O căsuță de email universală este o căsuță de email unificată care vă permite să accesați toate mesajele dintr-un singur loc. Căsuța de email poate simplifica emailurile, apelurile telefonice, mesajele de pe rețelele de socializare, tichetele din baza de cunoștințe și mesajele de chat live într-un singur panou de bord, făcându-l un instrument indispensabil pentru departamentele de asistență pentru clienți.
Pe lângă toate acestea, o căsuță de email universală permite utilizatorilor să răspundă la toate mesajele primite direct din căsuța de email (fără a fi nevoie să monitorizeze / să se conecteze la fiecare canal de comunicare și dispozitiv).
De ce este o căsuță de email universală o caracteristică indispensabilă pentru toate companiile?
O căsuță de email unificată este indispensabilă pentru toate companiile, soloprenorii și întreprinderile, deoarece:
- Simplifică toate mesajele din mai multe conturi într-o singură căsuță de email
- Păstrează toate cererile organizate în funcție de importanță și data primită
- Oferă acces partajat pentru utilizator (mai mulți utilizatori pot fi conectați în același timp prin acreditările lor unice de conectare)
- Îmbunătățește eficiența agentului
- Este mai sigur
- Îmbunătățește satisfacția și experiența clienților (mai mult context pentru agenți, mai puțin repetitiv pentru clienți)
- Accelerează timpul de răspuns
- Atribuie automat tichete departamentelor și agenților
- Poate fi utilizat pentru asistență multi-brand
Ce caracteristici are cutia de email universală LiveAgent?
Căsuța de email unificată LiveAgent are o mulțime de funcții utile care îl fac un produs indispensabil.
Rutare automată a tichetelor
Fiecare mesaj primit în căsuța de email universală va fi atribuit automat unui agent de asistență adecvat, eliminând orice confuzie sau șovăială între cei din personalul dvs. Fiecare agent va ști exact la ce mesaje trebuie să răspundă, rezultând niveluri mai mari de productivitate și mai multă eficiență.
Reguli de automatizare bazate pe timp și declanșare
Cutia de email universală vă poate elibera agenții de sarcini administrative banale și repetitive. Prin crearea unor reguli de automatizare, specifice bazate pe timp și declanșare, căsuța dvs. de email va putea executa sarcini precum urmărirea emailurilor sau marcarea tichetelor ca spam.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Etichete și filtrare
Găsirea tichetelor în căsuța dvs. universală de email poate fi floare la ureche dacă utilizați etichetele potrivite. Etichetele pot fi adăugate la fiecare tichet pentru a vă ajuta la filtrare, în plus față de a oferi o privire de ansamblu asupra conținutului fiecărui tichet.
Widget de tastare-vizualizare în timp real și chat nativ
Căsuța de email universală vă oferă o previzualizare în timp real a ceea ce tastează clienții dvs. în widgetul de chat live care este plasat pe site-ul dvs. Afișarea scurtă a mesajelor clienților dvs. înainte ca acestea să fie trimise oferă agenților dvs. timp suplimentar pentru a găsi informațiile de care au nevoie pentru a vă impresiona clienții cu asistență informată, personalizată și în timp util.
CRM încorporat
A avea informații importante despre clienți la îndemână, este neprețuit. Căsuța de email universală LiveAgent are un CRM încorporat care vă oferă posibilitatea de a crea câmpuri CRM personalizate pentru a stoca toate infomațiile necesare despre clienții dvs., inclusiv achiziții anterioare, tichete și multe altele.
Capabilitate de call center
După cum s-a menționat anterior, căsuța de email universală poate fi utilizată și drept call center îmbinat .Are toate resursele unei soluții moderne de call center inclusiv IVR (Răspuns Vocal Interactiv), ACD (Distribuitor Automat de Apeluri), transferuri de apeluris, reapelări, și multe altele.
Chat-uri interne
Căsuța de email universală nu ar fi completă fără o opțiune de colaborare în timp real. La fel ca în Gmail, puteți discuta cu colegii dvs. online direct în căsuța de email LiveAgent.
Detectarea coliziunii agentului
Căsuța de email universală este mai bună decât majoritatea clienților de email tradiționali, cum ar fi Outlook și Gmail deoarece avertizează când călcați pe terenul unui alt agent. De exemplu, dacă sunteți pe punctul de a începe să răspundeți la un tichet la care lucrează un alt agent, sistemul vă va avertiza automat.
