Listă de verificare KYC de la LiveAgent oferă pași pentru cunoașterea clientului, verificând identitatea și informațiile companiei. Include sfaturi și instrumente pentru colectarea eficientă a datelor, respectând cerințele KYC.
Există o mulțime de sfaturi despre cum să vă cunoașteți clienții și poate fi dificil să vă dați seama ce contează cel mai mult. Este ușor să te împotmolești în detalii și să pierzi din vedere imaginea de ansamblu.
De aceea, am alcătuit această listă de verificare – este un rezumat al celor mai importante lucruri pe care trebuie să le știți despre clienții dvs. Așadar, aruncați o privire și vedeți dacă există detalii suplimentare pe care ar trebui să le adresaţi clienților dvs.
Listele de verificare privind cunoașterea clientului (listele de verificare KYC) sunt special concepute pentru a ajuta la identificarea și verificarea clienților. O listă de verificare KYC este importantă, deoarece vă ajută să verificați dacă fiecare client este cine spune că este. De asemenea, vă ajută să evaluați orice riscuri asociate cu derularea de afaceri cu aceștia.
O listă de verificare KYC este primul pas pentru a vă înțelege clienții și pentru a-i putea servi în mod corespunzător. De asemenea, acestea ar trebui să fie utilizate ca parte a procesului de evaluare a clienților.
Orice întreprindere cu expunere la riscurile legate de clienți, cum ar fi contabilii sau furnizorii de servicii financiare, ar trebui să elaboreze o strategie KYC pentru implicarea clienților. O listă de verificare KYC poate fi utilizată, de asemenea, de orice întreprindere care dorește să își cunoască mai bine clienții – aceasta îi poate ajuta să înțeleagă nevoile potențialilor clienți și să construiască relații cu aceștia.
Dacă sunteți patronul unei afaceri, este important să știți cine sunt clienții dvs., iar o listă de verificare KYC vă permite să faceți acest lucru. De asemenea, vă ajută să evaluați orice riscuri asociate cu afacerile cu orice potențial client.
Tranzacțiile care implică bani sunt supuse unor riscuri suplimentare. Ar trebui să dispuneți de toate informațiile relevante despre un client care sunt necesare pentru a verifica identitatea acestuia și pentru a evalua orice amenințare potențială.
Consilierii financiari sunt obligați prin lege să își cunoască clienții. Aceștia trebuie să obțină și să verifice informațiile despre clienți pentru a preveni spălarea de bani, infracțiunile financiare și finanțarea terorismului.
Profesioniști în domeniul legislației
O listă de verificare “Cunoașteți-vă clienții” vă poate ajuta să respectați cerințele legislative. Ca urmare, puteți fi siguri că societatea dvs. respectă toate programele de conformitate și contribuie la prevenirea activităților ilegale.
Pentru a-i înțelege pe clienții dvs., este esențial să dispuneți de informații fundamentale despre aceștia.
Aceste informații sunt esențiale pentru a crea încredere în clientul dumneavoastră. Înțelegându-i la un nivel mai profund, veți putea să le oferiți servicii și produse mai bune. La rândul său, aceasta va duce la o bază de clienți loiali care vă sprijină în mod continuu afacerea.
Cel mai simplu mod de a obține aceste informații este să le cereți clienților dvs. să completeze un formular online sau în persoană. Asigurați-vă că faceți procesul cât mai ușor posibil. Includeți date precum:
Următorul pas pentru a vă înțelege clienții este verificarea identității acestora. Acest lucru se poate face prin intermediul unui act de identitate emis de guvern, cum ar fi un pașaport sau un permis de conducere.
Aceasta confirmă faptul că respectivul client este cine spune că este și ajută la evaluarea oricăror riscuri asociate cu derularea de afaceri cu acesta.
Cea mai bună modalitate este ca acel client să vă furnizeze o copie a actului de identitate personal sau electronic. Asigurați-vă că păstrați originalul într-un loc sigur, deoarece veți avea nevoie de el pentru evidențele dvs. De asemenea, ar trebui să verificați actul de identitate într-o bază de date de încredere, cum ar fi baza de date națională de identitate.
