Lista de verificare pentru call center include obiective, buget, teste de instrumente, integrarea software-ului, instruirea agenților și un plan de telefonie. Utilizarea tehnologiei sporește productivitatea. Ideală pentru gestionarea eficientă a centrelor de apel.
Există multe componente diferite ale unui call center care trebuie monitorizate și gestionate. Dacă sunteți nou în această industrie, poate fi greu să vă dați seama ce trebuie să se întâmple.
Pentru a vă ajuta să începeți, am creat această listă de elemente esențiale care ar trebui să se regăsească întotdeauna în lista de verificare pentru configurarea call center-ului. Citiți mai departe pentru a afla mai multe.
Este un document care prezintă pașii și procedurile necesare pentru a gestiona un call center. Acesta poate include totul, de la configurarea liniilor telefonice și a computerelor până la instruirea noilor angajați și tratarea reclamațiilor clienților.
Este esențial pentru a vă asigura că toate aspectele centrului dvs. de apeluri funcționează fără probleme. În plus, poate preveni problemele și poate identifica eventualele probleme înainte ca acestea să se agraveze.
În combinație cu listele de verificare de audit ale centrului de apeluri, poate contribui la creșterea productivității angajaților dvs., precum și la creșterea satisfacției clienților în general.
Lista de verificare poate fi utilizată ca un ghid pentru a vă asigura că toate sarcinile sunt îndeplinite. De asemenea, îi ajută pe noii angajați să se pună la punct.
Acesta poate fi un instrument valoros atât pentru membrii noi, cât și pentru cei cu experiență. Pentru noii angajați, poate oferi o prezentare de bază a pașilor pe care trebuie să îi urmeze pentru a-și îndeplini responsabilitățile. Membrii experimentați ai echipei o pot folosi ca referință pentru a se asigura că toate sarcinile lor sunt îndeplinite.
O listă de verificare a unui call center este utilă pentru deținătorii de afaceri mici care doresc să își înființeze propriile operațiuni, dar nu doresc să investească într-un call center intern. Aceasta subliniază toate sarcinile necesare și se asigură că niciun pas nu este omis.
Dacă sunteți responsabil de gestionarea unei echipe externalizate, nu doriți să fiți stresat de faptul că toate sarcinile sunt îndeplinite. O listă cuprinzătoare de etape vă va ușura semnificativ munca.
Primul lucru pe care trebuie să-l stabiliți sunt obiectivele de afaceri ale call center-ului dvs. Întrebați-vă ce sperați să realizați.
Cunoscându-vă obiectivele pe termen lung, vă asigurați că tot ceea ce faceți se concentrează pe ele. Acest lucru vă va ajuta, de asemenea, să decideți asupra căror sarcini este cel mai important să vă concentrați.
Puteți organiza un exercițiu de stabilire a obiectivelor cu echipa dvs. și treceți în revistă fiecare funcție a call center-ului pentru a determina cum poate fi îmbunătățită. Asigurați-vă că stabiliți atât obiective de afaceri pe termen scurt, cât și pe termen lung. Asigurați-vă că planurile dvs. sunt ambițioase, dar realizabile.
Fiecare tip de centru de contact are propriile provocări unice, așa că acest lucru trebuie luat în considerare încă de la început.
Pentru a gestiona eficient centrul de contact, trebuie să știți ce tip va fi acesta. În plus, trebuie să vă asigurați că cel pe care îl alegeți se potrivește nevoilor afacerii dvs.
Citiți recenzii, verificați concurenții și fiți la curent cu noutățile. Piața de astăzi oferă o varietate de soluții noi, inclusiv call center-uri bazate pe cloud și centre de contact locale. Asigurați-vă că aveți o înțelegere de bază a tehnologiei înainte de a lua o decizie.
Calculați câți bani trebuie să puneți deoparte pentru echipamente, salarii și alte cheltuieli asociate, estimând bugetul.
Este esențial să aveți o idee realistă despre câți bani veți cheltui pentru a înființa și a vă administra centrul de contact. Acest lucru vă va ajuta să luați decizii în cunoștință de cauză cu privire, de exemplu, la ce tip de tehnologie să achiziționați și câte angajări să faceți.
Există câteva lucruri esențiale de care trebuie să țineți cont atunci când calculați bugetul call center-ului dvs:
Există multe instrumente diferite disponibile online, printre care:
Testați mai multe instrumente de call center și soluții software înainte de a-l selecta pe cel mai bun pentru compania dvs.
Acestea includ sisteme telefonice, răspuns vocal interactiv (IVR), distribuitori automati de apeluri (ACD), mascare telefon și multe altele.
