Rutarea apelurilor este o caracteristică importantă pentru orice software de asistență. Se asigură că clienții dvs. sunt direcționați către departamentele / agenții corespunzători care le pot rezolva întrebările. Pentru a asigura o comunicare rapidă și precisă, LiveAgent direcționează automat apelurile după prioritate sau le atribuie aleatoriu.
Acest lucru este util mai ales atunci când echipa dvs. de asistență pentru clienți primește o mulțime de apeluri. Rutarea apelurilor se ocupă de distribuirea uniformă a apelurilor și funcționează mână în mână cu IVR .
De exemplu, să presupunem că John vrea să întrebe despre o problemă în legătură cu o comandă pe care a făcut-o mai devreme pe site-ul dvs. web. John apelează numărul dvs. de asistență , selectează opțiunea relevantă din IVR , iar funcția de rutare a apelurilor îi transferă apelul către următorul agent disponibil. Datorită funcției, John nu trebuie să formeze numere diferite pentru agenți diferiți și nu trebuie să aștepte într-o coadă lungă.
Atribuire aleatorie
Apelurile noi vor fi atribuite aleatoriu unuia dintre agenții care sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.
Atribuire prioritară
Apelurile noi vor fi atribuite unui agent liber cu cea mai mare prioritate și cel mai lung timp de la ultimul apel.
Direcționarea apelurilor către un dispozitiv personal
Agenții au, de asemenea, opțiunea de a direcționa apelurile primite către un dispozitiv personal, cum ar fi un telefon mobil. Acest lucru permite agenților să ofere în continuare asistență pentru clienți în deplasare sau pe dispozitivul pe care îl aleg.
Take advantage of our versatility
Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum să gestionați eficient volumul ridicat de apeluri în centrele de apeluri pentru a îmbunătăți satisfacția clienților și a reduce costurile. Aflați despre soluții precum canale suplimentare de asistență, optimizarea IVR și analiza datelor pentru a face față provocărilor. Vizitați pagina pentru tactici esențiale și îmbunătățiți-vă serviciile cu LiveAgent!