Aveți nevoie să oferiți asistență în mai multe limbi? Configurați widget-urile de Chat, Contact, sau feedback într-o limbă pe care o vorbesc clienții și Agenții.
Dacă oferiți asistență clienților în mai multe limbi și doriți să direcționați o conversație către agenții care vorbesc limba respectivă, acest lucru se poate face prin crearea de widget-uri de contact în limbi personalizate. Puteți apoi să direcționați comunicarea din aceste widget-uri către departamente precum “Englez”, “German”, “Spaniol” sau orice altă limbă acceptată.
Configurarea unui widget de chat
Dacă doriți să configurați limbile widget-urilor dvs. de chat, puteți face acest lucru în setările avansate ale widget-ului.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Validator de parole și jurnal de audit
Descoperiți cum validatorul de parole LiveAgent asigură securitatea conturilor dvs. prin evaluarea tăriei parolelor și identificarea celor compromise. Aflați cum să creați parole puternice și să le gestionați eficient cu ajutorul managerilor de parole. Protejați-vă datele și securizați-vă biroul de asistență cu soluțiile noastre avansate de securitate.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Editor WYSIWYG pentru articole
Descoperă editorul WYSIWYG de la LiveAgent pentru articole de cunoștințe, tichete și șabloane de email. Oferind funcții avansate de formatare și personalizare, transformă-ți conținutul într-un ghid estetic și user-friendly. Încearcă gratuit timp de 14 zile, fără obligații!