Listă de verificare pentru demararea unei afaceri în 2022, incluzând pași esențiali precum cercetarea pieței, stabilirea prețurilor, găsirea unei locații și elaborarea unui plan complet. Ideală pentru începători pentru a acoperi toate aspectele importante.
Sunteți gata să demarați propria afacere?
Este unul dintre cele mai înfricoșătoare și, în același timp, cele mai interesante lucruri pe care cineva le poate face în viața profesională.
Pentru a vă ajuta să ușurați acest proces, am creat o listă de pași care să vă ghideze în procesul de înființare a noii companii. După ce ați terminat de citit-o, sperăm că vă veți simți mai încrezător și mai pregătit.
Folosiți această listă de verificare ca o foaie de parcurs pentru a vă ghida în procesul de înființare. Aceasta vă va ajuta să vă mențineți pe drumul cel bun și, în cele din urmă, să reușiți.
Primul și cel mai important pas este să decideți ce fel de afacere doriți să conduceți. Există multe opțiuni diferite, astfel încât posibilitățile pot părea nesfârșite. Gândiți-vă la ceea ce vă pasionează și dacă puteți sau nu să faceți din asta o afacere.
Aceasta va ajuta să determinați dacă ar trebui să vă urmați ideea, de câți bani veți avea nevoie și unde să mergeți de acolo.
După ce ați creat această listă, începeți să vă gândiți cum poate fi transformată într-o afacere.
Sfat: nu uitați că ideea dvs. nu trebuie să fie complicată sau exagerată.
După ce ați stabilit ce tip de afacere doriți să începeți, este timpul să vă cercetați concurența și industria în general.
Vă va oferi o idee mai bună dacă afacerea dvs. are potențial sau nu. De asemenea, veți afla cât de mare ar putea fi piața pentru produsul sau serviciul respectiv. Acest lucru vă va asigura că nu veți încerca să vindeți ceva pentru care există deja multă concurență.
Folosiți această etapă pentru a determina dacă există loc pentru mai multe societăți, câți bani vor fi necesari pentru a vă lansa ideea și de ce marketing veți avea nevoie.
Există mai multe moduri de a face acest lucru, dar cel mai simplu este să folosiți Google.
Sfat: dacă găsiți ceva care arată foarte ieftin sau învechit, ar putea fi un semn că nu există încă multă concurență în zonă, așa că afacerea dvs. ar putea avea potențial aici.
Care sunt competențele de bază necesare pentru a conduce o afacere?
De exemplu, să presupunem că vă înființați o agenție de marketing. În acest caz, este de ajutor dacă proprietarul are experiență în marketing și știe ce tactici funcționează sau nu pentru diferite tipuri de afaceri.
Ce abilități vor fi de ajutor în general?
O astfel de listă vă va ajuta să determinați ce competențe aveți deja și pe care trebuie să le dezvoltați pentru a vă gestiona eficient afacerea.
Este o idee bună să începeți prin a stabili cât va costa produsul sau serviciul dvs.
Trebuie să aveți o anumită independență financiară pentru a nu depinde de împrumuturi de la oameni.
Dacă în prezent aveți un loc de muncă cu normă întreagă, ar fi înțelept să începeți să puneți deoparte cât mai mulți bani posibil, astfel încât, atunci când veți decide să renunțați, să aveți încă suficiente economii la dispoziție.
Sfat: analizați subvenții și împrumuturi guvernamentale care vă vor ajuta să vă demarați afacerea.
Ce instrumente să utilizați pentru a găsi cel mai bun preț?
A avea o prezență fizică este următorul pas în demararea unei afaceri.
Vă va ajuta să decideți dacă există suficient spațiu, câți bani va trebui să investiți înainte de ziua deschiderii etc.
Luați în considerare:
Acum este momentul să căutați un agent imobiliar care vă poate ajuta cu orice, de la găsirea locului potrivit la prețul potrivit până la organizarea de inspecții și sondaje.
Inițierea unei afaceri poate costa destul de mulți bani. Va trebui să păstrați o rezervă suficientă pentru lunile în care vânzările sunt scăzute sau inexistente, așa că faceți un buget corespunzător. Ar putea dura ani de zile până când veți începe să obțineți profit dacă nu vă planificați pentru lunile lente.
Acest lucru vă va permite să determinați dacă afacerea dvs. poate face față sau nu și dacă există modalități de a economisi mai mulți bani înainte de ziua deschiderii, fără prea multe piedici financiare.
Pe lângă faptul că trebuie să știți de câți bani veți avea nevoie pentru a vă lansa afacerea, trebuie să stabiliți ce mai trebuie făcut (consumabile, marketing).
Va ajuta la prevenirea pierderilor financiare masive și vă va da idei pentru modalități de îmbunătățire a afacerii dvs.
Dacă puteți angaja o singură persoană, aceasta ar trebui să fie un contabil care să se asigure că toate sarcinile administrative sunt îndeplinite. Cu toate acestea, dacă puteți include un membru suplimentar al personalului, luați în considerare posibilitatea de a angaja pe cineva care să se ocupe de serviciul clienți sau de vânzări.
