Listă de verificare pentru auditul serviciului clienți: evaluează calitatea, compară cu obiectivele, identifică lacune, colectează feedback și monitorizează performanța pentru îmbunătățirea serviciilor oferite.
Aveți un sistem de monitorizare a performanțelor serviciului clienți? Sunteți sigur că echipa dvs. oferă asistență excelentă clienților?
Dacă nu, trebuie să începeți prin a efectua un audit al serviciului clienți. Iată o listă de verificare pas cu pas pentru a vă ajuta.
Cu ajutorul acestei liste de verificare, vă puteți evalua sistematic operațiunile centrului de contact și le puteți îmbunătăți în fiecare zi. Aceasta vă poate răspunde la toate întrebările și vă poate da idei despre unde să vă concentrați eforturile în viitor.
Un audit al serviciului clienți poate scoate la iveală defecte care altfel ar fi fost foarte greu de detectat. Este un pas crucial pentru a vă asigura că sunt mulțumiți clienții de serviciile dvs.
În ceea ce privește serviciul clienți, o listă de verificare a auditului garantează că toate părțile interesate sunt pe aceeași lungime de undă. Utilizarea acesteia poate contribui la îmbunătățirea comunicării și a nivelului serviciului în general.
Întreprinderile pot afla rapid dacă trebuie să facă schimbări, analizând calitatea serviciului clienți.
Întreprinderile pot învăța din greșelile lor. Analizând calitatea serviciului clienți, acestea pot vedea unde trebuie să implementeze schimbări și să rezolve problemele în consecință.
Cea mai simplă modalitate este să întrebați clienții – chestionați-i cu privire la experiențele lor și încurajați-i să ofere feedback.
Monitorizați atât reclamațiile și complimentele, cât și indicatorii serviciului clienți. Unii factori pe care ar trebui să îi luați în considerare atunci când revizuiți calitatea serviciului clienți includ:
Conducerea unei afaceri necesită stabilirea unor obiective pe care doriți să le atingeți. Atunci când efectuați un audit, unul dintre punctele principale este să comparați calitatea actuală cu obiectivele dvs.
Analizând aceste date, companiile își pot înțelege mai bine performanța și pot obține o perspectivă.
Un bun punct de plecare este examinarea obiectivelor altor întreprinderi din aceeași industrie și a reperelor privind serviciul clienți. Pentru ca analiza să se desfășoare fără probleme, stabiliți obiective tangibile și măsurabile, astfel încât să puteți determina succesul acestora. Urmăriți progresele zilnice, săptămânale și lunare pentru a obține o imagine de ansamblu completă a performanțelor echipei dvs.
O lacună în afaceri este un loc sau o zonă care nu este deservită în prezent. Este șansa dvs. de a vă dezvolta.
Identificarea lacunelor vă permite să vă concentrați asupra domeniilor care necesită cea mai mare atenție. Acest lucru, la rândul său, vă va ajuta să îmbunătățiți satisfacția clienților și să creșteți profiturile.
Creați un plan de măsurare a progresului afacerii dvs. Măsurați pătrunderea pe piață, câștigurile sau/și statisticile privind clienții noi.
Aflați unde se află lucrurile acum și unde vor fi în viitor. Determinați diferențele dintre aceste stări.
În funcție de obiectivele stabilite anterior, această etapă include stabilirea strategiilor, a obiectivelor și determinarea a ceea ce trebuie făcut pentru a le atinge.
Ajută la economisirea timpului și a banilor, astfel încât supraveghetorii și agenții să se poată concentra exclusiv pe sarcinile lor. Ca urmare, echipa dvs. va ști exact la ce să lucreze.
Începeți prin a stabili obiective pentru ceea ce doriți să îmbunătățiți. Acest lucru poate fi legat desatisfacția clienților, de satisfacția angajaților sau de creșterea veniturilor.
După stabilirea obiectivelor, creați un plan privind modul de implementare a acestora. Confirmați că planul este realizabil și măsurabil.
Nu uitați că nimic nu se întâmplă peste noapte. Probabil că va fi nevoie de timp și de efort pentru a vă îmbunătăți serviciul clienți, dar, prin definirea modalităților de a face acest lucru, faceți primul pas pentru a-l realiza.
Un audit al serviciului clienți nu este complet fără date. Pentru a înțelege starea actuală a afacerii dvs., trebuie să compilați informații relevante.
