Listă detaliată pentru crearea unui magnet de lead-uri atractiv: alegeți publicul țintă, stabiliți valoarea, evaluați resursele, creați conținut irezistibil și promovați-l eficient. Utilizați LiveAgent pentru interacțiuni rapide.
Sunteți un blogger, un strateg de conținut sau un optimizator de conversie care dorește să creeze un magnet de lead-uri atrăgător?
Folosiți această listă de verificare pentru a vă asigura că aveți toate elementele unui magnet de lead-uri de succes.
Magneții de plumb sunt una dintre cele mai eficiente modalități de a genera clienți potențiali calificați și de a îmbunătăți conversiile. Nu este suficient să creezi o postare grozavă pe blog și să le mai ceri oamenilor adresa de e-mail.
Provocarea constă în crearea unor atracții care să funcționeze cu adevărat. Deoarece întregul proces este destul de complex, ne străduim să îl simplificăm cât mai mult posibil pentru dvs.
Lista noastră de verificare a magnetului de lead-uri vă ajută să acoperiți toate aspectele legate de crearea unui magnet de lead-uri care va transforma potențialii clienți în clienți plătitori și îi va impulsiona de-a lungul călătoriei de cumpărare.
Toți cei care doresc să creeze un magnet de lead-uri eficient. Această listă de verificare vă va ajuta să verificați dacă aveți toate elementele necesare la locul lor.
Asigurați-vă că magnetul dvs. de lead-uri este relevant pentru audiența potrivită, întrebându-vă: „Pentru cine va fi util acest lucru?”.
Dacă magnetul dvs. de lead-uri nu este relevant pentru publicul țintă, este puțin probabil ca acesta să fie suficient de interesat pentru a se abona și a se implica în el.
Se pot face mai multe lucruri pentru a vă ajuta să vă faceți magnetul de lead-uri mai relevant pentru publicul potrivit:
Care este principalul beneficiu pe care potențialii clienți îl vor obține prin abonarea și implicarea în magnetul dvs. de lead-uri?
Magnetul dvs. de lead-uri nu va fi eficient dacă nu oferă ceva neprețuit publicului dvs. țintă. Prin urmare, propunerea dvs. de valoare trebuie să iasă în evidență și să se adreseze direct acestora.
Este timpul să începeți să vă gândiți la instrumentele și resursele de care veți avea nevoie pentru a crea un magnet de lead-uri.
Acestea ar putea include software, grafică, fonturi sau chiar șabloane editabile dacă folosiți un format specific, cum ar fi un ebook.
Dacă nu dispuneți de instrumentele și resursele necesare de care aveți nevoie pentru a vă crea magnetul de lead-uri, va fi dificil (sau imposibil) să faceți acest lucru. Faptul că nu dispuneți de instrumentele adecvate poate, de asemenea, să încetinească procesul de creare, ceea ce înseamnă că magnetul dvs. de lead-uri ar putea să nu fie gata la timp pentru lansare.
O schiță de magnet de lead-uri poate fi utilă dacă creați ceva mai complex, cum ar fi un curs sau un ghid online (schița vă va ajuta să mențineți proiectul pe drumul cel bun).
O schiță vă obligă să vă gândiți la conținutul dvs. și să rezolvați orice probleme înainte de a merge mai departe. Este, de asemenea, o modalitate excelentă de a determina cât de elaborat va fi magnetul dvs. de lead-uri.
Odată ce ați stabilit care va fi magnetul dvs. de lead-uri și pentru cine este relevant, este timpul să începeți procesul de creare propriu-zis.
Conținutul trebuie să fie acționabil, valoros și util pentru publicul dvs. țintă.
Aveți nevoie de un magnet de lead care să aducă beneficii reale clienților dvs. potențiali dacă doriți ca aceștia să devină viitorii dvs. clienți.
Odată ce aveți toate componentele la locul lor, este timpul să creați o pagină de destinație pentru magnetul dvs. de lead-uri. Acesta este locul unde potențialii abonați vor merge pentru a afla mai multe despre ce este magnetul dvs. de lead-uri și cum pot intra în posesia acestuia.
O pagină de destinație este o parte vitală a procesului de generare de lead-uri. Este primul lucru pe care îl văd potențialii abonați, așa că trebuie să fie atrăgătoare și convingătoare.
Acum că aveți conținutul, trebuie să decideți cum va fi distribuit.