Următorul pas pentru a vă înțelege clienții este să verificați adresa acestora pentru a confirma că locuiesc acolo unde pretind că locuiesc.
Aceasta confirmă identitatea clientului și poate contribui la prevenirea fraudei.
Cea mai frecventă modalitate este de a solicita o factură de utilități sau un alt document oficial care include numele și adresa clientului. De asemenea, puteți utiliza un serviciu precum LexisNexis pentru a verifica detaliile acestora.
În cazul în care clientul nu are o adresă fizică, va trebui să fiți creativ și să căutați alte modalități de a confirma identitatea și locația acestuia.
Pentru a vă cunoaște clienții, trebuie să le înțelegeți profilul de risc.
Un profil de risc ajută la determinarea obiectivelor de investiții, a orizontului de timp și a toleranței la risc ale unui client. Este imperativ să cunoașteți profilul de risc al clienților dvs., astfel încât să puteți să le potriviți mai bine produsele și serviciile potrivite.
Există câteva modalități diferite de a determina factorii de risc ai unui client. O modalitate este să îi întrebați direct despre ei, iar o alta este să folosiți un chestionar sau un instrument care vă va ajuta să adunați aceste informații.
Odată ce le aveți, puteți începe să vă potriviți produsele și serviciile cu clienții care li se potrivesc.
Acest lucru poate fi ușor diferit în funcție de tipul de societate.
Aceste informații ajută la prevenirea fraudei și la evaluarea riscurilor asociate cu afacerile cu societatea respectivă.
O modalitate este să căutați compania pe Google. Un alt mod este de a utiliza un serviciu precum LexisNexis. În general, veți avea nevoie de:
Tipul sau statutul companiei este un alt aspect pe care ar trebui să îl luați în considerare.
De exemplu, dimensiunea companiei vă poate oferi o indicație cu privire la puterea de cumpărare a acesteia. Iar cunoașterea sectorului de activitate vă poate ajuta să înțelegeți mai bine limbajul pe care îl folosește clientul dvs. și provocările cu care se confruntă zilnic.
O modalitate este să căutați compania pe Hoovers. De asemenea, puteți găsi aceste informații căutând compania pe Google și consultând pagina “Despre noi”. În cele din urmă, puteți, de asemenea, să îi întrebați direct și să confirmați printr-un e-mail ulterior sau un apel telefonic.
Cu ce se ocupă această companie? Cu alte cuvinte, care este natura activității lor?
Acest lucru vă poate ajuta să determinați de ce fel de produse sau servicii ar putea fi interesați.
Iată întrebările pe care trebuie să le adresaţi pentru a înțelege mai bine compania pe care o căutați.
Trebuie să confirmați adresa înregistrată a societății.
Acest lucru vă ajută să vă asigurați că societatea este legitimă și că nu încearcă să ascundă nimic.
În cazul întreprinderilor cu sediul în SUA, o modalitate este de a căuta informațiile de înregistrare a societății la statul în care este înregistrată. O altă modalitate este de a căuta articolele de constituire sau de formare a societății la statul respectiv. În cele din urmă, puteți verifica la biroul secretarului din comitatul în care este înregistrată societatea.
De asemenea, este important să se confirme identitatea administratorilor unei societăți.
Administratorii sunt persoanele care au controlul asupra societății. Ca atare, este important să știm cine sunt aceștia și care este trecutul lor.
Cereți-le numele complet, data nașterii și adresa actuală. În plus, ar trebui să le cereți o copie a pașaportului sau a permisului de conducere. De asemenea, puteți verifica registrele publice pentru a le confirma identitatea. Concluzia este că ar trebui să vă faceți timp pentru a confirma identitatea administratorilor unei societăți înainte de a face afaceri cu aceștia.
Relevant pentru companiile cu sediul în Marea Britanie, Europa și Australia.
Acesta vă poate ajuta să înțelegeți modelul de afaceri și dimensiunea acestora.
Cel mai bun mod este să îi întrebați direct. De asemenea, puteți găsi aceste informații pe site-ul lor sau căutând compania pe Google.
