a crea mesaje convingătoare aferente serviciilor pentru clienți.
Răspunsuri pentru biroul de asistență
Ați dori să îi ajutați pe agenți să gestioneze conversațiile dificile și să economisească timp? Inspirați-vă echipa de servicii pentru clienți cu aceste șabloane dedicate biroului de asistență.
Propuneri de marketing
Încercați să păstrați un client pe pagina dumneavoastră de internet sau să încurajați un parteneriat cu alte companii, dar găsiți cuvintele potrivite? Iată câteva idei excelente – șabloane de marketing.
Scenarii pentru centrul de apeluri
Creați experiența supremă pentru clienți cu scenariile noastre pentru centrul de apeluri scrise în avans. Încântați-vă clienții spunând cuvintele potrivite la momentul potrivit.
Răspunsuri pentru baza de cunoștințe
Creați articole pentru baza de cunoștințe disponibilă 24/7? Inspirați-vă din șabloanele noastre dedicate bazei de cunoștințe , care descriu întrebări frecvente, articole de îndrumare, ghiduri de depanare, descrieri de instrumente, ghiduri de utilizare și tutoriale.
Răspunsuri pentru vânzări
Poșta electronică este o parte esențială a afacerilor, folosită pentru a intra în legătură cu potențiali clienți, lansa produse noi, programe de fidelitate și multe altele. Creați concepte proaspete de poștă electronică și inspirați-vă din șabloanele noastre testate și veritabile dedicate vânzărilor.
Răspunsuri pentru rețelele sociale
A răspunde clienților pe rețelele sociale poate fi un aspect dificil. Vreți să dați dovadă de profesionalism, dar într-o măsură nu prea formală. Dacă vă străduiți să găsiți echilibrul potrivit, accesați șabloanele dedicate rețelelor sociale pentru inspirație.
Resurse dn baza de cunoștințe
Dacă doriți să aflați mai multe despre răspunsurile predefinite, citiți Ghidul pentru răspunsuri predefinite LiveAgent.
- Răspunsuri predefinite
- Cum se creează și utilizează răspunsurile predefinite în LiveAgent
- Mesaje planificate (macrocomenzi)
- Șabloane dedicate serviciului pentru clienți – cele mai bune practici (+ exemple)
- Replică planificată [explicație]
- Asistență pentru clienți (explicație)
- Șabloane de poștă electronică
- Mesaje planificate
Sunteți gata să creați răspunsuri predefinite?
Creați cu ușurință răspunsuri predefinite și începeți să vă fluidizați fluxul de lucru chiar astăzi! Descoperiți cât de ușor este să accelerați timpul de soluționare a tichetelor cu perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare gratuită de 30 zile.
Take your customer support to the next level
LiveAgent's predefined answers allow you to store commonly used responses and quickly access them, saving you valuable time.
Descoperiți cum șabloanele de răspuns agenți de la LiveAgent pot economisi timp și îmbunătăți experiența clienților prin răspunsuri rapide și personalizabile la tichete de asistență. Creați și editați simplu șabloanele pentru o gestionare eficientă a cerințelor clienților. Începeți acum cu un cont gratuit și experimentați beneficiile LiveAgent!
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.