Listă de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare: verificați profilurile, programați postări, monitorizați mențiunile și statisticile, interacționați cu clienții și concurenții, creați un plan de conținut și stabiliți obiective viitoare.
Gestionarea rețelelor de socializare poate fi o sarcină descurajantă pentru orice afacere. Având în vedere numărul mare de rețele de socializare existente, este greu de știut pe care ar trebui să vă concentrați și cum.
Aceasta este o listă de verificare ușor de utilizat pentru gestionarea tuturor profilurilor dvs. de rețele de socializare.
În primul rând, este important să aveți o listă de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare, deoarece vă asigură că toate elementele de bază sunt acoperite. Crearea și respectarea unei liste de verificare pentru rețelele de socializare vă va împiedica să uitați de orice sarcini esențiale atunci când vine vorba de gestionarea conturilor dvs.
În plus, vă eficientizează munca, permițându-vă să vă concentrați asupra sarcinilor specifice care necesită atenție. În acest fel, puteți evita pierderea de timp pentru activități care nu vă ajută să vă atingeți obiectivele.
O listă de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare este aplicabilă unei game largi de persoane, inclusiv:
O listă de verificare pentru gestionarea rețelelor de socializare poate fi benefică pentru toți aceștia, deoarece îi poate ajuta să gestioneze și să administreze mult mai eficient conturile de rețele de socializare ale afacerii. În plus, lista de verificare poate fi utilizată pentru a urmări progresul și a măsura rezultatele.
Doriți ca mediul rețelelor de socializare să strălucească? Iată cum să faceți acest lucru.
În calitate de manager de social media, ar trebui să vă începeți ziua verificându-vă toate profilurile. Este responsabilitatea dvs. să faceți aceste „runde” în fiecare zi pentru a fi la curent cu ceea ce se întâmplă și cu ceea ce ar putea necesita atenția dvs.
Să țineți pasul cu conturile dvs. de social media este o necesitate destul de evidentă. Făcând acest lucru, veți fi mereu la curent cu ceea ce se întâmplă.
Începeți o rutină. Faceți din verificarea profilurilor de social media o parte din obiceiurile dvs. zilnice. Dedicați ceva timp dimineața, înainte ca ziua dvs. să fie încărcată. Treceți prin fiecare cont în parte, asigurându-vă că nu ratați niciun comentariu, DM, share sau notificare. Găsiți un tipar care să funcționeze pentru dumneavoastră. Dacă gestionarea mai multor profiluri devine copleșitoare, luați în considerare utilizarea unui software de servicii pentru clienți din social media pentru a ușura lucrurile. Simplificați și automatizați procesul pentru a economisi timp și pentru a vă implica mai eficient cu publicul dvs.
Dacă cineva își face timp să scrie un comentariu pe pagina dvs. de socializare, asigurați-vă că vă faceți timp să răspundeți. Arătați că vă pasă.
Unul dintre principalele obiective ale marketingului în social media este construirea unei comunități de brand. Comentariile pozitive vă ajută să vă construiți reputația, precum și să rămâneți angajat cu publicul dumneavoastră.
Imaginea pe care o creați online are un impact direct asupra performanței dvs. generale. Faptul că nimeni nu răspunde la comentariile clienților este inacceptabil și ar putea afecta reputația companiei dvs.
Mulțumiți clienților pentru comentariile pozitive. Chiar și comentariile neutre reprezintă o oportunitate de a relaționa cu clienții dvs. și de a vă promova afacerea.
Abordați comentariile negative și încercați să rezolvați problema. Chiar dacă nu sunteți de acord cu opinia, trebuie să păstrați întotdeauna o atitudine profesională și să nu vă lăsați emoțiile să preia controlul.
Unul dintre cele mai importante aspecte ale gestionării rețelelor sociale este programarea postărilor. Acest lucru vă asigură că conturile dvs. rămân active și că nu pierdeți oportunități de a ajunge la publicul dvs.
Este una dintre cele mai bune modalități de a menține o prezență consistentă pe social media. În plus, poate preveni stagnarea pe conturile dvs.