Acest lucru va asigura că totul va avea un aspect îngrijit și profesional atunci când va fi trimis abonaților.
Odată ce magnetul dvs. de lead-uri este publicat, ar trebui să controlați performanța acestuia. Măsurați rezultatele și comparați diferite variante de magnet de lead-uri. Testați, învățați și îmbunătățiți.
Ar trebui să testați și să măsurați rezultatele magnetului dvs. de lead-uri pentru a vedea care variantă are cele mai bune rezultate. Acest lucru vă va ajuta să îmbunătățiți eficiența magneților dvs. lead-uri în viitor.
Atunci când aveți un magnet de lead-uri care funcționează bine, este timpul să îl promovați. Împărtășiți-l pe rețelele de socializare, în semnătura dvs. de e-mail și folosiți marketingul digital.
Dacă oamenii nu știu despre magnetul dvs. de lead-uri, nu se vor abona la newsletterul dvs. etc. Pentru a-i maximiza eficiența, trebuie să-l promovați.
Magnetul dvs. de lead-uri ar trebui să promită să ofere ceva ce publicul dvs. dorește sau are nevoie.
Gândiți-vă la titluri de magnet de lead-uri care să fie intrigante și să facă publicul dvs. să dorească să afle mai multe.
Gândiți-vă la problemele cu care se confruntă prospecții dvs. în acest moment. Gândiți-vă la modul în care îi puteți ajuta să le rezolvați și asigurați-vă că această soluție este ceva care îi va menține implicați pe termen lung.
Există o serie de instrumente diferite pe care le puteți utiliza pentru a vă ajuta să găsiți titluri excelente pentru magnetul de lead-uri. Unele dintre cele mai populare includ:
Nu există un singur „punct de interes” atunci când vine vorba de lungimea magnetului de lead-uri, dar totul depinde mai degrabă de tipul de magnet de lead-uri pe care îl veți construi.
Magnetul dvs. de lead-uri ar trebui să fie suficient de lung pentru a oferi valoare, dar nu atât de lung încât să devină copleșitor.
În mod ideal, ar trebui să vizați un magnet de lead-uri de câteva pagini. Orice altceva mai scurt decât atât, și s-ar putea să nu oferiți suficientă valoare. Orice altceva mai lung decât atât, și riscați să pierdeți atenția cititorilor înainte ca aceștia să aibă ocazia să se înscrie.
Există o funcție de numărare a cuvintelor în fiecare procesor de text, care este simplu de utilizat.
Acest lucru este deosebit de important dacă scrieți o bucată de conținut lungă pentru un anumit cuvânt cheie.
Împărțirea magnetului de plumb în bucăți mai mici îl face mai ușor de înțeles și de acceptat pentru cititori
Dacă magnetul dvs. principal este o listă de pași dintr-un proces, de exemplu, atunci includerea unei imagini pentru fiecare etapă va ajuta cititorul să vizualizeze modul în care funcționează și să-și amintească mai ușor pe fiecare.
Unele metode populare de spargere a conținutului de magnet de plumb includ:
Acest lucru este deosebit de important dacă scrieți o bucată de conținut lungă pentru un anumit cuvânt cheie.
Pentru a vă ajuta magnetul de lead-uri să se claseze mai bine în motoarele de căutare.
Includeți cuvintele-cheie țintă în titlu și în tot documentul. Cuvintele cheie principale trebuie incluse în primul paragraf al magnetului dvs. de lead-uri.
Puteți utiliza multe instrumente diferite pentru a găsi cuvinte cheie relevante, cum ar fi Instrumentul de cuvinte cheie Adwords de la Google.
Legătura internă este practica de a include link-uri în conținutul magnetului dvs. de lead-uri care indică alte pagini de pe site-ul dvs. web.
Furnizarea de conținut suplimentar pentru cititori este o modalitate excelentă de a crește implicarea și retenția, plus că ajută la atragerea de trafic către celălalt conținut al dvs.
Fiecare capitol al documentului dvs. de magnet de lead-uri ar trebui să includă cel puțin un link intern.
Unele metode populare de creare a legăturilor interne includ:
Formatul magnetului dvs. de lead-uri trebuie ales în funcție de modul în care doriți să arate și să pară.
Formatarea magnetului de lead este la fel de importantă ca și conținutul în sine, pentru că ar trebui să fie captivant la prima vedere. Doar formatarea poate asigura acest lucru.