Ratingul de creditare al unei companii este un bun indicator al sănătății sale financiare.
Acesta vă poate ajuta să înțelegeți sănătatea financiară a companiei și capacitatea acesteia de a efectua plățile la timp.
O modalitate este să căutați situațiile financiare ale companiei și riscurile potențiale. Un alt mod este să găsiți raportul financiar al companiei de la o agenție de credit.
Un rating de creditare bun este, de obicei, tot ceea ce este peste “gradul de investiție”, ceea ce înseamnă că societatea este o investiție cu risc scăzut. Un rating de credit slab este, de obicei, un rating sub “gradul de investiție”, ceea ce înseamnă că societatea este o investiție cu risc ridicat. În cazul în care o companie nu are un rating de creditare, aceasta poate însemna că este prea nouă pentru a avea unul sau că nu are o sănătate financiară bună.
Asigurați-vă că obțineți informații precum adresa sucursalei și numărul de cont al clientului, codul Swift și IBAN.
Acestea vă oferă o idee despre locul în care compania își desfășoară activitatea bancară și ce fel de istoric financiar are. De asemenea, aceste informații pot fi folosite pentru a ajuta la localizarea unei companii în cazul în care aceasta vă datorează bani.
Cel mai bun mod de a afla informațiile bancare ale unei companii este să îi întrebați direct. De asemenea, puteți găsi aceste informații pe site-ul lor web sau consultând documentele financiare.
Un alt lucru important pe care trebuie să-l știți despre clienții dvs. sunt persoanele care conduc afacerea, inclusiv directorii, partenerii și proprietarii companiei.
Vă poate ajuta să înțelegeți procesul decizional al companiei și vă poate oferi, de asemenea, o perspectivă asupra culturii companiei.
Faceți o listă cu partenerii, directorii și proprietarii companiei, apoi faceți cercetări despre fiecare dintre ei. Încercați să aflați cât mai multe despre trecutul, interesele și obiectivele lor pentru companie. Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți cum gândesc și ce îi motivează.
Certificatele sunt documente juridice care atestă constituirea unei societăți, proprietatea și respectarea reglementărilor. Documente precum certificatele de constituire, de titularitate, de memorandum, plus articolele de asociere și de bonitate vă pot da o idee despre modul în care este structurată compania.
Acestea vă pot ajuta să înțelegeți structura unei companii și modul în care aceasta funcționează.
Cel mai simplu mod de a intra în posesia certificatelor este să le solicitați chiar de la societate. De asemenea, le puteți găsi la Camera de Comerț locală sau online, prin intermediul bazelor de date de înregistrare a întreprinderilor.
Fiecare societate este obligată să își auditeze profilul financiar de către o persoană sau persoane independente.
Raportul unui auditor vă va arăta dacă situațiile financiare sunt corecte sau nu.
Cel mai bun mod de a obţine aceste documente este să le solicitați direct de la companie. De asemenea, le puteți găsi online prin intermediul bazelor de date de înregistrare a întreprinderilor sau al bazei de date Edgar a SEC.
Aceasta este o listă a tuturor acționarilor unei societăți, care arată câte acțiuni și ce procent din societate deține fiecare dintre ei.
Acesta vă poate ajuta să înțelegeți cine deține compania și cât de mult control au aceștia. De asemenea, vă poate oferi informații despre situația financiară a societății.
Cea mai bună modalitate este să îl solicitați chiar de la societate. De asemenea, îl puteți găsi online prin intermediul bazelor de date de înregistrare a întreprinderilor sau al bazei de date Edgar a SEC.
Fiecare companie are un profil de risc care prezintă toate amenințările potențiale cu care se confruntă compania.
Acesta vă poate ajuta să înțelegeți provocările cu care se confruntă compania și modul în care aceasta le face față. De asemenea, vă poate oferi o perspectivă asupra perspectivelor viitoare ale companiei.
Solicitați-l companiei sau consultați situațiile financiare ale acesteia.