Primul pas este să îți înțelegi publicul țintă, următorul pas este să creezi conținut care să răspundă nevoilor și intereselor acestuia. Acest lucru înseamnă să scrii postări atractive, pe un ton și într-un stil pe care oamenii se vor bucura să le citească. De asemenea, adăugați fotografii/video/infografice care să le atragă atenția.
Dacă ești în pană de idei, poți face brainstorming de subiecte analizând tendințele din social media sau folosind instrumente precum BuzzSumo. Ultimul pas este să programați conținutul în calendar pentru a-l publica ulterior.
Verificați mențiunile pentru a vedea ce emoții evocă marca dvs. și vedeți dacă există incendii care trebuie stinse.
Este una dintre cele mai bune modalități de a obține feedback despre brandul dvs. și de a afla ce spun oamenii despre dvs. De asemenea, vă ajută să preveniți orice criză și să reacționați rapid la orice eveniment nefavorabil. Rezultatul este că puteți construi relații mai puternice atât cu clienții actuali, cât și cu cei potențiali.
Automatizarea procesului este cea mai bună soluție, deoarece altfel poate fi extrem de consumatoare de timp (dacă marca dvs. are multă publicitate, atunci nici măcar nu este posibil să le verificați pe toate). Folosiți un instrument de monitorizare și creați interogări care să fie monitorizate în mod regulat.
Dacă aveți ocazia să configurați notificări în timp real, atunci faceți-o. Veți putea reacționa rapid la orice mențiune și veți putea preveni escaladarea situației. Astfel, veți verifica doar notificările care necesită atenția dumneavoastră.
O altă sarcină importantă de gestionare este citirea și răspunsul la toate mesajele dumneavoastră. Aceasta înseamnă să răspundeți cât mai repede posibil la solicitări, reclamații și alte mesaje.
Social media este un canal social eficient pentru serviciul clienți. Cu toate acestea, pentru o experiență pozitivă a serviciului clienți, se așteaptă un răspuns rapid.
Pe termen lung, răspunsurile rapide nu numai că pot ajuta la construirea de relații, dar pot duce și la creșterea vânzărilor. Cu cât sunteți mai receptiv și mai orientat către client, cu atât este mai probabil ca clienții să cumpere din nou de la dumneavoastră în viitor.
Dacă sunt prea multe mesaje pe care nu le puteți gestiona, luați în considerare utilizarea unor instrumente care vă vor ajuta să automatizați procesul. Ați putea, de exemplu, să folosiți căsuța de primire universală a LiveAgent, astfel încât toate mesajele de pe diferite platforme de socializare să ajungă într-o singură căsuță de primire comună.
În acest fel, veți putea avea un control mai bun asupra conturilor dvs. și vă veți putea gestiona răspunsurile mai eficient. În plus, vă oferă un avantaj față de concurenții dvs., deoarece veți putea răspunde la mesaje mai repede decât ei.
Fiți atenți la ceea ce fac concurenții dumneavoastră și încercați să învățați de la ei. Uitați-vă la ce fel de conținut publică, cât de frecvent postează și ce fel de reacții primesc postările lor.
Să vezi ce funcționează pentru ei este o modalitate excelentă de a obține idei pentru propria ta strategie de social media. În plus, vă poate ajuta să identificați punctele slabe ale concurenților și să găsiți oportunități pentru a-i depăși.
Folosiți hashtag-uri pentru a profita de tendințele actuale și pentru a obține mai multă expunere pentru marca dvs. Găsiți hashtag-uri în trend care sunt relevante pentru nișa dvs. și folosiți-le în postările dvs.
Hashtag-urile în trend vă pot ajuta să ajungeți la un public mai mare și să fiți mai vizibil online. De asemenea, acestea pot stimula implicarea și vă pot ajuta să vă dezvoltați contul.
Există câteva modalități diferite de a găsi hashtag-uri în trending. Una dintre ele este să folosiți bara de căutare de pe Instagram sau de pe alte platforme de socializare. Introduceți un cuvânt cheie sau o frază și veți vedea toate hashtag-urile care sunt folosite în prezent de oameni pe, de exemplu, Instagram.