Colectarea datelor este esențială pentru a înțelege starea serviciului dvs. de relații cu clienții și pentru a face îmbunătățiri. Datele corecte vă vor ajuta să identificați zonele cu probleme, să urmăriți progresul și să luați deciziile corecte în viitor.
Analizarea datelor furnizate de software-ul de asistență este cea mai rapidă modalitate de a face acest lucru. În doar câteva minute, puteți genera un raport detaliat și puteți vedea date esențiale pentru îmbunătățirea serviciilor dvs.
LiveAgent oferă 11 funcții de raportare, cum ar fi:
Acestea sunt doar câteva exemple a ceea ce LiveAgent poate face pentru dvs. Testați-l și vedeți cum îmbunătățește succesul clienților în afacerea dvs.
Verificați dacă afacerea dvs. oferă același serviciu pe toate canalele. Aceasta include telefonul, e-mailul, social media, WhatsApp, chat live, etc. Fiecare canal ar trebui să aibă o echipă de reprezentanți dedicați serviciului pentru clienți, care sunt instruiți să se ocupe de problemele și preocupările clienților.
Se asigură că se oferă un nivel consistent de experiență și că primesc clienții ajutorul de care au nevoie, indiferent de canalul pe care îl folosesc.
Identificați care sunt canalele pe care le utilizați pentru comunicarea cu clienții. Analizați cât de bine funcționează aceste canale și care merită îmbunătățite. Acest lucru include examinarea timpilor de răspuns, a ratelor de satisfacție a clienților și a tipurilor de reclamații care sunt făcute.
Sfat: Pentru a vă îmbunătăți capacitatea de a gestiona solicitările de pe toate canalele și a le avea pe toate sub un singur acoperiș, luați în considerare căsuța de primire de tip omnicanal de la LiveAgent.
Angajații dvs. sunt coloana vertebrală a serviciului dvs. pentru clienți. Aceștia se află în prima linie și au o experiență directă în relațiile cu clienții. Aflați ce cred ei.
Ascultarea angajaților este esențială dacă doriți să îmbunătățiți serviciul clienți. Aceștia vă pot oferi informații valoroase.
Obțineți opiniile agenților de serviciu clienți cu privire la următoarele aspecte:
Opiniile clienților sunt esențiale pentru operațiunile și strategia de afaceri. Orice companie are nevoie de feedback-ul clienților pentru a înțelege cum este percepută și cum interacționează cu marca sa.
Înțelegând ce le place și ce nu le place clienților, întreprinderile pot face schimbări care să îmbunătățească experiența clienților.
Adresați întrebări cu obiective specifice în minte. Determinați ce metodă va funcționa cel mai bine pentru afacerea dvs., apoi începeți.
Construirea unor relații cu clienții este esențială pentru ca aceștia să se simtă obligați să lase feedback. Adresați-vă clienților pe numele mic și adresați-le întrebări deschise. Luați în considerare posibilitatea de a oferi reduceri pentru clienții care își exprimă părerea.
Atunci când clienții nu sunt mulțumiți, aceștia contactează adesea departamentul de serviciu clienți. Ascultând/citind și analizând aceste reclamații, puteți identifica zonele cu probleme.
Ascultarea reclamațiilor permite întreprinderilor să identifice cauzele profunde ale acestora. Înțelegând ce îi determină pe clienți să se plângă, întreprinderile pot lua măsuri pentru a rezolva problemele respective.
Utilizați un software de calitate pentru call center care include funcții de înregistrare a apelurilor, cum ar fi LiveAgent. Apoi, examinați o selecție de reclamații pentru analiză.
Căutați modele în tipurile de reclamații făcute. Poate că există o anumită problemă care apare în mod constant? Investigați ce îi determină pe clienți să contacteze serviciul clienți și încercați să rezolvați aceste probleme.
Oferirea de servicii pentru clienți în diferite limbi poate fi un avantaj major pentru întreprinderi.
Vă permite să comunicați cu mai mulți clienți potențiali și crește șansele de a-i păstra drept clienți.
Reprezentanții serviciului clienți sunt adesea capabili să vorbească mai multe limbi și ar putea direcționa apelurile în funcție de competențele lor lingvistice. Cu toate acestea, aceasta este o opțiune costisitoare, așa că, de obicei, întreprinderile se limitează să traducă în schimb site-ul web și materialele de marketing în alte limbi.