Documentul dvs. de magnet de lead-uri poate avea mai multe formate diferite, inclusiv video, audio, format PDF, cărți electronice sau webinarii/video cu slide-uri (slideshare).
Nu contează formatul pe care îl folosiți atâta timp cât oferiți valoare publicului dvs. Trebuie doar să evitați să derutați cititorul oferind prea multe formate diferite.
Instrumentele care vă pot ajuta cu formatarea includ:
Includeți imagini sau conținut video pentru a explica mai bine conceptele, dacă este necesar.
Includerea de imagini sau videoclipuri este o modalitate excelentă de a completa conținutul magnetului de lead-uri și de a menține cititorii implicați.
Sursele dvs. trebuie să fie de înaltă calitate, relevante și complementare subiectului dvs.
De asemenea, puteți utiliza videoclipurile ca scurte descrieri care încurajează oamenii să descarce magneți de lead-uri sau ca introducere la conținut suplimentar.
Tonul, vocea și stilul general vor varia în funcție de subiectul pe care îl abordați în magnetul dvs. de lead-uri.
Tonul și vocea scrierii dvs. pun în valoare conținutul în sine. De asemenea, se adresează mai bine publicului țintă, deoarece acesta se poate identifica cu el.
Fiți conștienți de două niveluri de ajustare. În primul rând, în general, faceți întotdeauna ca magnetul dvs. de lead-uri să fie util, informativ și pozitiv. La un nivel mai specific, ajustați tonul la publicul țintă. De exemplu, puteți folosi un limbaj mai informal pe un subiect popular, dar rămâneți profesionist atunci când publicul țintă este cunoscut pentru că aderă la jargonul de afaceri.
Optați pentru o prezentare simplă, ușor de citit și atractivă din punct de vedere vizual.
Atunci când creați un magnet de lead-uri, este esențial să luați în considerare modul în care va fi organizat și așezat conținutul. Acest lucru îi va ajuta pe cititori să absoarbă mai ușor informațiile.
Faceți un plan, pregătiți diferite aspecte pentru a vedea care arată cel mai bine. Nu uitați de ierarhia vizuală.
Clienții potențiali nu ar trebui să întâmpine probleme în a găsi mai multe informații despre dvs. sau în a vă pune întrebări suplimentare.
Este o modalitate excelentă de a oferi asistență mai promptă pentru clienți și vă poate ajuta, de asemenea, să căpătați clienți potențiali. Chatbot-urile devin din ce în ce mai populare, așa că adăugarea unuia pe site-ul dvs. ar putea să vă ofere un avantaj față de concurență, deși nimic nu întrece suportul live pe chat.
Puteți adăuga un widget de chat în pagina de destinație a magnetului dvs. de lead-uri. Cu LiveAgent, puteți adăuga chat live în câțiva pași simpli:
And that’s all, it’s ready to help your customers!
Includeți un apel-la-acțiune (CTA- call to action) puternic, care să spună publicului dvs. ce doriți să facă în continuare și să vă ajute să scurtați calea de conversie.
Un apel-la-acțiune bun este o necesitate dacă doriți să păstrați toți cititorii magnetului dvs. de lead-uri interesați și gata să acționeze.
Acesta poate fi ceva la fel de simplu ca “„descărcați acum” sau „citiți mai mult”, dar trebuie să vă asigurați că este clar că magnetul dvs. de lead-uri este gata de descărcare.
În 2024, ar trebui să acordați o atenție deosebită telefoanelor mobile.
Dispozitivele mobile reprezintă deja o parte semnificativă a traficului web, așa că, în mod sigur, nu doriți să pierdeți cititori doar pentru că fișierul nu funcționează pe anumite dispozitive.
Trebuie să vă optimizați pagina de destinație a magnetului de lead-uri și să formatați textul pentru a putea fi citit și pe ecrane mai mici.
Există anumite instrumente care vă pot ajuta să optimizați un magnet de lead-uri pentru dispozitivele mobile, cum ar fi Google Search Console sau Mobile-Friendly Test.
Citiți de mai multe ori magnetul de lead-uri pentru a vă asigura că nu conține greșeli de ortografie sau gramaticale.
Este extrem de important ca textul dvs. să nu conțină erori dacă doriți să vă impuneți ca expert.
Verificați de două ori și trimiteți echipei dvs. versiunea finală a conținutului. Dacă nu scrieți în limba dvs. maternă, atunci angajați un expert care să vă corecteze conținutul, să vadă dacă sună natural și să verifice dacă există erori.
