Ce este SSO?
SSO vine de la Single Sign-on, care este o schemă de autentificare care permite utilizatorilor să se conecteze la mai multe sisteme software cu o singură identitate. Aceasta înseamnă că utilizatorii pot utiliza un singur set de acreditări de autentificare pentru a se conecta la mai multe sisteme. De asemenea, Single Sign-On vă face navigarea și munca mult mai sigure, deoarece trebuie să vă conectați o singură dată de fiecare dată când doriți să accesați aplicațiile.
Utilizatorii care trebuie să gestioneze simultan mai multe conturi cu parole diferite tind să creeze parole mult mai simple, care pot fi ghicite sau sparte mai ușor. Cu SSO, vă puteți concentra pe crearea unei singure parole foarte puternice care vă poate păstra aplicațiile și datele în siguranță. SSO funcționează excelent cu autentificarea cu mai mulți factori și vă ajută să vă protejați conturile și mai mult de o potențială încălcare.
Cum funcționează SSO în LiveAgent?
SSO în LiveAgent poate fi configurat în secțiunea Configurare. În prezent, puteți accesa și configura SSO pentru contul Microsoft, Google și Facebook sau puteți utiliza SSO cu furnizorul Okta. Puteți activa un singur furnizor. SSO nu creează utilizatori noi în sistem, aceștia trebuie în continuare creați manual înainte de conectarea prin SSO. Pentru conturile LiveAgent găzduite, SSO pentru conturile Google, Microsoft și Facebook trebuie doar să fie activat pentru a funcționa. Utilizatorii versiunii autonome LiveAgent trebuie să configureze manual furnizorii de identitate.
De ce ar trebui să începeți să utilizați SSO?
Configurarea autentificării unice vă poate ajuta cu autentificări mai rapide utilizând conturile Microsoft, Google, Facebook și Okta. Acest tip de autentificare SSO vă poate ajuta să economisiți mai mult timp, menținând în același timp conturile dvs. mai sigure într-o anumită privință. Puteți petrece mai puțin timp conectându-vă și tastând informațiile dvs. sensibile în sistem. Gândiți-vă la SSO ca lacătul principal pentru toate conturile dvs. de aplicații – este unic, dar puternic și vă poate ajuta să păstrați totul semnificativ mai sigur. Combinați-o cu autentificarea cu doi factori pentru o securitate maximă a datelor dumneavoastră.
Cum se configurează SSO în contul LiveAgent?
Dacă doriți să configurați Single Sign-On în LiveAgent, urmați acești pași. Mai întâi de toate, accesați contul dvs. LiveAgent și deschideți Configurare. Mergeți la Securitate și apoi la Setări. Veți vedea opțiunea Autentificare. Faceți clic pe Schimbare.
În noua fereastră, veți vedea o opțiune numită Serviciu SSO permis. Faceți clic pe ea și selectați din trei opțiuni SSO. Puteți alege între Google, Facebook și Microsoft. Puteți avea un singur SSO activ în același timp.
Doriți să vă îmbunătățiți fluxul de lucru al biroului de asistență? Aruncați o privire la opțiunile Single Sign-On din LiveAgent și simplificați-vă înscrierea astăzi.
Say goodbye to the hassle of managing multiple login credentials with SSO!
In addition to the convenience of Single Sign-On (SSO), LiveAgent offers a range of features to help you streamline your support workflow, so you can deliver exceptional customer support from a unified platform.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă cum integrarea Facebook cu LiveAgent îți poate transforma serviciul de suport! Răspunde rapid la mesaje, comentarii și postări direct din panoul LiveAgent, economisind timp și bani. Crește satisfacția clienților și productivitatea echipei tale fără a te mai loga în aplicația Facebook. Încearcă gratuit și optimizează-ți fluxul de muncă!