Notițe private și notificări
Notițele private sunt o altă funcție excelentă pentru căsuța de email universală. Ori de câte ori vă aflați într-un șir de tichete, puteți crea o notiță privată pe care numai dvs. și alți agenți o pot vedea. Acest lucru vă poate servi ca o notificare viitoare sau îi poate ajuta pe alții să fie la curent.
Ce va fi adăugat în căsuța de email universală?
- Emailuri de la mai multe adrese de email
- Chaturi live
- Apeluri telefonice (pot înregistra un număr nelimitat de numere de telefon VoIP)
- Mesaje și comentarii Facebook (se poate conecta cu mai multe conturi Facebook)
- Comentarii și mențiuni Instagram (se poate conecta cu mai multe conturi Instagram)
- Tweet-uri și comentarii/mențiuni Twitter (se poate conecta cu mai multe conturi Twitter)
- Mesaje Viber
- Opinii și sugestii
- Mesaje din formularul de contact
Cum arată/ cum funcționează în practică?
Ce este o căsuță de email universală? Dacă vă întrebați dacă clienții dvs. și-ar putea da seama că folosiți o căsuță de email universală pentru a răspunde la apelurile lor telefonice, chat-uri live, mesaje Viber, Tweet-uri sau emailuri, răspunsul este nu. Vedeți cum funcționează în acest tutorial video detaliat.
Pregătirea căsuței de email universale
Pentru a vă asigura că utilizați căsuța de email universală la capacitate maximă, va trebui să o conectați la toate conturile de email, profilurile de pe rețelele de socializare, și numerele de telefon. De asemenea, va trebui să plasați widgetul nostru de chat live pe site-ul dvs. și să creați un portal de asistență LiveAgent. Nu sunteți sigur cum? Consultați acest ghid introductiv.
Ce beneficii aveți când utilizați căsuța de email universală?
- Căsuța de email unificată LiveAgent vă poate economisi timp și bani deoarece agenții dvs. vor petrece mai puțin timp monitorizând o multitudine de conturi și dispozitive
- Vă poate ajuta să oferiți asistență mai rapidă
- Vă poate ajuta să oferiți răspunsuri mai personalizate datorită CRM-ului nostru încorporat care este la îndemână ori de câte ori răspundeți la întrebările clienților
- Răspunsul la întrebările clienților prin căsuța de email universală LiveAgent este mai sigur, întrucât toate tichetele sunt stocate într-o căsuță de email universală partajată, care poate fi accesată de fiecare agent de asistență. Aceasta înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la:
- Partajarea credențialelor de conectare la email/ Facebook / Instagram/ Twitter cu mai mulți angajați
- A rămâne conectat pe dispozitive publice
- Pierderea dispozitivelor care sunt conectate la conturile dvs. de email sau de socializare
- Avantaj competitiv — LiveAgent este una dintre puținele căsuțe de email universale care se integrează atât cu Instagram cât și cu Viber
Resurse în baza de cunoștințe
- Cum să adăugați agenți și utilizatori
- Configurarea conturilor de email
- Crearea butoanelor de chat
- Conectarea Twitter
- Conectarea Instagram
- Conectarea Viber
- Conectarea Facebook
- Configurarea call center-ului
- Crearea unui portal pentru clienți
Sunteți gata să încercați căsuța de email universală?
Descoperiți cât de ușor este să oferiți asistență personalizată, în timp util și bine informată cu ajutorul cutiei de email universale LiveAgent.Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar un card de credit.
Frequently Asked Questions
Ce este cutia de email universală?
O căsuță de email universală este o căsuță de email unificată care vă permite să accesați toate mesajele dintr-un singur loc. Căsuța de email poate prelua și simplifica emailurile, apelurile telefonice, mesajele de pe rețelele de socializare, tichetele bazei de cunoștințe și mesajele de chat live într-un singur panou de bord, făcându-l un instrument indispensabil pentru departamentele de asistență pentru clienți.
De ce este o cutie de email universală o caracteristică indispensabilă pentru toate companiile?
Deoarece simplifică toate mesajele din mai multe conturi și dispozitive într-o singură căsuță de email și păstrează toate cererile în funcție de importanță și data primirii.
Ce beneficii aveți când utilizați căsuța de email universală?
Căsuța de email unificată LiveAgent vă poate economisi timp și bani deoarece agenții dvs. vor petrece mai puțin timp monitorizând o multitudine de conturi și dispozitive.
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și depășiți provocările în timp real cu sfaturi esențiale de pe LiveAgent. Aflați cum să gestionați eficient chat-urile live și să evitați greșelile frecvente. Descoperiți beneficiile utilizării LiveAgent și încercați-l gratuit pentru a vă transforma interacțiunile cu clienții în succes!