O altă modalitate de a găsi hashtag-uri în trend este verificarea unor site-uri web precum Hashtagify, care vă permit să introduceți un cuvânt cheie sau o frază și vă arată toate hashtag-urile aferente în timp. De asemenea, puteți verifica tendințele Twitter pentru informații mai generale despre ceea ce este popular în acest moment.
Puteți vedea cum se comportă acestea în timp și vă puteți ajusta strategia de conținut în consecință.
Atunci când urmăriți performanța cuvintelor și frazelor dvs. cheie, puteți descoperi care dintre ele funcționează pentru dvs. și care necesită mai multă atenție. În plus, vă poate ajuta să vă ajustați strategia de conținut și să obțineți rezultate mai bune din eforturile dvs. de marketing.
Există o serie de instrumente online gratuite sau cu costuri reduse care permit urmărirea cuvintelor-cheie și a frazelor. Acestea oferă date privind volumul de căutare pentru fiecare cuvânt-cheie sau frază și date precum numărul de pagini concurente și costul mediu per clic.
Dacă doriți date mai detaliate sau dacă aveți nevoie să urmăriți cuvinte-cheie și fraze în mai multe limbi, poate doriți să luați în considerare un serviciu plătit. Acestea oferă, de obicei, date mai cuprinzătoare, inclusiv informații despre clasamentul și traficul din motoarele de căutare.
În fiecare săptămână, ar trebui să efectuați o analiză amănunțită a principalilor indicatori și statistici. Astfel, puteți vedea aspectele care funcționează pe conturile dvs. de social media și ce trebuie ajustat.
Vă oferă o imagine de ansamblu a performanței dvs. și vă ajută să detectați orice tendințe negative înainte ca acestea să scape de sub control. Nu veți putea observa nicio abatere de la normă dacă nu analizați statisticile în mod regulat.
Există multe instrumente și platforme diferite care oferă o perspectivă detaliată asupra performanțelor tale. Cu toate acestea, nu toate sunt la fel de bune.
Cel mai bun mod de a vă analiza statisticile este să folosiți o platformă care oferă atât date istorice, cât și date în timp real. Astfel, puteți vedea cum au performat conturile dvs. de-a lungul timpului, precum și urmări progresul campaniilor dvs. în timp real.
De asemenea, o dată pe săptămână, ar trebui să vă întâlniți cu echipa dvs. pentru a discuta despre progresele înregistrate în social media. Acest lucru îi va ajuta pe toți să rămână pe aceeași lungime de undă și să identifice orice potențiale probleme sau domenii de îmbunătățire.
Întâlnirile facilitează co-crearea întregii strategii. Este un moment pentru a face schimb de idei și îndoieli, precum și pentru a oferi actualizări cu privire la progresele înregistrate.
Eforturile dvs. pot fi sporite prin utilizarea marketingului de influență. Folosirea unor tactici precum word-of-mouth și dovada socială face ca oamenii să fie mai predispuși să vă cumpere produsele și/sau să vă folosească serviciile.
Puteți avea acces la adepții lor și, prin urmare, vă puteți promova conținutul către un public mai larg, precum și vă puteți face marca mai vizibilă și mai ușor de recunoscut. Oamenii care îi urmăresc pe influenceri tind să aibă încredere în ei, astfel încât astfel de conexiuni pot avea un impact mare asupra vânzărilor dvs.
În primul rând, găsiți-i pe rețelele de socializare și începeți să le urmăriți conturile. Pentru a obține cele mai bune rezultate pentru marketingul tău cu influenceri, trebuie să te asiguri că aceștia se potrivesc cu brandul tău și că veți face un duo foarte bun împreună.
Odată ce te-ai conectat cu ei, cere-le să colaboreze, vorbește despre așteptări, stabilește toți termenii și menține un contact bun. Discută despre campanie și lasă-le libertate creativă. Nu impuneți prea multe linii directoare, deoarece ei își cunosc publicul și știu cum să ajungă cel mai bine la el.
Ar trebui să oferiți întotdeauna publicului dvs. o șansă de a se implica – fie că este vorba de postări, Instagram Stories sau orice alt canal.
