Vedeți statisticile personale, cum ar fi cât timp ați fost online, la câte mesaje ați răspuns și o mulțime de alte date utile. Comparați-vă cu alții în ceea ce privește asistența pentru clienți.
Vedeți cine vă depășește și la ce indicator și care este cel mai bine clasat Agent conectat astăzi. Recompensați-vă agenții pe baza acestor statistici, stabiliți obiective interne și vedeți cine are performanțe corespunzătoare.
Afișați statisticile pentru (opțiuni):
- Astăzi
- Ieri
- Săptămâna aceasta (luni-duminică)
- Săptămâna trecută (luni-duminică)
- Ultimele 7 zile
- Ultimele 30 de zile
- Ultimele 90 de zile
- Luna aceasta
- Luna trecută
- Anul acesta
- Anul trecut
- Orice moment
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Clasament pentru (opțiuni):
- Niveluri
- Insigne
- Timp de lucru
- Vânzări
- Răspunsuri
- Apeluri
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Neclasat
- Recompense
- Recenzii negative
Exemple de clasament
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.