Există multe componente diferite ale unui call center care trebuie monitorizate și…
Cum se desfășoară un apel de descoperire de succes? Ce ar trebui…
Un serviciu superior pentru clienți este o componentă critică a succesului în…
Există multe elemente de luat în considerare atunci când proiectați grafic și…
Tocmai ați început un nou loc de muncă? Felicitări! Sunteți pe calea…
Asistența și serviciul clienți sunt esențiale pentru întreprinderile care au de-a face…
Vă doriți să configurați conturi de afaceri pe rețelele sociale, dar nu…
Calitatea serviciului clienți este unul dintre cele mai importante aspecte care determină…
Există o mulțime de sfaturi despre cum să vă cunoașteți clienții și…
O listă de verificare privind precauția față de clienți (CDD) este o…
Sunteți un deținător de afacere care caută modalități de îmbunătățire a procesului…
Un plan de comunicare în situații de criză reprezintă un instrument important…
Doriți să oferiți cel mai bun serviciu clienți posibil? Dacă da, asigurați-vă…
Sunteți sigur că centrul dvs. de apeluri este securizat? Dacă nu, parcurgeți…
Dacă demarați o afacere, este important să porniți cu dreptul. Una dintre…
Indiferent de industria în care lucrați, furnizarea de servicii excelente pentru clienți…
Dacă sunteți responsabil pentru experiența serviciului de relații cu clienții în cadrul…
Un apel de vânzări poate fi stresant, mai ales dacă este prima…
Vă organizați și conduceți propriul help desk? Iată o listă cuprinzătoare a…
Un serviciu de asistență IT poate fi un factor decisiv pentru afacerea…
Aveți un sistem de monitorizare a performanțelor serviciului clienți? Sunteți sigur că…
Probabil că aveți o mulțime de întrebări care vă trec prin cap…
Asigurați-vă că serviciile de asistență sunt de înaltă calitate. Ușor de spus,…
Conduceți un call center și doriți să vă asigurați că echipa dvs.…
În calitate de proprietar de întreprindere, cunoașteți importanța respectării legilor și reglementărilor…
Munca unui supervizor de call center nu se termină niciodată – este…
Sunteți pe cale să lansați un nou site web? Dacă da, asigurați-vă…
Sunteți un blogger, un strateg de conținut sau un optimizator de conversie…
Efectuarea unui audit de marketing este una dintre cele mai importante sarcini…
Gestionarea rețelelor de socializare poate fi o sarcină descurajantă pentru orice afacere.…
După luni de zile de proiectare și construcție a site-ului dvs., acesta…
Sunteți în proces de tranziție a call center-ului dvs. către un nou…
Doriți să vă poziționați mai sus în paginile de rezultate ale motoarelor…
Un call center este o formă de serviciu clienți care există de…
A sosit în sfârșit ziua pe care o așteptați – noul dvs.…
Un call center de succes se bazează pe mai mulți factori, dar…
Tendința de a lucra de la distanță este în continuă creștere în…
Doriți să vă îmbunătățiți eforturile de deservire a clienților și să depășiți…
Sunteți gata să demarați propria afacere? Este unul dintre cele mai înfricoșătoare…
Înainte de a lansa o pagină de destinație, trebuie să luați în…
Multe întreprinderi habar nu au cum să gestioneze reclamațiile clienților. Acest lucru…
Aveți deja trafic pe site-ul dvs. web, dar numărul de vizitatori este…
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.