Procesul de integrare în serviciul clienți este procesul prin care noii angajați sunt familiarizați cu compania dvs., cu politicile și procedurile acesteia.
Unul dintre cele mai importante aspecte ale furnizării unui serviciu bun pentru clienți este asigurarea faptului că noii angajați sunt prezentați în mod corespunzător companiei dvs. Cu o integrare corectă, aceștia vor fi capabili să dea lovitura și să ofere cele mai bune servicii pentru clienți din prima zi.
Discutați cu noii angajați despre experiențele lor. Întrebați-i cât de bine s-au familiarizat cu procedurile companiei și dacă s-au simțit pregătiți să ofere servicii de calitate pentru clienți. De asemenea, puteți revizui manualele de instruire, testa noii angajați cu privire la cunoștințele lor despre produse și observați interacțiunile lor cu clienții.
Agenții de serviciu clienți trebuie să aibă calificările necesare pentru a oferi servicii de calitate. Acest lucru include abilități, cunoștințe și experiență adecvate.
Cu o gamă corectă de competențe, agenții dvs. vor putea oferi cele mai bune servicii pentru clienți. Ei vor ști cum să se ocupe de diferite tipuri de clienți, să trateze eficient reclamațiile și să rezolve rapid problemele.
Desigur, puteți examina CV-urile agenților pentru a vă face o idee despre competențele lor. Dar puteți face mai mult decât atât – verificați-i în practică.
Cereți-le să completeze teste de aptitudini, dați-le chestionare despre politicile și procedurile companiei și cereți-le să participe la exerciții de joc de rol. Apoi puteți stabili dacă sunt calificați pentru a le oferi clienților dvs. cea mai bună experiență de asistență.
Toți agenții de serviciu clienți trebuie să știe ce trebuie să facă și cum pot ajuta clienții.
Dacă agenții dvs. de serviciu clienți nu își cunosc responsabilitățile, este posibil ca aceștia să nu fie capabili să ajute clienții. Acest lucru poate duce la clienți dezamăgiți și la o reputație proastă pentru afacerea dvs., precum și la agenți nemulțumiți, care s-ar putea să nu-și atingă potențialul maxim.
Verificați dacă toți agenții de serviciu clienți sunt familiarizați cu fișele lor de post. Aceasta ar trebui să includă o listă a responsabilităților lor. De asemenea, le puteți pune la dispoziție manuale, ghiduri și alte resurse pentru a-i ajuta în activitatea lor.
Comunicați în mod clar și concis, precum și oferiți feedback periodic, astfel încât agenții dvs. să fie întotdeauna conștienți de sarcinile lor curente.
Sfat: Tichetele și notele interne ale LiveAgent pot fi utile în acest caz. Folosiți-le ca memento-uri, pentru crearea de sarcini sau pentru a face notițe pentru colaboratorii dvs. În acest fel, toată lumea va ști ce trebuie făcut.
Verificarea standardelor de serviciu clienți în ceea ce privește asistența și comunicarea vă ajută să stabiliți dacă echipa dvs. este la înălțimea sarcinii.
Dacă serviciul dvs. pentru clienți nu respectă anumite standarde, acest lucru va dăuna afacerii dvs. Este posibil să pierdeți clienți, să vă deteriorați reputația și să afectați moralul echipei dvs.
Revizuiți politicile și procedurile dvs. pentru standardele de serviciu clienți utilizând lista noastră de verificare. În acest fel, veți putea vedea ce trebuie să faceți pentru a oferi servicii consecvente clienților dvs.
Sfat: aici este o listă de verificare a standardelor de serviciu clienți furnizată de LiveAgent.
Este o provocare să vă confruntați cu clienți dificili, așa că toți reprezentanții serviciului clienți trebuie să fie instruiți în acest sens.
Dacă angajații dvs. nu sunt instruiți în mod corespunzător, este posibil ca aceștia să nu fie capabili să ajute clienții. Atunci când o reclamație este tratată greșit, aceasta poate duce la publicitate negativă din gură în gură și chiar la pierderea clienților.
Adoptați un program de formare care să acopere toate aspectele diferite ale interacțiunii cu clienții. Acest lucru vă va asigura că reprezentanții dvs. de serviciu clienți pot gestiona orice situație care apare.