Pentru a-l găsi pe cel potrivit pentru afacerea dvs. Fiecare instrument vine cu propriul său set de caracteristici și beneficii, așa că este esențial să alegeți cea mai potrivită pentru echipa dvs.
Unele centre de apeluri au nevoie de diverse dialere automate, DNIS și ANI, în timp ce altele pot necesita înregistrare nelimitată a apelurilor și mai multe instrumente de colaborare.
Profită la maximum de probele gratuite și demo-uri înainte de a face o achiziție. Luați în considerare factori precum:
Companiile constată că integrarea software-ului pentru call center cu alte instrumente facilitează gestionarea apelurilor.
Pentru a gestiona mai bine comunicarea cu clienții, utilizați software CRM pentru a urmări interacțiunile clienților. De asemenea, puteți integra platforme de marketing prin e-mail pentru a trimite e-mailuri automate după un apel sau platforme de social media pentru a monitoriza feedback-ul clienților.
Înainte de a investi în orice software sau instrument, ar trebui să verificați ce integrări oferă.
Există o serie de instrumente diferite care pot fi integrate cu software-ul call center. Iată câteva exemple comune:
După ce ați ales instrumentele potrivite pentru call center, trebuie să elaborați un plan de implementare. Acesta include stabilirea unui calendar de desfășurare, definirea persoanelor responsabile pentru fiecare sarcină etc.
Crearea unui plan de implementare vă ajută să vă asigurați că lansarea call center-ului dvs. decurge fără probleme.
Un plan de implementare ar trebui să includă informații despre ceea ce trebuie să se întâmple înainte, în timpul și după lansare. De asemenea, este esențial să se contureze responsabilitățile pe departamente, astfel încât toată lumea să știe în fața cui trebuie să dea socoteală.
Acesta este un pas esențial pentru a vă asigura că centrul dvs. de apeluri funcționează eficient. Este esențial ca noii angajați să se simtă confortabil cu procesul și să își înțeleagă responsabilitățile.
Instruirea adecvată a agenților dvs. îi poate ajuta să se pregătească pentru noul lor loc de muncă. Se asigură că aceștia pot oferi cea mai bună experiență posibilă clienților. Instruirea adecvată reduce curba de învățare a centrului dvs. de apeluri și crește eficiența acestuia.
Acesta include, de obicei, o combinație de formare, orientare și mentorat. Este important să adaptați procesul pentru a se potrivi afacerii, angajaților și obiectivelor dvs.
Un proces de îmbarcare bine planificat poate fi o provocare. Mai jos sunt câteva sugestii care să vă ajute:
Definiți obiectivele pe care doriți să le îndepliniți cu programul de instruire. Ce sperați ca noii angajați să învețe până la final și cum se încadrează acest lucru în strategia dvs. de afaceri mai amplă?
Un program de formare pentru agenți eficient include, de obicei, o combinație de formare în clasă, învățare electronică și formare la locul de muncă.
Se asigură că clienții dvs. primesc servicii de calitate de fiecare dată când apelează. În plus, poate ajuta la reducerea numărului de apeluri care trebuie transferate către management.
Formarea adecvată ar trebui să includă:
Trebuie să creați un mediu de lucru pozitiv pentru agenții call center-ului dvs.
Este vital pentru a menține moralul angajaților și pentru a vă asigura că agenții oferă servicii excelente clienților.
În orice mediu de serviciu clienți, vor exista întotdeauna întârzieri și probleme neprevăzute care vor apărea. Pentru a ajuta la minimizarea impactului acestor probleme, este esențial să vă construiți un „buffer time” (timp tampon) în program.
Aveți nevoie de timp tampon pentru a face față oricăror probleme care apar fără a vă strica întregul program.
De asemenea, reduce stresul angajaților, îmbunătățește serviciul clienți și are ca rezultat mai puține apeluri ratate și mai puțini clienți supărați.
Alocați timp suplimentar în fiecare zi pentru probleme neprevăzute și întârzieri. Puteți gestiona problemele cu ușurință dacă programați acest timp. Puteți, de asemenea, să stabiliți timpul mediu de apelare.
Aceasta vă poate ajuta să vă asigurați că centrul dvs. de apeluri este pregătit pentru succes. Această listă de verificare poate include elemente precum tipurile de software și echipamente de care aveți nevoie și tipul de instruire de care vor avea nevoie agenții dvs.
Vă ajută să rămâneți pe drumul cel bun. O listă de verificare privind cerințele vă oferă o reprezentare vizuală a factorilor pe care trebuie să îi acoperiți pentru a stabili un call center funcțional.
