Evitați acordarea unui suport de slabă calitate prin oferirea clienților a posibilitații de a evalua răspunsurile primite de la agenții serviciului clienți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.
Evaluarea agentului în live chat
Clienții dvs. pot oferi un feedback despre experiența de suport avută prin evaluarea discuției avute cu reprezentantul serviciului clienți. Permiteți clienților dvs. să evalueze discuția pe Chat a Agentului și răspunsul primit pe Email.
Prezentare generală a performanței agenților
LiveAgent oferă un raport al agenților recompensați și atenționați cu comentariile clienților. Puteți exporta raportul într-un fișier CSV.
Prin cunoașterea mai bună a Agenților dvs., puteți recompnesa cei mai buni Agenți și sprijini pe cei mai puțin performanți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum un portal pentru clienți LiveAgent poate transforma serviciul dvs. de asistență prin autoservire 24/7. Accesați ghiduri, tutoriale video, forumuri și trimiteți tichete pentru un suport eficient și non-stop. Încercați gratuit pentru a îmbunătăți experiența clienților și a reduce solicitările. Aflați mai multe despre costuri și beneficii!