Actualizați periodic instruirea și acoperiți subiecte noi.
Pentru a asigura un serviciu de asistență pentru clienți 24/7 fără probleme și fără întreruperi, verificați-l în mod regulat.
Dacă serviciul dvs. de asistență pentru clienți nu funcționează corect, este posibil să pierdeți clienți. Reputația și rezultatele dvs. financiare pot avea de suferit ca urmare.
Testați serviciul sunând sau trimițând e-mailuri la diferite ore din zi și din noapte. Vedeți cât timp îi ia cuiva să vă răspundă la telefon sau la e-mail.
Uitați-vă la jurnale pentru a vedea câte chat-uri au fost gestionate și care a fost timpul de răspuns. Asigurați-vă că aveți un chatbot disponibil și în afara orelor de program.
Un alt aspect important de verificat este modul în care sunt transferate apelurile. Fiecare apel ajunge la agentul corespunzător?
Dacă apelurile nu sunt transferate corespunzător, clienții pot fi frustrați și pot renunța să mai încerce să vă contacteze afacerea.
Utilizați funcții precum distribuirea automată a apelurilor și rutarea inteligentă a apelurilor. Acestea au un impact asupra modului în care serviciul dvs. de relații cu clienții gestionează apelurile, ajută la reducerea timpilor de așteptare și oferă o experiență mai bună clienților.
Evaluarea este cheia succesului, așa că asigurați-vă că faceți acest lucru în mod regulat. La urma urmei, trebuie să știți dacă schimbările pe care le faceți funcționează.
Pentru a determina dacă schimbările pe care le-ați făcut sunt eficiente sau dacă sunt necesare unele acțiuni corective suplimentare.
Examinați datele cantitative – timpul mediu de rezolvare, numărul de reclamații primite sau alte statistici care vă pot ajuta să măsurați eficiența schimbărilor.
Uitați-vă la datele calitative – feedback-ul clienților, răspunsurile la sondaje sau alte informații care vă pot ajuta să înțelegeți cum percep oamenii aceste schimbări.
Analizați parametrii de afaceri – profitul, costurile și alte măsuri care indică cât de reușite au fost schimbările dvs. din punct de vedere comercial.
Toate aceste metode vă pot oferi informații valoroase pentru a afla dacă schimbările au sau nu efectul dorit.
Analiza performanțelor serviciului clienți al concurenților vă poate oferi o idee bună despre poziția dvs.
Înțelegând modul în care se comportă concurenții dvs., puteți rămâne în avantaj față de ei. Aceste cunoștințe vă pot ajuta să câștigați noi clienți și să sporiți loialitatea clienților.
Uitați-vă pe site-urile lor web – oferă o înțelegere generală a modului în care aceștia performează.
Uitați-vă la rețelele de socializare – vă pot oferi mai multe detalii, cum ar fi tipurile de reclamații pe care le primesc și modul în care răspund la ele.
Înscrieți-vă la serviciul lor pentru clienți – acest lucru vă va oferi o privire de primă mână asupra modului în care își tratează clienții.
Indicatorii cheie de performanță pentru serviciul clienți, cum ar fi gradul de satisfacție a clienților sau rata de rezolvare la primul contact, sunt parametri buni pentru a măsura cât de bine se comportă echipa dvs.
Serviciul clienți este adesea primul punct de contact între o companie și clienții săi. Acesta poate fi factorul decisiv pentru ca un client să facă sau nu afaceri cu dvs.
Alcătuiți o listă de KPI-uri pe care doriți să le urmăriți. Aceasta va varia în funcție de obiectivele afacerii dvs., dar unele dintre cele mai comune sunt rata de satisfacție a clienților, rata de rezolvare la primul contact și timpul mediu de gestionare. Puteți găsi mai multe în „Exemple de KPI pentru serviciul clienți” de mai jos.
Odată ce aveți lista de KPI-uri, găsiți instrumentele potrivite pentru a le urmări. Există multe opțiuni diferite disponibile, de la sondaje simple la software mai sofisticat care poate urmări interacțiunile cu clienții în timp real și poate oferi rapoarte gata făcute.
Puneți în aplicare un proces de monitorizare periodică a KPI-urilor dvs. Acesta ar putea fi ceva la fel de simplu ca stabilirea unor rapoarte regulate și revizuirea lor cu echipa dvs.
