Insignele creează un loc de muncă distractiv și atractiv. Cu ajutorul insignelor, productivitatea la birou crește în mod natural. Oamenii adoră să colecționeze și să păstreze insignele recompensatoare și încearcă să se debaraseze de cele negative cât mai curând posibil. Recompensele și Insignele fac parte din funcționalitatea de Gamificare.
Managerii serviciului de asistență au la dispoziție o modalitate simplă și rapidă de a vedea cine produce cele mai bune rezultate, răspunde la cei mai mulți clienți, vinde cele mai multe produse, în comparație cu cei care se relaxează cu perioade lungi de inactivitate.
Exemplu
LiveAgent va atribui insigna “Speedy Gonzales” unui reprezentant de asistență care are cel mai scurt timp de răspuns.
Exemple de Insigne
Tipuri de Insigne implicite (puteți personaliza fiecare insignă):
- Controlor de trafic – Transferați cele mai multe Tichete. (Evaluat în fiecare zi și atribuit Agentului care a transferat cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
- Siesta – Timpul dvs. de pauză este cel mai lung dintre toate. Vă bucurați cu adevărat de siesta dvs. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a petrecut cel mai mult timp în pauză în ultimele 7 zile).
- Rebel fără cauză – Aveți cele mai multe evaluări negative. Reconsiderați-vă răspunsurile. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a primit cele mai multe reproșuri în ultimele 7 zile).
- Inspectorul – Ați citit cu atenție tichetele. Media timpului de vizualizare a tichetelor este cea mai mare dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de a avea tichete deschise a fost cel mai lung din ziua precedentă).
- Speedy Gonzales – Reacțiile dvs. la apelurile din Chat sunt cele mai rapide dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de reacție la Chat-urile care sună a fost cel mai rapid în ziua precedentă).
- Recompensat – Sunteți cel mai recompensat agent. Clienții vă iubesc. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a primit cele mai multe recompense în ultimele 7 zile).
- Cafea – Luați cele mai multe pauze. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a fost pus în pauză de cele mai multe ori în ultimele 7 zile).
- Romancier – Ați scris cel mai lung răspuns de ieri. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a scris cel mai lung răspuns în ziua precedentă).
- Etichetator – Ați etichetat cele mai multe tichete. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a etichetat cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
- Quatrefoil – Această insignă Quatrefoil apare foarte rar și vă va aduce noroc. Cât timp aveți această insignă, clienții vă vor pune doar întrebări ușoare 🙂 (Evaluată aleatoriu și atribuită aleatoriu unuia dintre Agenții online).
- Express – Deschideți și închideți tichetele cu viteză expres. Timpul mediu de vizualizare a tichetelor este cel mai scurt dintre toate. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului al cărui timp mediu de a avea tichete deschise a fost cel mai scurt în ziua precedentă).
- Harnic – Luați o pauză. Ați petrecut cel mai mult timp online. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a fost online cel mai mult timp în ultimele 7 zile).
- Chatty – Ați făcut ieri cel mai lung Chat. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a avut un Chat cu cele mai multe mesaje în ziua precedentă)
- Cleaner – Rezolvați/eliminați cele mai multe tichete dintre toți. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a rezolvat sau închis cele mai multe tichete în ultimele 7 zile).
- Vorbăreț – Ați efectuat ieri cel mai lung apel. (Evaluat în fiecare zi și atribuit agentului care a efectuat cel mai lung apel în ziua precedentă).
Clasament al insignelor
Agenții își pot vedea insignele unii altora și pot concura între ei.
Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.