Ce este un validator de parole?
Un validator de parole determină dacă o parolă propusă este acceptabilă pentru utilizare. Pentru a determina dacă parola este acceptabilă, validatorul execută o serie de verificări pentru a se asigura că aceasta îndeplinește cerințele minime de lungime, că are o varietate de caractere sau că nu a fost folosită anterior. Validatoarele de parole pot determina, de asemenea, dacă parola propusă a fost găsită în breșe și scurgeri de date.
Cum funcționează validatoarele de parole?
Validatoarele de parole au o setare încorporată de protecție împotriva fraudei care definește nivelul minim pe care o parolă trebuie să îl îndeplinească înainte de a fi acceptată. Acest nivel poate fi numărul minim de caractere, varietatea caracterelor sau o combinație a celor două.
În general, validatoarele de parole vizualizează tăria parolei propuse în timp ce utilizatorul își tastează parola. Toate parolele încep ca fiind slabe (culoare roșie), iar pe măsură ce utilizatorul adaugă mai multe caractere sau mai multă lungime, parola devine în cele din urmă puternică (verde).
Ce face validatorul de parole LiveAgent?
Validatorul de parole LiveAgent nu vă va permite să alegeți o parolă slabă. Vă va obliga să folosiți o parolă puternică și care nu a mai fost folosită anterior. Dacă alegeți o parolă slabă, veți vedea un mesaj de eroare care vă va invita să vă îmbunătățiți calitatea parolei și vă va oferi sugestii despre cum să faceți acest lucru.
Validatorul de parole LiveAgent vă va anunța, de asemenea, dacă parola propusă a fost divulgată sau asociată cu vreo încălcare a datelor.
Ce este o parolă puternică?
Pentru a construi o parolă puternică, asigurați-vă că parola propusă:
- Are între 8-15 caractere
- Conține cel puțin o literă majusculă și o literă minusculă
- Conține cel puțin o cifră numerică
- Conține cel puțin un caracter special (de exemplu: @!?=]
Cum este benefic un validator de parole?
Un validator de parole este benefic pentru că vă asigură că parolele dvs. sunt puternice și mai puțin susceptibile de a fi ghicite sau compromise. Nu uitați, o parolă puternică vă păstrează datele în siguranță și îi împiedică pe hackeri să fure informații sensibile. Protejându-vă informațiile și având parole unice și puternice pe toate site-urile web, vă asigurați că:
- Hackerii nu vă vor fura identitatea
- Cardul dumneavoastră de credit și informațiile bancare sunt securizate
- Celelalte conturi ale dvs. nu vor fi compromise
- Hackerii nu vă vor șantaja
- Nu vă veți pune familia, angajatorul sau clienții în pericol
Cum îmi pot aminti parolele complexe?
Parolele puternice sunt adesea șiruri aleatorii de caractere și numere, ceea ce le face greu de reținut. Poate fi tentant să vă scrieți parolele pe o bucată de hârtie sau pe notele din telefonul dvs. Totuși, acest lucru nu este recomandabil. De exemplu, puteți pierde cu ușurință bucata de hârtie sau cineva poate pune mâna pe ea. Același lucru este valabil și în cazul în care vă notați parolele pe telefon. La fel ca și computerele, telefoanele pot fi sparte. Dacă telefonul dvs. ajunge în mâinile cui nu trebuie, identitatea și contul dvs. bancar pot fi în pericol.
Cel mai bun mod de a stoca parole complexe este în cadrul managerilor de parole. Managerii de parole sunt aplicații software cu plată care pot stoca parole, numere de cărți de credit și alte informații sensibile. Acestea sunt protejate de o parolă principală care trebuie să fie puternică și unică și pe care ar trebui să o puteți memora.
Câteva exemple de aplicații de gestionare a parolelor sunt:
- LastPass
- Keeper
- Dashlane
- 1Password
- PasswordBoss
- NordPass by NordVPN
Google oferă, de asemenea, un manager de parole gratuit care arată care dintre parolele dvs. salvate se regăsesc în breșele de date existente.
Want a secure help desk for you and your customers? Look no further!
Ce pot face dacă suspectez o activitate rău intenționată sau dacă bănuiesc că al meu cont LiveAgent a fost compromis?
Dacă bănuiți că, contul dvs. LiveAgent a fost compromis, cea mai bună modalitate de a merge mai departe este să vă revizuiți securitatea contului, lucru pe care îl puteți face în jurnalul de audit al parolei LiveAgent. Puteți determina apoi dacă un hacker a blocat conturile unuia dintre agenții dvs. Următorul pas este să solicitați tuturor utilizatorilor să își schimbe parolele și să vă asigurați că toată lumea are activată autentificarea cu 2 factori.
Ce este un jurnal de audit al parolelor?
Jurnalul de audit al parolelor LiveAgent înregistrează fiecare modificare de parolă efectuată de utilizatorii dvs. Administratorii și proprietarii de conturi pot vedea data și ora la care fiecare agent și-a actualizat parola.
Unde pot găsi jurnalul de audit al parolelor LiveAgent?
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Dați click pe Configurare
- Click pe Agenți
- Găsiți cea de-a 6-a coloană intitulată “Parola actualizată”
Resurse în baza de cunoștințe
- Politica de securitate LiveAgent
- Politica de securitate a conținutului
- Setări generale de protecție
- Cum se definesc cerințele privind parolele
- Interzicerea IP-urilor
Sunteți gata să vă securizați biroul de asistență?
Păstrați datele clienților dvs. în siguranță cu validatoare de parole, autentificare cu 2 factori și jurnalul nostru de audit al parolelor. Încercați LiveAgent astăzi cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Nu este nevoie de card de credit.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un validator de parole?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un validator de parole determină dacă o parolă propusă este acceptabilă pentru utilizare. Pentru a determina dacă parola este acceptabilă, validatorul execută o serie de verificări prin care se asigură că aceasta îndeplinește cerințele minime de lungime, că are o varietate de caractere sau că nu a fost folosită anterior. Validatorii de parole pot determina, de asemenea, dacă au găsit parola propusă în încălcări și scurgeri de date anterioare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum funcționează validatoarele de parole?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Validatoarele de parole au o setare de protecție împotriva fraudei încorporată care definește nivelul minim pe care o parolă trebuie să îl îndeplinească înainte de a fi acceptată. Acest nivel poate fi numărul minim de caractere, varietatea caracterelor sau o combinație a ambelor. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un jurnal de audit al parolelor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jurnalul de audit al parolelor LiveAgent înregistrează fiecare modificare a parolei efectuată de utilizatorii dvs. Administratorii și proprietarii de conturi pot vedea data și ora la care fiecare agent și-a actualizat parola. ” } }] }Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.