Clienții urăsc să aștepte, așa că este important să faceți tot posibilul pentru a minimiza timpul în care trebuie să aștepte pentru asistență.
Oamenii sunt mai predispuși să facă afaceri cu companii care oferă servicii rapide și eficiente pentru clienți. Un studiu realizat de HubSpot a constatat că aproape 60% dintre clienți consideră că momentele lungi de așteptare sunt cele mai frustrante părți ale unei experiențe ce țin de serviciul clienți.
Serviciul de relații cu clienții ar trebui să fie un efort de echipă, iar toți membrii companiei ar trebui să fie conștienți de cât de bine (sau cât de slab) funcționează.
Prin împărtășirea rezultatelor cu întreaga echipă și cu restul companiei, toată lumea va fi pe aceeași lungime de undă și va lucra pentru același obiectiv.
Pentru a partaja rapoarte, puteți:
CSAT este o măsură a gradului de satisfacție a unui client față de un anumit produs sau serviciu. Cel mai comun mod de a o calcula este să întrebați clienții despre experiența lor cu compania dvs. Puteți face acest lucru fie direct, fie folosind instrumente de sondaj pentru a vă calcula automat scorul CSAT.
Majoritatea companiilor folosesc feedback-ul clienților (inclusiv scorurile CSAT) pentru a lua decizii cu privire la ce produse și servicii să ofere, cum să îmbunătățească asistența pentru clienți și unde să își concentreze eforturile de marketing.
Durata până la primul răspuns într-un centru de contact este timpul necesar pentru ca primul reprezentant al serviciului clienți să răspundă la apelul telefonic sau la mesajul unui client.
Este un indicator important, deoarece afectează experiența generală a clientului cu compania. Răspunsurile lente îi pot face pe clienți să se simtă ca și cum nu ar fi o prioritate și pot duce la durate de așteptare mai lungi pentru ceilalți.
Pentru a îmbunătăți durata până la primul răspuns, instruiți-vă personalul cu privire la modul de gestionare a solicitărilor clienților, utilizați un sistem de rutare a apelurilor care prioritizează apelurile cu prioritate ridicată și verificați dacă centrul dvs. de contact are suficient personal pentru a gestiona volumul de apeluri sau mesaje pe care îl primește de obicei.
Scorul Net Promotor este un indicator conceput pentru a urmări loialitatea și satisfacția clienților. Scorul se bazează pe întrebarea „Cât de probabil ete să recomandați compania/produsul/serviciul nostru unui prieten sau coleg?”.
Respondenții sunt rugați să evalueze această probabilitate pe o scară de la 0 la 10. Cei care răspund cu 9 sau 10 sunt considerați promotori, cei care răspund cu 7 sau 8 sunt pasivi, iar cei care răspund cu o notă sub 6 sunt considerați detractori.
NPS se calculează prin scăderea procentului de detractori din procentul de promotori.
ART este durata medie de timp necesară pentru ca o companie să rezolve un tichet de serviciu clienți. Durata de rezolvare este măsurat din momentul în care un client trimite un tichet până când acesta este marcat ca fiind rezolvat.
Complexitatea problemei, nivelul de personal și cât de bine sunt puse la punct sistemele companiei sunt factori care afectează ART. Dar, în general, majoritatea companiilor urmăresc să rezolve tichetele în 24-48 de ore.
Rata medie de conversie reprezintă procentul de persoane care efectuează acțiunea dorită, cum ar fi efectuarea unei achiziții sau completarea unui formular. Rata medie de conversie poate varia în funcție de variabile cum ar fi industria și produsul, etc.
Pentru a crește rata de conversie, ar trebui să vă concentrați pe îmbunătățirea serviciului clienți, pe direcționarea campaniilor de marketing către persoanele potrivite și pe utilizarea unor butoane de apel la acțiune eficiente pe site-ul dvs. web.