Prin îmbunătățirea angajamentului în social media, consolidați relația brandului dvs. cu clienții și construiți o comunitate. La rândul său, acest lucru duce la o creștere a loialității față de brand, a recomandărilor din gură în gură și a vânzărilor.
Este sfârșitul săptămânii? Stați jos și faceți o listă cu sarcinile pe care ați reușit să le îndepliniți.
Vă ajută să vă concentrați asupra campaniilor dvs. și vă menține responsabil. Faptul că vă vedeți progresele înregistrate vă poate, de asemenea, motiva.
Obiectivele săptămânale trebuie să fie specifice, măsurabile și realizabile. De asemenea, acestea ar trebui să se alinieze cu strategia dvs. generală. Chiar și cei mai mici pași vă pot da o idee despre ceea ce ați reușit să realizați în săptămâna trecută și la ce trebuie să lucrați în cea care urmează.
Ar trebui să vă planificați campania în fiecare lună pentru a avea o imagine de ansamblu completă a ceea ce încercați să obțineți.
Vă permite să stabiliți obiective și să măsurați succesul acestora. Fără o strategie de social media, este posibil să nu știți ce să măsurați sau cum să vă urmăriți progresul.
Un plan de campanie ar trebui să includă un obiectiv, un public țintă, un buget, un calendar și o strategie. La prima vedere, acest lucru poate părea o mulțime de muncă, dar împărțirea procesului în pași ușor de gestionat va face mai ușor. Există câteva etape cheie:
După ce ați finalizat acești pași, puteți începe să vă implementați planul de campanie. Nu uitați că este important să vă revizuiți și să vă revizuiți campaniile viitoare în mod regulat, deoarece obiectivele și publicul țintă se pot schimba.
n calendar de conținut poate ajuta afacerea dvs. să decidă ce conținut să partajeze și să promoveze pe canalele de social media. Puteți utiliza unul pentru a urmări nu numai postările, ci și intrările de pe blog, campaniile de e-mail și chiar publicitatea tradițională.
Vă ajută să vă organizați toate ideile de conținut și să vă planificați din timp. Un plan de conținut vă ajută, de asemenea, să vă asigurați că tot conținutul conturilor dvs. de social media este aliniat cu strategia dvs. generală de marketing.
Cheia aici este să ai instrumentul potrivit – găsește unul care te va ajuta să eficientizezi întregul proces, nu să îl încetinești.
În cele mai bune soluții, veți avea acces la programarea în masă și la capacitatea de drag-and-drop pentru a schimba cu ușurință datele și ordinea postărilor.
După ce ați ales instrumentul, efectuați cercetări de conținut pentru a veni cu idei. Implică-ți echipa și organizați împreună o sesiune de brainstorming -este cea mai bună modalitate de a face schimb de idei și de a dezvolta concepte interesante.
Publicitatea plătită vă permite să vă adresați unor audiențe care nu v-au văzut postările înainte, sporind astfel gradul de conștientizare a mărcii. În plus, rețelele sociale plătite sunt o modalitate excelentă de a atrage, de exemplu, trafic suplimentar către site-ul dvs. web. Strategiile publicitare trebuie să fie actualizate în mod regulat pentru a fi eficiente, totuși.
Este aproape imposibil să creezi un anunț care să aibă un efect imediat, deoarece este nevoie de încercări și erori pentru a determina ce funcționează și ce nu. Va trebui să încerci mai multe setări înainte de a o găsi pe cea perfectă pentru anunțurile tale, motiv pentru care realizarea mai multor abordări și schimbarea lor în mod regulat necesită timp, dar este necesară pentru a avea succes.
Strategia dvs. actualizată de anunțuri în social media ar trebui să includă un plan pentru a viza publicul potrivit, pentru a alege canalele potrivite și pentru a măsura rezultatele campaniilor dvs.
Ca parte a îndatoririlor lunare, ar trebui să efectuați, de asemenea, un audit amănunțit al rețelelor sociale pentru a vă urmări progresul și pentru a identifica zonele de îmbunătățire.
Vă permite să identificați punctele forte și punctele slabe ale strategiei dvs. de social media. Regularitatea vă va permite să detectați mai ușor fracțiunile înainte ca acestea să devină mai mari.