În primul rând, vă va permite să delegați sarcini pentru a vă concentra asupra imaginii de ansamblu și a nu fi împotmolit de detalii minore sau de sarcini zilnice. De asemenea, permite unui angajat să se concentreze în întregime pe vânzări, în timp ce un altul se concentrează complet, de exemplu, pe marketing.
Asigurați-vă că urmați toți pașii legali necesari pentru a începe o afacere, mai ales dacă este pentru prima dată.
Dacă respectați toate cerințele legale pentru demararea afacerii, veți evita orice probleme potențiale pentru încălcarea legii în viitor.
Începeți acest proces de îndată ce vă deschideți afacerea și faceți din el o parte obișnuită a operațiunilor dvs.
Ce instrumente să utilizați pentru a obține toate permisele, certificatele și licențele necesare?
Aceasta este șansa dvs. de a face o primă impresie bună asupra potențialilor clienți noi.
Având o adresă de e-mail activă și profesională și un site web le va permite oamenilor să vă contacteze cu ușurință. Acest lucru este deosebit de important dacă nu aveți o locație de afaceri, adică dacă firma funcționează în întregime online.
Dacă este posibil, încercați să folosiți un domeniu care să se potrivească cu numele companiei pe care l-ați ales, astfel încât oamenii să poată afla mai multe despre afacerea dvs. online.
Acesta poate da tonul asupra modului în care oamenii vă privesc compania în primele sale etape. Alegeți ceva unic și recognoscibil care să reflecte ceea ce reprezintă afacerea dvs.
Sfat: evitați numele care sunt greu de ortografiat, efectuați o căutare a mărcilor comerciale și asigurați-vă că numele sună bine atunci când este rostit cu voce tare.
Dacă sunteți serios în ceea ce privește afacerea dvs., atunci adăugarea unei entități comerciale legale (de exemplu, o societate cu răspundere limitată) vă va proteja dacă cineva contestă numele companiei dvs. sau încearcă să vă ia ceea ce vă aparține, susținând că a făcut-o primul (la fel ca în cazul mărcilor comerciale).
Crearea unei afaceri separate, cu propriile drepturi și responsabilități, vă va ajuta să vă protejați bunurile. Chiar dacă nu începeți cu mulți bani, crearea unei entități juridice este vitală pentru a vă proteja compania.
În funcție de țară, regiune sau stat, acest proces poate fi diferit:
Multe societăți nou înființate își încep viața într-un birou de acasă sau în spații de co-working. Deși acestea sunt opțiuni care pot ajuta la menținerea costurilor la un nivel scăzut, permițând în același timp flexibilitate în ceea ce privește modul și timpul de lucru al angajaților, este posibil să doriți să căutați un nou spațiu pe măsură ce echipa și nevoile afacerii dvs. cresc.
Asigurați-vă că spațiul de birouri reflectă tipul de cultură și imaginea pe care doriți să o aibă compania dvs.
Dacă cineva v-ar vizita site-ul dvs. web sau magazinul în persoană, ar avea cea mai bună impresie posibilă?
Cel mai bun loc pentru a începe este să căutați un agent imobiliar din zona dvs. care vă poate ajuta să găsiți spații de afaceri și liste de proprietăți comerciale.
Odată ce ați identificat câteva opțiuni potențiale, veți dori să luați în considerare factori precum locația (este suficient de aproape de casă pentru a putea lucra acolo în fiecare zi?), facilitățile (ce oferă? Cât ar costa dacă ați avea nevoie de aceste servicii?) și prețul.
Astfel, veți putea alege cel mai bun spațiu de birouri dintre toate opțiunile disponibile.
Descrieți declarația de misiune și valorile companiei dvs. pentru a ajuta angajații să se ghideze în momentele sau proiectele dificile.
Angajații dvs. vor ști exact ce trebuie realizat și cum pot ajuta. O declarație de misiune și valori clare va asigura că toată lumea este pe aceeași lungime de undă cu privire la cultura companiei. Includeți parametri precum creșterea veniturilor sau numărul de clienți noi achiziționați în fiecare săptămână/lună.
Cel mai bun mod de a începe este să creați obiective SMART pentru compania dvs., ceea ce înseamnă specifice, măsurabile, realizabile, relevante și limitate în timp.
Stabiliți obiective care sunt realiste, dar suficient de competitive pentru a crește odată cu dvs. pe măsură ce extindeți orizonturile companiei.
Gândiți-vă la modul în care produsul dvs. va rezolva problemele clienților potențiali într-un mod inovator. Concentrați-vă pe ceea ce face ca produsul sau serviciul dvs. să fie unic și mai bun decât restul.
Cunoașterea punctelor nevralgice ale clientului dvs. ideal vă va ajuta să creați produse care să rezolve aceste probleme.
Cel mai bun mod de a afla despre clienții dvs. este să vorbiți cu ei. O modalitate de a face acest lucru este crearea de sondaje pentru a obține feedback direct de la clienți.
