O modalitate de a accelera sistemul de conversații este prin activarea unei funcții numite vizualizarea tastării în timp real. Cu alte cuvinte, este o funcție care le permite agenților să previzualizeze textul pe care un client îl tastează în acel moment.
Știați că:
1 din 5 clienți este dispus să nu mai folosească un produs sau un serviciu din cauza timpului de răspuns lent din cadrul conversațiilor virtuale?
Per total, această funcție le poate oferi agenților timpul necesar pentru a analiza situația și oferi mai rapid un răspuns precis.
Multe companii precum PayPal sau Ikea folosesc o funcție de previzualizare a mesajului pentru a oferi clienților servicii extraordinare. Nu doar că această funcție îi ajută pe agenți să găsească mai rapid o soluție, dar le oferă și abilitatea de a se ocupa concomitent de mai multe activități, ceea ce duce la creșterea eficienței lor per total.
Cum funcționează vizualizarea tastării în timp real?
Înainte ca clientul să dea clic pe butonul „Trimitere mesaj”, aveți posibilitatea de a vedea în timp real ce tastează acesta.
Prin urmare, aveți mai mult timp la dispoziție pentru a pregăti un răspuns sau o soluție la problema clientului. Clienții apreciază răspunsurile rapide și precise.
Exemplu
În imaginea de mai sus, puteți vedea un agent care îl întreabă pe vizitator: „Salut, eu sunt Andrei, cum vă pot ajuta?”
Puteți vedea, în timp real, ce tastează vizitatorul: „Salut, Andrei, am nevoie de ajutorul tău în legătură cu…”
Între timp, agentul își poate pregăti răspunsul.
Cum se poate activa funcția de vizualizare a tastării în timp real?
Pentru a vedea previzualizarea mesajului în timp real în cadrul conversațiilor directe, trebuie să:
1. Vă autentificați în contul LiveAgent
2. Navigați la Configurare
3. Dați clic pe Conversații -> Setări conversații
4. Căutați Afișarea textului tastat de client
5. Bifați opțiunea Pornire
6. Dați clic pe Salvare
Această funcție este opțională. Prin urmare, dacă veți dori să o dezactivați la un moment dat, puteți urma aceeași metodă.
Beneficii pentru afacere:
- Avantaje competitive
- Economie de timp
- Experiență mai bună pentru clienți
- Creștere a vânzărilor
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Resurse din baza de cunoștințe
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți Cum se configurează un sistem de conversații directe – LiveAgent.
Bonus:
Ați dori să îmbunătățiți timpul de tastare al serviciului dumneavoastră pentru clienți?
LiveAgent vă oferă un test gratuit de tastare pentru conversații directe cu scopul de a îi ajuta pe agenți să se îmbunătățească în fiecare zi.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!
Descoperiți instrumentul de monitorizare a timpului oferit de LiveAgent, ideal pentru urmărirea eficienței și productivității agenților. Obțineți o privire de ansamblu asupra performanțelor și echilibrați volumul de muncă al echipei. Începeți o perioadă de încercare gratuită pentru a optimiza gestionarea timpului fără a necesita un card de credit.