LiveAgent oferă un raport al agentului privind timpul de lucru, răspunsurile la tichete, conversații, apeluri, vânzări, recompense și multe altele (vedeți toate opțiunile de mai jos) dintr-un anumit interval de timp. Intrările individuale pot fi sortate după intervalul de timp, departament, canal și agent. Rapoartele agenților pot fi exportate într-un fișier CSV.
Opțiuni de afișare a raportului agentului (coloane):
- Etichetă
- Răspuns
- Timp mediu pentru răspuns nou
- Timp mediu pentru răspuns de deschidere
- Apeluri
- Apeluri primite
- Minutele apelurilor
- Mesajele din conversații
- Conversații
- Conversații pierdute
- Timp mediu de preluare a conversației
- Timp mediu al conversației
- Neclasat
- Neclasat %
- Recompense
- Recompense %
- Critici
- Critici %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri finalizate
- Conversații primite
- Conversații finalizate
Raportul agentului vă poate afișa datele în aceste tipuri de diagrame:
Utilizarea rapoartelor de agent cu API
Utilizați LiveAgent REST API pentru a apela valorile din rapoartele agentului.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă cum integrarea Facebook cu LiveAgent îți poate transforma serviciul de suport! Răspunde rapid la mesaje, comentarii și postări direct din panoul LiveAgent, economisind timp și bani. Crește satisfacția clienților și productivitatea echipei tale fără a te mai loga în aplicația Facebook. Încearcă gratuit și optimizează-ți fluxul de muncă!