Întrebați-vă clienții cum se simt în legătură cu experiența lor cu compania dvs. Puteți face acest lucru prin sondaje de opinie, interviuri sau grupuri de discuții. O altă modalitate de a evalua satisfacția clienților este să vă uitați la feedback-ul de pe rețelele de socializare, site-urile de recenzii și alte platforme online. Acest lucru vă poate da o idee despre cât de bine răspundeți așteptărilor clienților. De asemenea, puteți urmări cât de des se întorc clienții la afacerea dvs. și cât de mult cheltuiesc în medie. Aceste măsurători vă pot ajuta să înțelegeți dacă clienții sunt mulțumiți de produsele și serviciile dvs. și dacă este sau nu probabil să vă recomande altora.
Un audit al serviciului clienți este pur și simplu o analiză a modului în care compania dvs. oferă asistență clienților săi. Acesta poate fi efectuat la nivel intern sau extern și poate acoperi oricare sau toate aspectele procesului de deservire a clienților. Scopul unui audit al serviciului clienți este de a identifica domeniile în care compania dvs. ar putea îmbunătăți experiența pe care o oferă și de a dezvolta un plan pentru a aborda aceste domenii. Rezultatele unui audit al serviciului clienți pot fi folosite pentru a îmbunătăți programele de formare pentru angajați, pentru a revizui politicile și procedurile, pentru a face schimbări în modul în care sunt tratate reclamațiile și multe altele.
Puteți verifica serviciul clienți în mai multe moduri, cum ar fi prin chestionarea clienților cu privire la satisfacția lor față de serviciile primite, prin intervievarea angajaților pentru a le afla punctul de vedere sau prin examinarea înregistrărilor apelurilor pentru a vedea cât de bine a gestionat compania fiecare interacțiune. Oricare ar fi metoda pe care o alegeți, auditarea serviciului clienți vă va ajuta să vă asigurați că clienții dvs. sunt mulțumiți și că firma dvs. oferă cea mai bună experiență posibilă clienților.
O bună listă de verificare a auditului va include toate etapele pe care trebuie să le parcurgeți pentru a efectua un audit eficient. Aceasta va include, de asemenea, o listă a documentelor și înregistrărilor pe care va trebui să le examinați, care ar trebui să fie adaptată la specificul sectorului dvs. și la procedurile contabile. Utilizarea unei liste de verificare este o modalitate excelentă de a vă asigura că auditul dvs. este complet și precis. Aceasta vă poate ajuta să evitați oportunitățile ratate și eventualele probleme pe parcurs.
Există mai multe măsuri pe care le puteți lua pentru a vă pregăti pentru aceasta. Cel mai bun mod de a vă pregăti pentru un audit al clienților este să vă puneți în ordine registrele și să aveți toată documentația necesară. De asemenea, ar trebui să fiți familiarizat cu politicile și procedurile companiei pentru a face față auditurilor. În plus, ar trebui să folosiți bune practici de deservire a clienților și să fiți pregătit să răspundeți la orice întrebări pe care le-ar putea avea auditorul. Fiți amabil și profesionist în orice moment și păstrați-vă calmul sub presiune. Dacă aveți nevoie de ajutor pentru a vă pregăti pentru un audit, consultați-vă cu superiorul dvs.
Acesta vă oferă o listă cuprinzătoare de elemente pe care să le analizați în timpul următorului audit. Pentru a utiliza această listă de verificare, nu trebuie decât să bifați informațiile referitoare la operațiunile de serviciu clienți ale companiei dvs. Acest lucru vă va ajuta să urmăriți dacă echipa dvs. își îndeplinește sau nu obiectivele de serviciu clienți.
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului clienți
Descoperă lista de verificare pentru asigurarea calității serviciului clienți, oferind instrumente esențiale precum fișe de evaluare, panouri de bord și feedback de la clienți. Îmbunătățește performanța și gestionează eficient toate canalele cu LiveAgent. Disponibilă în limba română. Vizitează acum!
Listă de verificare privind clientul nou
Descoperiți lista de verificare completă pentru primirea clienților noi cu LiveAgent, structurată în etape esențiale: desemnarea reprezentanților, validarea contractelor, programarea întâlnirilor și identificarea obiectivelor. Asigurați-vă că nu omiteți niciun detaliu important și oferiți clienților noi o experiență impecabilă!
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Descoperiți cum să oferiți un serviciu clienți de 5 stele cu lista noastră de verificare completă. Îmbunătățiți interacțiunile prin gestionarea eficientă a frustrărilor, stabilirea așteptărilor clare și utilizarea instrumentelor moderne. Asigurați un suport excelent și depășiți așteptările clienților!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team