Este important ca afacerea dvs. să arate și să se simtă profesională în multe aspecte, inclusiv prin e-mail. Redirecționarea e-mailului ar putea părea că nu este prioritatea maximă atunci când vine vorba de prezentarea mărcii, dar dacă vă gândiți la asta, face o mare diferență. Aveți încredere în e-mailurile de la adrese care nu par oficiale? Majoritatea oamenilor nu fac acest lucru și de aceea redirecționarea e-mailurilor este un aspect important al oricărui software de asistență.
Cum funcționează redirecționarea e-mailurilor?
Când creați un cont LiveAgent, cum ar fi yourdomainname.ladesk.com, vi se va atribui un e-mail de asistență care arată ca support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Orice e-mail trimis la această adresă de e-mail va fi convertit automat într-un Tichet.
În termeni simpli, funcția de redirecționare a e-mailurilor LiveAgent vă va permite să începeți să răspundeți imediat la e-mailuri (printr-un server de e-mail care are numele dvs. de domeniu) în loc să vă facă să așteptați până când fiecare e-mail este preluat și descărcat din căsuța de e-mail. Acest lucru este posibil datorită setărilor DNS, a intrărilor TXT SPF sau utilizând propriul server SMTP.
Configurare de redirecționare rapidă
Iată cum puteți configura redirecționarea e-mailurilor în LiveAgent:
- Conectați-vă la LiveAgent, accesați Configurare și deschideți E-mail. Selectați Cont de e-mail primit din opțiunile din panou.
- Faceți clic pe Adăugați un cont de e-mail, alegeți Redirecționare din selecție și faceți clic pe Integrare.
- Introduceți adresele de e-mail de la care doriți să redirecționați e-mailurile în sistemul de ticketing LiveAgent. Puteți adăuga în bloc mai multe adrese de e-mail dacă este necesar. Adăugați un nume de cont de e-mail pentru a distinge cu ușurință mai multe conturi de e-mail. Faceți clic pe Next pentru a continua.
- Acum selectați departamentul care va fi responsabil pentru toate comunicările de e-mail primite redirecționate din acest sau aceste conturi de e-mail. Selectați adresa de e-mail prestabilită a expeditorului și dați clic pe Finalizare integrare.
Resurse din baza de cunoștințe
Pentru mai multe informații, depanare sau instrucțiuni pentru configurarea DNS SPF, consultați articolul din baza noastră de cunoștințe despre redirecționarea e-mailurilor.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!