Suportul acordat prin telefon este încă una dintre cele mai importante modalități prin care clientul primește asistență rapidă. Orice centru de asistență ar trebui să ofere suport prin telefon, deși nu este întotdeauna convenabil și accesibil la preț când vine vorba de echipamente de telefonie. Însă, telefoanele soft rezolvă această problemă
LiveAgent vă oferă posibilitatea de a conecta și utiliza telefoanele soft (telefoane software). Permite utilizatorilor efectuarea apelurilor VoIP (Voice over Interner Protocol) de pe calculatoare și dispozitive. Profitați de această funcționalitate. Telefoanele soft comunică cu furnizorul de telefonie prin intermediul protocolului sip (sip trunking).
Apelurile sunt gestionate, înregistrate și monitorizate de către însuși LiveAgent
Softphone este o aplicație terță, opțională care funcționează la unison cu serviciul call center al LiveAgent. Dacă utilizați deja un anume tip de softphone, aveți un mare avantaj.
Companii de telefonie soft
care permit efectuarea apelurilor VoIP
Dispozitive iOS și Android care au funcționalitate SIP
Resurse pentru baza de informații
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Descoperiți soluția completă LiveAgent: cel mai rapid chat live, sistem avansat de ticketing și integrări multiple. Încercați gratuit azi!"