Puteți folosi un audit pentru a vedea cât de bine vă descurcați, ce trebuie schimbat și care sunt prioritățile care ar trebui să meargă mai departe. De asemenea, puteți vedea cât de bine sunteți pregătit să utilizați social media.
Comparați indicatorii actuali cu performanțele anterioare pentru a evalua cât de bine vă descurcați. Sunt unele dintre postările sau campaniile dvs. mai performante decât restul și, dacă da, ce este diferit la ele?
S-ar putea să constatați că conturile dvs. nu sunt aliniate cu strategia dvs. generală de marketing. Mai mult, s-ar putea să nu vizați publicul potrivit sau conținutul dvs. să nu rezoneze cu acesta.
Care sunt unii dintre parametrii cheie pe care ar trebui să îi monitorizați?
După ce ați finalizat un audit, este timpul să vă stabiliți obiectivele viitoare.
Pentru a ști ce direcție să luați atunci când vine vorba de dezvoltarea prezenței dvs. online și de crearea unei strategii de succes în social media.
Procesul ar trebui să includă stabilirea de obiective SMART (specifice, măsurabile, realizabile, relevante și limitate în timp) și determinarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) pentru măsurarea succesului acestora.
Verificați în mod regulat evoluția obiectivelor pentru a ști ce trebuie îmbunătățit sau schimbat și motivați-vă echipa prin pași mici.
Creșterea prezenței și a afacerii online necesită o îmbunătățire constantă, așa că trebuie să fiți mai buni în fiecare zi.
A face îmbunătățiri în gestionarea social media este important pentru că vă ajută să atingeți noi înălțimi și să obțineți succesul. Vă puteți îmbunătăți strategia, modul în care utilizați diferite platforme și conținutul pe care îl produceți. Făcând aceste schimbări, puteți să vă conectați mai bine cu publicul dvs. țintă și să creați o impresie de durată.
Fiți atenți la tendințe și vedeți ce fac oamenii pe social media.
Depinde de locul în care trebuie făcute modificările. Cu toate acestea, următoarele instrumente pot fi utile:
Utilizați instrumente care vă eficientizează fluxul de lucru
Am enumerat o mulțime de instrumente grozave care vă pot ajuta cu adevărat și pe care ar trebui să le încercați cu siguranță. Multe afaceri fac o mare greșeală – nu investesc în instrumente bune, deoarece cred că astfel vor economisi niște bani. Nimic nu ar putea fi mai departe de adevăr, deoarece angajații dvs. pot fi mult mai productivi dacă au la dispoziție instrumente care le pot face munca mai ușoară.
Să ne uităm la LiveAgent – fără serviciul de asistență, trebuie să răspundeți la fiecare mesaj de pe Facebook, DM, e-mail etc., unul câte unul. Acest lucru vă ocupă mult timp pe care altfel l-ați putea dedica, de exemplu, creării de conținut. Cu instrumentul corect de ticketing pentru biroul de asistență, ați putea gestiona toate aceste tichete sub o singură căsuță de primire, crescând astfel productivitatea și îmbunătățind timpii de răspuns.
Instalați un chatbot
O altă modalitate de a accelera timpul de răspuns este instalarea unui chatbot. Facebook Messenger și WhatsApp sunt cele mai populare două platforme pentru chatbots, cu peste un miliard de utilizatori activi lunar. Ceea ce este grozav la chatbots este faptul că vă pot ajuta să automatizați unele dintre sarcinile de serviciu pentru clienți, cum ar fi furnizarea de informații despre produsele sau serviciile dvs. și răspunsul la întrebările frecvente. Acest lucru nu numai că va accelera timpul de răspuns, dar va elibera și o parte din timpul agenților dvs. de servicii clienți pentru a se concentra pe sarcini mai complexe.
Utilizați instrumente pentru programarea postărilor
Un instrument de programare a postărilor poate fi de mare ajutor pentru gestionarea conturilor de social media. Acesta vă permite să vă pre-programați postările pentru toate platformele sau pentru unele selectate, ceea ce este foarte convenabil dacă doriți să publicați conținut în mod regulat, dar nu aveți timp să faceți acest lucru manual.