Luați în considerare includerea următoarelor cerințe:
Urmărirea performanței agenților este crucială pentru a vă asigura că aceștia vă îndeplinesc așteptările.
Atunci când personalul dvs. este monitorizat, acesta tinde să fie mai puțin distras și își gestionează mai bine timpul.
Acest lucru se poate face prin verificări zilnice, săptămânale sau lunare. De asemenea, ați putea lua în considerare utilizarea unui software care vă ajută să urmăriți productivitatea angajaților.
Este esențial să aveți grijă de echipamentul call center-ului dvs pentru a vă asigura că acesta funcționează bine. De asemenea, având grijă de echipamentul dvs., vă asigurați că puteți urmări orice problemă cu elementele individuale, astfel încât acestea să poată fi reparate sau înlocuite dacă este necesar.
Întreținerea regulată a echipamentelor din call center poate duce la reducerea costurilor prin creșterea eficienței și productivității. Pe lângă eliminarea stresului cauzat de echipamentele care funcționează defectuos.
Ar trebui să verificați și să curățați echipamentul call center-ului în mod regulat. Norma este în fiecare săptămână. Cu toate acestea, faceți acest lucru în funcție de nevoile dvs. individuale.
Alegeți o persoană care să gestioneze proiectul cu normă întreagă. Această persoană va fi responsabilă de supravegherea activităților zilnice ale angajaților, precum și de analiza parametrilor centrului de apeluri și de stabilirea obiectivelor.
Fiecare centru de serviciu clienți are nevoie de un manager responsabil pentru a funcționa corect și eficient. Un manager nu numai că motivează, instruiește și se ocupă de personal, dar reprezintă coloana vertebrală a unui call center.
Ar trebui să luați în considerare cercetarea și intervievarea în cadrul sau în afara companiei dvs.
Luați în considerare angajarea unui candidat care a mai lucrat la proiecte similare și care are abilități puternice de conducere și management.
Crearea unui plan de telefonie vă permite să maximizați utilizarea spațiului.
Un plan detaliat bine conceput ajută la asigurarea bunei funcționări a call center-ului. Acesta menține echipamentul la îndemâna agenților dvs. Acest lucru crește productivitatea personalului.
Planul centrului dvs. de apeluri ar trebui să includă:
Dacă nu sunteți familiarizat cu aceste programe, este posibil să doriți să vă consultați cu un profesionist care să vă ajute să creați un plan care să funcționeze cel mai bine pentru afacerea dvs.
Auditurile periodice identifică domeniile care necesită îmbunătățiri. Acestea vă permit să știți dacă sunt necesare modificări.
Evaluați în mod regulat performanța centrului dvs. de apeluri pentru a vă asigura că acesta satisface nevoile afacerii și ale clienților dvs. Aceasta vă permite să păstrați clienții, să reduceți costurile, să creșteți productivitatea și să măriți profiturile.
Ar trebui să auditați performanța centrului dvs. de apeluri cel puțin o dată pe trimestru.
Analizați satisfacția clienților, productivitatea angajaților, datele financiare și eventualele oportunități de îmbunătățire.
Pentru a rămâne competitiv pe piața actuală, este esențial să folosiți tehnologia la maximum. Folosirea instrumentelor potrivite vă poate ajuta să creșteți productivitatea și eficiența, permițând centrului dvs. de apeluri să crească după cum este necesar.
Tehnologia precum CRM-urile sau automatizarea pot spori performanța companiei dvs. prin reducerea timpilor de așteptare pentru clienți și creșterea disponibilității agenților în perioadele aglomerate .
Ar trebui să consultați un specialist pentru a determina ce soluții sunt cele mai potrivite pentru centrul dvs. de apeluri. Ele vă pot ajuta să alegeți instrumentele potrivite și să le configurați.
Reprezintă timpul necesar pentru ca un agent să ofere o soluție la întrebarea unui client. Aceasta include timpul necesar pentru a înțelege întrebarea, a găsi o soluție și a o prezenta clientului.
Durata de răspuns poate fi afectată de mai mulți factori, inclusiv tipul de întrebare, complexitatea soluției și cât de familiarizat este agentul cu produsul sau serviciul în cauză.
Majoritatea companiilor urmăresc să mențină duratele de răspuns cât mai scurte posibil, astfel încât clienții să nu fie lăsați să aștepte.
De asemenea, este posibil ca agenții să fie nevoiți să contacteze alte departamente sau clienți pentru a obține ajutor în rezolvarea unei întrebări. Acest lucru poate mări durata totală de gestionare.
Scorul de satisfacție a clienților (CSAT) este un indicator standard utilizat pentru a măsura cât de bine satisface asistența, nevoile clienților săi.