Conformitatea KYC este procesul de verificare a identității clienților dvs. Acest lucru se face, de obicei, prin colectarea de informații și documente ale clienților, cum ar fi permisul de conducere sau pașaportul.
Cele mai frecvente sunt verificarea identității și verificarea adresei. Prima se face de obicei prin colectarea permisului de conducere sau a pașaportului unui client, în timp ce a doua se poate face prin intermediul unei facturi de utilități sau al unui extras de cont bancar.” question-3=”Care sunt beneficiile unei liste de verificare privind cunoașterea clientului?
Principalul avantaj este că vă ajută să țineți evidența informațiilor despre clienții dvs., astfel încât să fiți sigur că le oferiți cele mai bune servicii posibile. De asemenea, ajută la consolidarea încrederii cu clienții dvs., deoarece aceștia vor putea vedea că luați în serios confidențialitatea și securitatea lor.
Tipul de informații pe care va trebui să le colectați de la clienții dvs. va depinde de afacerea dvs. și de tipul de produse sau servicii pe care le oferiți. Cu toate acestea, există câteva informații comune pe care majoritatea întreprinderilor vor trebui să le colecteze, de exemplu, numele, adresa, data nașterii.
Ar trebui să faceți acest lucru în mod regulat, deoarece informațiile despre clienți se pot schimba în timp. De asemenea, ar trebui să o actualizați dacă aduceți modificări la produsele sau serviciile dvs., deoarece acest lucru poate afecta informațiile pe care trebuie să le colectați de la clienții dvs.
Prin automatizarea procesului de colectare și verificare a informațiilor despre clienți. Astfel, puteți respecta mai ușor și mai rapid cerințele KYC. De asemenea, vă poate ajuta să urmăriți informațiile și activitatea clienților dvs. în timp, pentru a identifica mai ușor orice schimbări sau riscuri.
Identificarea clienților, verificarea prealabilă a acestora, monitorizarea continuă și gestionarea riscurilor. Identificarea clienților este procesul de colectare a informațiilor despre clienții dvs., astfel încât să puteți verifica identitatea acestora. Diligența necesară față de clienți este procesul prin care se verifică dacă clienții dvs. sunt cine spun că sunt. Monitorizarea continuă este procesul de urmărire a informațiilor și a activității clienților dvs. de-a lungul timpului. Gestionarea riscurilor este procesul de evaluare și gestionare a riscurilor asociate cu clienții dvs.
Dacă nu dispuneți de o listă de verificare privind cunoașterea clientului, este posibil să vă fie dificil să vă conformați cerințelor KYC. Acest lucru ar putea duce la amenzi sau alte sancțiuni din partea autorităților de reglementare. De asemenea, ar putea duce la probleme cu clienții dvs., deoarece aceștia ar putea să nu aibă încredere că le luați în serios confidențialitatea și securitatea. În cazuri extreme, ar putea duce chiar la acuzații penale./p>
Cel mai simplu mod este să ne folosim pe noi ca linie directoare. Îl puteți adapta la nevoile sau cerințele specifice ale afacerii dvs.
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.
Listă de verificare privind auditul serviciului clienți
Descoperiți lista de verificare pentru auditul serviciului clienți, un instrument esențial pentru evaluarea și îmbunătățirea calității interacțiunilor cu clienții. Colectați feedback, analizați performanța pe toate canalele și identificați lacunele pentru a optimiza experiența clientului. Vizitați acum pentru a transforma serviciul dvs. clienți!
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului clienți
Descoperă lista de verificare pentru asigurarea calității serviciului clienți, oferind instrumente esențiale precum fișe de evaluare, panouri de bord și feedback de la clienți. Îmbunătățește performanța și gestionează eficient toate canalele cu LiveAgent. Disponibilă în limba română. Vizitează acum!
Listă de verificare privind clientul nou
Descoperiți lista de verificare completă pentru primirea clienților noi cu LiveAgent, structurată în etape esențiale: desemnarea reprezentanților, validarea contractelor, programarea întâlnirilor și identificarea obiectivelor. Asigurați-vă că nu omiteți niciun detaliu important și oferiți clienților noi o experiență impecabilă!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team