Există mai multe modalități prin care un proprietar al unei companii la început de drum poate afla mai multe despre publicul său țintă. Unele resurse excelent de utilizat sunt:
Asigurați-vă că aveți un contabil care să vă ajute să vă ocupați de finanțele companiei.
Contabilul companiei dvs. se va asigura că toate implicațiile fiscale și înregistrările contabile sunt acoperite, în timp ce contabilul dvs. se va ocupa de aspectele de zi cu zi, cum ar fi facturarea și procesarea comenzilor de vânzare.
Dacă este posibil, întâlniți-vă cu ei față în față la biroul lor, astfel încât să puteți vedea cu ochii voștri mediul înconjurător. În cazul în care nu puteți face acest lucru, un apel telefonic sau o întâlnire pe Skype ar putea fi o opțiune mai bună.
Asigurați-vă că au experiență în cadrul sectorului în care activați, deoarece probabil că le va lua ceva timp pentru a înțelege cum funcționează afacerea dvs.
Nu uitați să verificați recenziile și recomandările.
Propunerea dvs. unică de vânzare (USP) este o frază care rezumă avantajul competitiv al companiei dvs.
Un USP puternic vă va ajuta să vă evidențiați față de concurență.
Cel mai bun mod de a determina avantajul competitiv al companiei dvs. este prin colectarea de feedback de la baza dvs. de clienți țintă. Luați în considerare utilizarea unui chestionar sau realizarea unui interviu informal cu unele dintre aceste persoane, dacă este posibil. Odată ce ați făcut acest lucru, începeți să căutați modele în feedback-ul pe care îl primiți.
La început, poate fi dificil să știți ce activități de promovare sunt cele mai eficiente. Încercați să aveți un plan cât mai curând posibil. Cu toate acestea, nu cădeți în capcana de a nu vă ajusta periodic campania de promovare.
Acesta va contribui la creșterea vânzărilor și vă va prezenta afacerea unui număr mai mare de clienți.
Testați diferite activități și vedeți care dintre ele funcționează cel mai bine pentru afacerea dvs. Odată ce ați găsit ceva care funcționează bine pentru dvs., va fi esențial să o mențineți până când o altă activitate se dovedește și mai eficientă.
Un plan de afaceri este o foaie de parcurs către succes și ar trebui să includă etape cheie ale afacerii, termene și date financiare.
Având obiective realizabile, împreună cu un calendar realist și elemente de acțiune specifice, creșteți șansele de a le atinge.
Iată câteva dintre componentele esențiale:
Starting a business in 2022 may seem more difficult than it did before the pandemic created so much uncertainty. A thorough business plan that prevents you from missing anything important is more important than ever before. Our Business Startup Checklist will help you to make sure that you are on the right track.
The simple answer is to do your homework. You need to research the market, be aware of industry trends, and take a fresh approach that hasn't been done before.
It's important to remember that starting a business is just the tip of the iceberg. There are many different steps to grow your company into something sustainable and then eventually profitable. What you can do later might be more complicated depending on the industry, but this will rely heavily on what stage of business growth you're in. It will also be high time to take care of business insurance and social security. Choose an experienced insurance agent and take out adequate business insurance.
The amount will depend on your idea and how big it is. Generally, the more people involved in an idea or product, the more complex and costly it will be. However, if you're bootstrapping (starting with little outside funding, this should help prevent many unnecessary costs.
Not necessarily. The beauty of the Internet is that you can now learn a lot from books, courses, mentors, etc.
The most crucial is to have an idea that solves or meets market demands. You'll also need good leadership qualities, critical thinking skills, and being able to communicate well with others, especially if you're trying to grow your company's team.
The best way is by finding problems in the marketplace and devising solutions to them. This can be done by studying your own pain points, which could apply to others.
Some of the most notable ones include being your own boss, exerting control over what you do and how you do it, plus developing skills that can be used in other areas throughout life.
Some of the most notable ones include the threat of losing money and putting in long hours when times get tough.
It needs to be. And there are many ways to ensure this is the case. They include finding a niche, having an innovative idea, as well as using analytics (e.g. Google Analytics) and optimization tools (Google Search Console, for example).
Listă de verificare privind auditul serviciului clienți
Descoperiți lista de verificare pentru auditul serviciului clienți, un instrument esențial pentru evaluarea și îmbunătățirea calității interacțiunilor cu clienții. Colectați feedback, analizați performanța pe toate canalele și identificați lacunele pentru a optimiza experiența clientului. Vizitați acum pentru a transforma serviciul dvs. clienți!
Listă de verificare privind clientul nou
Descoperiți lista de verificare completă pentru primirea clienților noi cu LiveAgent, structurată în etape esențiale: desemnarea reprezentanților, validarea contractelor, programarea întâlnirilor și identificarea obiectivelor. Asigurați-vă că nu omiteți niciun detaliu important și oferiți clienților noi o experiență impecabilă!
Listă de verificare pentru design grafic
Ghid complet pentru design grafic impecabil: cercetare, schițe, optimizare imagini și culori. Asigură calitate superioară!
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
Configurați un call center eficient cu lista noastră completă: obiective, costuri, software, optimizare și asigurarea calității!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team