Aflați pe care URL se află clientul dumneavoastră în timp ce conversați, folosind funcția noastră de urmărire a vizitatorilor paginii de internet. LiveAgent vă va trimite notificări și atunci când clientul trece la o pagină diferită.
Funcția de urmărire a vizitatorilor paginii de internet este convenabilă mai ales când vă îndrumați clienții către un URL specific sau atunci când doriți să le oferiți cele mai bune informații posibile. De exemplu, cu privire la prețurile sau detaliile tehnice ale produselor/serviciilor oferite.
Înainte de începutul oricărei sesiuni de conversații directe, puteți vedea informațiile clientului și multe alte detalii, cum ar fi adresa URL de pornire a acestuia. Adresa URL de pornire este, de regulă, cea pe care clientul sau agentul a inițiat o conversație directă.
Exemplu:
În exemplul nostru, puteți vedea pagina web https://support.ladesk.com/300428-IVR
Pe măsură ce conversația se desfășoară, clienții pot veni cu tot mai multe întrebări. În exemplul nostru, clientul avea nevoie de ajutor cu răspunsurile vocale interactive, deoarece era ultimul pas spre a avea un centru de apeluri complet integrat. Puteți vedea cum a trecut prin mai multe articole din baza de cunoștințe.
În plus, la conversație s-a alăturat ulterior un alt coleg, în urma unei solicitări. Nu uitați că puteți începe oricând conversația internă și puteți să-i lăsați colegului un mesaj și atunci când este inactiv.
Cunoscând adresa URL actuală a vizitatorului conversației directe, puteți să îi oferiți cea mai bună și mai precisă asistență, observând cum se deplasează printre subpaginile paginii dumneavoastră web.
Beneficii pentru afacere:
- Economie de timp
- Clienți fideli
- Un serviciu pentru clienți eficient
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Descoperiți alte funcții ale conversațiilor directe:
Distribuirea conversațiilor
Asigurați-vă că serviciul de asistență pentru clienți gestionează eficient solicitările de conversații directe. Funcția de distribuire a conversațiilor face posibilă setarea unei metode specifice de direcționare a tuturor conversațiilor noi. Puteți alege de la atribuire aleatorie la direcționare cu utilizare maximă.
Vizitatori activi
Obțineți o imagine de ansamblu asupra traficului actual al paginii de internet prin intermediul LiveAgent. În secțiunea denumită vizitatori activi puteți vedea vizitatorii în prezent activi pe pagina dumneavoastră de internet. Această funcție mai permite agenților să invite vizitatorii activi la conversație.
Istoric al conversațiilor
Fiți întotdeauna la curent cu solicitările anterioare ale clienților atunci când este nevoie, folosind istoricul conversațiilor. Această funcție LiveAgent vă oferă informații care pot preveni frustrările clienților. Puteți vedea țara vizitatorului, numele clientului și agentul, precum și toate conversațiile anterioare. Prin urmare, reprezentații dumneavoastră pentru clienți pot soluția rapid și eficient tichetele.
Resurse din baza de cunoștințe:
Ați dori să implementați un buton de conversații pe pagina dumneavoastră de internet?
Urmați acest ghid pentru informații amănunțite despre cum să creați un buton de conversații.
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum un portal pentru clienți LiveAgent poate transforma serviciul dvs. de asistență prin autoservire 24/7. Accesați ghiduri, tutoriale video, forumuri și trimiteți tichete pentru un suport eficient și non-stop. Încercați gratuit pentru a îmbunătăți experiența clienților și a reduce solicitările. Aflați mai multe despre costuri și beneficii!