Monitorizarea timpului vă permite să monitorizați timpul petrecut de fiecare Agent pentru a oferi suport clienților și pentru a vă face o idee mai bună despre performanța per ansamblu a centrului de asistență. Timpul petrecut pentru tratarea tichetelor este automat monitorizat atunci cțnd această opțiune este activată. În plus, puteți îndemna agenții să adauge manual timpul alocat, precum și notițe.
Timpul este monitorizat numai dacă un agent este activ în cadrul unui tichet ( monitorizarea timpului se oprește după 30 de secunde de inactivitate).
Raport de timp
Cu ajutorul LiveAgent puteți genera un raport al timpului petrecut pentru tratarea tuturor tichetelor într-o anumită perioadă de timp sau în cadrul unui department. Înregistrările individuale pot fi sortate după agent, tichet, client, companie, data raportului, data facturării, tip (manual, auto). Un raport de imp poate descărcat în format CSV.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
Descoperiți instrumentul de monitorizare a timpului oferit de LiveAgent, ideal pentru urmărirea eficienței și productivității agenților. Obțineți o privire de ansamblu asupra performanțelor și echilibrați volumul de muncă al echipei. Începeți o perioadă de încercare gratuită pentru a optimiza gestionarea timpului fără a necesita un card de credit.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum Raportul de jurnal SLA de la LiveAgent poate îmbunătăți calitatea serviciilor oferite clienților dvs. Monitorizați acordurile la nivel de serviciu și asigurați eficiența prin rapoarte detaliate și personalizabile. Încercați gratuit 14 zile și experimentați un management superior al relațiilor cu clienții!