Rata de înscriere reprezintă numărul de persoane care se abonează în schimbul magnetului dvs. de lead-uri, împărțit la numărul total de vizitatori ai paginii.
Acest indicator vă poate ajuta să evaluați cât de bine funcționează magnetul dvs. de lead-uri, așa că verificați-l în mod regulat pentru a vedea dacă trebuie să faceți vreo schimbare.
Acesta este numărul de persoane care au completat formularul magnetului dvs. de lead-uri împărțit la numărul total de vizitatori ai paginii respective.
Randamentul investiției (ROI) este suma de bani pe care o obțineți de pe urma magnetului dvs. de lead-uri împărțită la costul de creare și promovare a acestuia, înmulțită cu 100 pentru a obține o valoare procentuală.
Cu cât este mai mare ROI-ul (cu alte cuvinte, cu cât mai multe creșteri generate de campania dvs.), cu atât mai bine. Așadar, fiți mereu cu ochii pe acest număr.
Acesta este procentul de clienți potențiali care au descărcat magnetul de lead-uri după ce s-au înscris pentru el.
Puteți utiliza acest indicator pentru a determina dacă magnetul dvs. de lead-uri face ceea ce a promis și dacă oamenii beneficiază de ceea ce au semnat.
Procentul de lead-uri care interacționează cu magnetul de lead-uri după ce îl descarcă (îl distribuie pe rețelele de socializare, comentează, vă trimit un e-mail).
Acest indicator vă poate ajuta să determinați dacă oamenii beneficiază de ceea ce au semnat și dacă doresc sau nu să împărtășească mai departe.
Acesta este procentul de lead-uri care au deschis e-mailul cu magnetul de lead-uri.
Aceasta vă poate ajuta să determinați cât de bine captează interesul oamenilor linia subiectului dvs. și îi convinge să deschidă mesajul.
Numărul de persoane care au făcut click pe un link din e-mailul dvs. cu magnetul de lead-uri împărțit la numărul de persoane care l-au deschis.
Dacă rata de accesare este scăzută, înseamnă că oamenii nu sunt interesați de ceea ce oferiți. Prin urmare, s-ar putea să trebuiască să vă regândiți magnetul de lead-uri sau modul în care îl oferiți.
Acesta este procentul de lead-uri care au decis să se dezaboneze de la viitoarele e-mailuri după ce s-au înscris pentru magnetul dvs. de lead-uri.
Dacă acest număr este mare, ar putea fi un semn că trebuie să faceți unele modificări la magnetul dvs. de lead-uri (asigurați-vă că conținutul oferă ceea ce promite).
Calitatea lead-urilor generate de magnetul dvs. de lead-uri.
Acest indicator vă poate ajuta să determinați dacă lead-urile pe care le obțineți sunt de înaltă calitate sau nu. Puteți urmări acest lucru analizând rata de conversie, rata de înscriere și rata de interacțiune.
Perioada medie de timp necesară pentru ca un lead să se convertească după ce s-a înscris pentru magnetul dvs. de lead-uri.
Această cifră vă arată de cât timp este nevoie pentru ca cineva să beneficieze de ceea ce a semnat și dacă clienții sunt sau nu interesați de conținutul dvs.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.
The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.
Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.
Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.
You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.
Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.
Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.
A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.
Listă de verificare privind auditul serviciului clienți
Descoperiți lista de verificare pentru auditul serviciului clienți, un instrument esențial pentru evaluarea și îmbunătățirea calității interacțiunilor cu clienții. Colectați feedback, analizați performanța pe toate canalele și identificați lacunele pentru a optimiza experiența clientului. Vizitați acum pentru a transforma serviciul dvs. clienți!
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului clienți
Descoperă lista de verificare pentru asigurarea calității serviciului clienți, oferind instrumente esențiale precum fișe de evaluare, panouri de bord și feedback de la clienți. Îmbunătățește performanța și gestionează eficient toate canalele cu LiveAgent. Disponibilă în limba română. Vizitează acum!
Listă de verificare privind clientul nou
Descoperiți lista de verificare completă pentru primirea clienților noi cu LiveAgent, structurată în etape esențiale: desemnarea reprezentanților, validarea contractelor, programarea întâlnirilor și identificarea obiectivelor. Asigurați-vă că nu omiteți niciun detaliu important și oferiți clienților noi o experiență impecabilă!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team