Un SLA (Service-Level-Agreement) este un agajament de a atinge anumite target-uri pentru oferirea de către Agenții dvs. de răspunsuri la Tichete, așadar pentru oferirea de asistență clienților.
Oferirea ajutorului în funcție de acordurile la nivel de serviciu este o garanție a faptului că oferiți servicii competente și de calitate. De asemenea, vă ajută să aveți o imagine de ansamblu mai bună atunci când apar anumite probleme.
Raport de jurnal
LiveAgent vă pune la dispoziție un raport de SLA-uri îndeplinite dar și omise dintr-o anumită perioadă de timp și departament. Înregistrările individuale pot fi sortate după Solicitant, ID-ul tichetului, Departament, Agent, Data limită, Finalizate și SLA-uri nefinalizate/ cu termen depășit. Raportul de jurnal SLA poate fi descărcat în format CSV.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Raportul privind canalele de comunicație
Obțineți un raport privind canalele de comunicație și vedeți care este cel mai popular mod prin care sunteți contactat de către clienți. LiveAgent vă oferă infomații detaliate referitoare la orice canal de comunicare.