Scorul este, de obicei, exprimat în procente.
Un sondaj CSAT este, de obicei, oferit clienților după ce au interacționat cu serviciul clienți sau cu echipa de asistență a organizației.
Aceasta este o statistică importantă de măsurat, deoarece reprezintă numărul de apeluri la care serviciul dvs. nu a răspuns și, prin urmare, au fost deconectate.
De exemplu, acest lucru se poate întâmpla atunci când agenții sunt în pauză, nu se află în zona lor de lucru sau pur și simplu nu răspund la apelurile telefonice primite.
Un număr mare de apeluri blocate conferă o imagine proastă asupra companiei, care de obicei se străduiește să răspundă la fiecare apel primit.
Durata medie de așteptare la rând reprezintă timpul pe care un client îl așteaptă înainte de a fi pus în legătură cu un agent al serviciului clienți.
Această statistică măsoară cât de eficient tratează agenții solicitările clienților și cât de bine este suplimentat personalul în centrul dvs. de contact.
Clienții nu agreează să aștepte mult timp în așteptare, așa că este esențial ca acest timp să fie cât mai scurt posibil.
Puteți face acest lucru asigurându-vă că aveți suficienți agenți de serviciu clienți și utilizând tehnologii care reduc durata medie de așteptare la coadă. Aceasta include sisteme de răspuns vocal interactiv (IVR), software de gestionare a cozilor de așteptare sau distribuitoare automate de apeluri (ACD-uri).
Indică cât timp îi ia unui agent să răspundă la apelul unui client. Aceasta include timpul necesar pentru ca telefonul să sune, pentru ca clientul să fie pus în legătură cu un agent și pentru ca agentul să rezolve întrebarea clientului.
Această statistică este crucială, deoarece reflectă cât de eficient poate gestiona centrul dvs. de contact apelurile primite.
O viteză medie de răspuns scăzută înseamnă că agenții dvs. petrec mult timp răspunzând la întrebările clienților, în loc să le rezolve rapid și să treacă la alt client.
Indicatori cheie de performanță pentru call center:
It varies depending on the service a company provides. It should, however, aim to keep the average waiting time under five minutes. The on-hold time can significantly affect the customer's perception of the company. If the customer is waiting too long, they may become frustrated and leave.
A cloud-based contact center is a service that lets organizations use the public telecommunication infrastructure, such as the Internet, to provide voice and other forms of communication with their customers. An on-premise contact center has all of the hardware and software needed to deliver customer contact services and resides within your company's facilities. The benefits of moving to a cloud-based contact center are many. They include: scalability (the ability to add or subtract agents as needed); reduced capital expenditure (no need to purchase or maintain hardware); enhanced security; easy access to customer data for reporting and analysis.
Usually, it takes between 60 and 90 seconds. However, some call centers have a much faster response time, while others may be slower. It depends on the type of company and the services they offer. It varies greatly depending on the volume of calls and the number of customer service reps available. Typically, the higher the volume of calls, the longer the wait time.
The formula for calculating average talk time is as follows: (Talk time for call A + Talk time for call B +...+ Talk time for call N)/Total number of calls completed
Usually during periods of intense activity or anticipation of an event, such as the holiday season approaching. It occurs when call volume increases while staffing decreases. It can lead to long wait times for customers.
Make customers aware of your typical off-peak hours. Ask them to get all of their account information and questions ready when they call. Further, make sure they are prepared to describe the problem in detail. Finally, keep conversations calm and polite.
This is the amount of time it takes for a call center to get up and running. The average setup time in a call center depends on the solution that you choose. Setting up an on-premises call center will take longer than setting up a cloud-based solution.
Revizuirea software-ului de înregistrare a apelurilor Liveagent
Descoperiți LiveAgent, soluția de helpdesk evaluată la 4.6/5, cu funcționalități avansate de înregistrare a apelurilor, CRM și integrări multiple. Ușor de utilizat, cu prețuri competitive de la $29/lună și o documentație de suport excelentă. Analizați cum performează software-ul în recenzia noastră detaliată!
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
Configurați un call center eficient cu lista noastră completă: obiective, costuri, software, optimizare și asigurarea calității!
Listă de verificare pentru lansarea unui nou site web
Lista noastră de verificare pentru lansarea site-ului web vă va ajuta să minimizați erorile și să vă pregătiți noul site pentru publicare. Ghid fundamental punct cu punct.
Listă de verificare privind cerințele unui call center
Înființați un call center? Verificați dacă îndepliniți toate condițiile din lista de verificare privind cerințele de call center - nu omiteți niciun pas și bifați căsuțele.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team