Ce sunt câmpurile de tichet?
Câmpurile de tichet conțin date despre tichete. De regulă, agenții de asistență le folosesc pentru a aduna și stoca informații suplimentare despre clienți specifici și solicitările acestora. De exemplu, atunci când un client vă contactează cu referire la o problemă legată de comanda sa, îi puteți memora codul de identificare a comenzii într-un câmp personalizat de tichet pentru consultare ulterioară.
Prin crearea unui câmp personalizat, fiecare agent de asistență va putea vizualiza informațiile esențiale aferente acelui tichet, aspect care poate accelera răspunsurile de urmărire și îmbunătăți calitatea serviciilor la modul general.
Ce fel de informații pot fi stocate în câmpurile de tichet?
Cu programul informatic de birou de asistență LiveAgent, posibilitățile sunt nelimitate. De exemplu, puteți crea câmpuri personalizate nelimitate pentru tichete cu mai multe opțiuni de formatare pentru introducerea datelor.
Tipuri de câmpuri de tichet
- Casetă de text (introducere de text)
- Casetă de listă (meniu derulant cu o listă de opțiuni)
- Casetă de selectare (o casetă mică care trebuie bifată)
- Grup de casete de selectare (utilizatorii pot bifa mai multe casete)
- Adresă poștală (format de adresă poștală)
Opțiunile validatorului pot garanta că toate datele introduse în câmpurile de tichet personalizate sunt corecte.
Opțiunile validatorului
- Fără validator
- Expresie regulată personalizată (acesta\s+este\s+text)
- Număr întreg (care poate fi pozitiv, negativ sau zero)
- Zecimală (un număr neîntreg, cum ar fi 2,25 sau 1,6)
- Șir alfanumeric (litere și numere)
- Șir alfanumeric cu spații
- Adresă web/URL (https://www.liveagent.ro)
- IPv4 sau IPv6 (192.0. 2.146 sau 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
- Adresă de poștă electronică (hello@liveagent.ro)
- Număr de card de credit (1234-4567-7891-2345)
- Număr de telefon din SUA (888-257-8754)
- Număr de telefon internațional (+421 2 33 456 826)
- Formate de dată (AAAA-LL-zz sau AAAA/LL/zz sau zz-LL-AAAA)
- Format de oră (HH:MM)
- Cod numeric personal (1900230445566)
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Exemplu de câmpuri de tichet
Nu știți ce fel de câmpuri de tichet ar putea fi utile? Inspirați-vă din exemplele noastre.
- Cod de identificare a comenzii
- Număr de card de credit
- Cod numeric personal
- Scor de credit
- Cod promoțional defectuos
- Motivul rambursării
- Pagină de internet
- Nume de cont
- Gen și pronume
Cum se creează câmpuri de tichete
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare.
- Dați clic pe Sistem.
- Dați clic pe Câmpuri de tichet.
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare de lângă bara de căutare.
- Setați un nume de cod pentru câmpul personalizat de tichet. De exemplu, ar putea fi „cod_comandă” sau „rambursare”. Rețineți că în cod sunt permise doar litere mici, numere, cratime sau linii de subliniere. Nu se pot utiliza spații.
- Denumiți-vă câmpul de tichet personalizat. De data aceasta îl puteți denumi „Cod de identificare a comenzii” sau „Motivul rambursării” fără niciun fel de restricții de formatare.
- Dați clic pe Tip și selectați opțiunea cel mai bine potrivită. De exemplu, puteți alege între casetă de text, casetă de listă, casetă de selectare, grup de casete de selectare sau adresă poștală.
Opțional: Dați clic pe descriere și introduceți o descriere pentru câmpul de tichet personalizat. Dumneavoastră și personalul dumneavoastră puteți afla detalii suplimentare despre câmpul de tichet după ce citiți explicația.
- Dați clic pe opțiunea Vizibilitate și alegeți dacă vreți ca câmpul de tichet să fie întotdeauna vizibil în panoul cu informații al tichetului.
- Dați clic pe Creare.
Unde se află câmpurile de tichet înăuntrul sistemului de vizualizare a tichetelor?
Puteți găsi câmpurile de tichet în colțul din dreapta jos al ecranului pe măsură ce lucrați pe un tichet. Pictograma pentru câmpuri vă va ajuta să le găsiți.
Adăugarea sau crearea de câmpuri înăuntrul tichetelor
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Tichete.
- Selectați un tichet dând clic pe acesta.
- Dați clic pe opțiunea Câmpuri din colțul din dreapta jos al ecranului.
- Dați clic pe Adăugare câmp.
- Urmați pașii 6-10 din instrucțiunile de mai sus.
- Completați câmpul de tichet tocmai creat.
- Dați clic pe Salvare.
Ștergerea câmpurilor de tichet personalizate
Pentru a șterge un câmp personalizat dintr-un tichet, dați clic pe pictograma în formă de tomberon aflată lângă acesta. Alternativ, dacă vreți să ștergeți în totalitate un câmp de tichet personalizat (și să îl eliminați din toate tichetele):
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare.
- Dați clic pe Sistem.
- Dați clic pe Câmpuri de tichet.
- Găsiți câmpul de tichet pe care vreți să îl ștergeți și dați clic pe pictograma în formă de tomberon.
- Dați clic pe Da din dialogul de confirmare.
Ce beneficii aduc câmpurile de tichet personalizate?
Câmpurile personalizate pentru tichete vă pot ajuta să furnizați servicii mai bune. Având la îndemână toate informațiile esențiale din tichete, veți putea oferi clienților asistență rapidă, competentă și personalizată. În plus, informațiile clienților vor fi disponibile tuturor agenților de asistență, ceea ce va facilita transferul de tichete fără probleme.
De exemplu, să presupunem că unui agent îi este atribuit un tichet deschis care conține un fir lung de comunicare. Cu ajutorul câmpurilor personalizate pentru tichete, agentul poate identifica cu ușurință informațiile esențiale, în loc să parcurgă tot firul tichetului pentru a le găsi.
Să presupunem că clientul dorește să fie ținut la curent privind progresul rambursării sale. În loc să fie nevoiți să parcurgă mesajele anterioare pentru a găsi codul de identificare a comenzii sau, mai rău, să îl ceară din nou clientului, agenții pot avea aceste informații ușor accesibile cu ajutorul câmpurilor personalizate pentru tichete.
Resurse din baza de cunoștințe
- Configurarea câmpului de tichet
- Câmp de tichet [explicație]
- Informații detaliate despre tichete/clienți (CRM)
- Câmpuri de contact
- Detaliile tichetului [explicație]
- Setarea de valori specifice pentru vizitatori cu ajutorul JavaScript
- Cum se completează automat un câmp de tichet
Sunteți gata să creați câmpuri personalizate nelimitate pentru tichete?
Creați câmpuri unice pentru tichete (cum ar fi cod de identificare a comenzii sau consimțământ RGPD) pentru a oferi clienților cele mai bune experiențe posibile. Începeți o perioadă de încercare gratuită de 30 zile chiar astăzi. Nu este necesar cardul bancar.
Ready to organize and categorize your customer inquiries effectively?
LiveAgent's Ticket Fields feature is here to streamline your ticket management process.
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.