Două dintre cele mai populare instrumente sunt Kontentino și Hootsuite. Ambele oferă demo-uri gratuite, astfel încât le puteți încerca fără niciun angajament.
Utilizați automatizarea inteligentă
Automatizarea inteligentă este o modalitate excelentă de a economisi timp, de a evita complicațiile și de a vă spori performanța. De exemplu, cu ajutorul regulilor de automatizare LiveAgent, puteți transfera automat tichete către alte departamente, puteți adăuga etichete, le puteți marca ca spam sau le puteți rezolva.
În acest fel, nu trebuie să vă petreceți timpul cu sarcini care pot fi ușor automatizate, cum ar fi să răspundeți la aceleași întrebări în mod repetat.
Evitați postarea excesivă
Când vine vorba de gestionarea rețelelor de socializare, este ușor să cădem în capcana de a publica prea mult. Este foarte important să evitați să publicați prea mult, deoarece acest lucru poate avea un efect negativ asupra brandului dvs.
Ce constituie postarea excesivă? Ei bine, depinde de platforma de socializare pe care o utilizați și de publicul țintă.
De exemplu, postarea de mai mult de trei ori pe zi pe Twitter poate fi considerată postare excesivă, în timp ce postarea de șase ori pe zi pe Instagram Stories ar putea fi foarte bună. Cel mai bun mod de a afla cât de des ar trebui să postați este să faceți cercetări și să vedeți ce funcționează pentru dvs.
Evocați răspunsuri
Unul dintre scopurile rețelelor de socializare este de a evoca răspunsuri din partea celor care vă urmăresc și de a utiliza managementul comunității. Creați conținut atractiv și includeți butoane de apel la acțiune pentru a vă încuraja urmăritorii să răspundă la postările dvs.
Când vine vorba de social media, este foarte important să creați o comunitate în jurul mărcii dvs. Un bun exemplu sunt grupurile tematice, care creează comunități incredibil de implicate.
Obiceiuri zilnice
Obiceiuri săptămânale
Obiceiuri lunare
It depends on how much content you have to manage and can vary depending on the size of your business and the number of accounts you have. It usually takes a few hours per day to manage social media accounts, so if you need to spend more then consider hiring a social media manager or somebody responsible for that particular task.
You can use a content calendar to plan your content in advance, helping to ensure that all of your accounts are aligned with your overall marketing strategy. More importantly, it allows you to drag & drop and schedule in bulk, making your job much easier.
It's impossible to put a specific number on the hours that a small business should spend on social media. Many different factors come into play, including the number of people involved in management. It is possible to reduce this time by using social media tools, like LiveAgent and its help desk software that enables you to manage all of your social media activities in one place.
This varies depending on your target audience, but we recommend using a mix of social media platforms to reach the most people. You can perform a thorough audience analysis to see which platforms will work best in your case. You can also use tools like Google Analytics to get audience insights, plus adjust the message and channel to them.
Here are a few tips to follow: Make sure all of your posts are relevant and interesting to your target audience. Include valuable and unique content that is not found on other social media accounts. Post regularly, but not too often (you don’t want to overwhelm your followers). Use images and videos to break up your text and make your posts more engaging. Opt for a mix of promotional and non-promotional content. Make sure all of your links are working properly. Check for spelling and grammar mistakes before publishing your posts. Monitor comments and feedback from your followers, and respond to them. Keep track of your analytics to see how well your social media campaigns are performing.
Listă de verificare privind cerințele unui call center
Înființați un call center? Verificați dacă îndepliniți toate condițiile din lista de verificare privind cerințele de call center - nu omiteți niciun pas și bifați căsuțele.
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
Configurați un call center eficient cu lista noastră completă: obiective, costuri, software, optimizare și asigurarea calității!
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului clienți
Descoperă lista de verificare pentru asigurarea calității serviciului clienți, oferind instrumente esențiale precum fișe de evaluare, panouri de bord și feedback de la clienți. Îmbunătățește performanța și gestionează eficient toate canalele cu LiveAgent. Disponibilă în limba română. Vizitează acum!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team