Lista de verificare pentru securitatea call center-ului de la LiveAgent include măsuri precum controlul accesului, instruirea în securitate, criptarea datelor și conformitatea cu standardele globale.
Sunteți sigur că centrul dvs. de apeluri este securizat? Dacă nu, parcurgeți această listă de verificare privind securitatea call center-ului.
Vom discuta cele mai importante măsuri de securitate pe care trebuie să le luați pentru a vă proteja afacerea. Vom aborda totul, de la protecția prin parolă până la criptarea datelor. Urmând sfaturile noastre, puteți fi siguri că centrul dvs. de apeluri va fi în siguranță în fața hackerilor și a altor amenințări externe.
Un call center este o parte esențială a oricărei afaceri. Este colacul de salvare care vă conectează cu clienții dvs. Și, ca orice alt bun important, trebuie protejat.
De aceea, am alcătuit această listă de verificare privind securitatea call center-ului. Aceasta vă va ajuta să identificați punctele slabe ale securității centrului dvs. de contact și vă va oferi sfaturi de securitate pentru call center cu privire la modul în care le puteți remedia.
Această listă de verificare vă va ajuta să evaluați securitatea centrului dvs. de apeluri și să răspundeți nevoilor afacerii dvs.
Folosiți această listă de verificare pentru a evalua securitatea call center-ului și pentru a vă asigura că este de cea mai bună calitate.
Dacă lucrați într-o echipă IT, atunci această listă de verificare este o lectură obligatorie. Ea vă va ajuta să identificați riscurile de securitate într-un call center și să găsiți soluții pentru a le diminua.
Măsurile puternice de control al accesului sunt esențiale pentru orice call center. Acestea vă ajută să preveniți accesul neautorizat la sistem și la datele dvs. Autentificarea cu mai mulți factori, autentificarea unică și controlul accesului pe bază de roluri sunt toate opțiuni excelente de luat în considerare.
Autentificarea cu mai mulți factori adaugă un nivel suplimentar de securitate. Astfel, este mai dificil pentru hackeri să obțină acces la sistemul dvs.
Un sistem de autentificare cu mai mulți factori impune utilizatorilor să furnizeze mai multe dovezi pentru a-și confirma identitatea. Autentificarea unică permite utilizatorilor să se conecteze cu un singur set de credențiale în loc de mai multe seturi. Controlul accesului bazat pe roluri limitează accesul utilizatorilor doar la zonele și datele pe care trebuie să le acceseze.
Reprezentanții serviciului clienți au acces la datele sensibile ale clienților. De aceea, este important să limitați nivelurile de acces la privilegiile acestora.
Vă ajută să preveniți accesul neautorizat la datele sensibile ale clienților și să împiedicați scurgerea acestora în afara companiei.
Limitați accesul la anumite zone ale centrului de apeluri. Limitați timpul pe care un agent îl poate petrece în fiecare zonă. Monitorizați activitatea agenților și semnalizați orice comportament suspect.
Insistarea asupra modificărilor regulate a parolei reprezintă o măsură de securitate elementară.
Schimbarea regulată a parolelor ajută la prevenirea accesului neautorizat la sistemul dvs. De asemenea, vă ajută să vă protejați datele în cazul în care o parolă este divulgată sau furată.
Puteți utiliza un instrument de gestionare a parolelor care va genera și va stoca parolele pentru dvs. De asemenea, puteți să vă stabiliți propriul program de rotație a parolelor. De exemplu, ați putea cere utilizatorilor să își schimbe parolele la fiecare 30 de zile. De asemenea, aceștia ar trebui să schimbe imediat parolele implicite.
Cât de des ar trebui schimbate parolele? Majoritatea experților recomandă schimbarea acestora la fiecare 3-6 luni. Cu toate acestea, dacă aveți multe informații sensibile, este posibil să fie nevoie să schimbați parola mai des.
În cazul unei breșe de securitate, nu ați dori să nu aveți acces la jurnalele dvs. sau la adresele IP.
Accesul la istoricul logărilor și al adreselor IP vă ajută să depistați sursa unei probleme și să preveniți repetarea acesteia.
Utilizați un serviciu securizat bazat pe cloud care stochează jurnalele și adresele IP. Acest lucru vă va permite să le accesați de oriunde și să le păstrați stocate corespunzător. De asemenea, puteți utiliza o soluție on-premise, dar acestea sunt de obicei mai scumpe.
Una dintre cele mai frecvente modalități prin care programele malware ajung pe un computer este prin intermediul programelor instalate fără știrea utilizatorului.
Vă permite să preveniți accesul neautorizat la sistem și la datele dvs. și vă protejează compania de răspundere în cazul în care este instalat un program care conține programe malware.
În calitate de manager al unui call center, ar trebui să stabiliți reguli stricte pentru instalarea programelor pe computerele companiei. Angajaților ar trebui să li se permită să instaleze doar programele care sunt necesare pentru sarcinile lor de serviciu. Toate celelalte programe ar trebui să fie interzise.
În plus, toate programele ar trebui să fie instalate de către departamentul IT pentru a se asigura că numai programele autorizate sunt instalate pe computerele companiei. De asemenea, utilizați o listă albă de aplicații, care vă permite să specificați ce aplicații pot fi instalate pe sistem, și o listă neagră, care le definește pe cele care sunt blocate.
Una dintre cele mai bune modalități de a preveni breșele de securitate este de a menține toate sistemele actualizate.
Actualizările regulate vă ajută să eliminați orice lacune de securitate care ar putea exista. De asemenea, vă ajută să vă protejați sistemul de noile amenințări de securitate care ar fi putut apărea de la ultima actualizare.
Utilizați actualizări automate sau puteți actualiza sistemul manual. În acest caz, este vital să nu uitați să faceți acest lucru în mod regulat – acordați o mare atenție acestui lucru.
Nu uitați că regulile de rețea reprezintă fundamentul planului de securitate. Revizuindu-le în mod regulat, vă puteți asigura că acestea continuă să vă protejeze datele.
Pentru că, pe măsură ce afacerea dvs. crește, crește și numărul de dispozitive și aplicații care vă accesează rețeaua. Acest lucru poate crea noi riscuri de securitate de care s-ar putea să nu fiți conștient. Prin revizuirea regulilor de rețea în mod regulat, vă puteți asigura că acestea continuă să fie eficiente pentru a vă proteja datele.
Cel puțin o dată la 6 luni, ar trebui să vă revizuiți regulile de rețea. Cu toate acestea, în cazul în care se produc schimbări în activitatea dvs. (de exemplu, adăugarea de noi angajați sau aplicații), ar trebui să revizuiți regulile de rețea mai frecvent.
În cazul în care constatați că regulile rețelei dvs. nu mai sunt eficiente, faceți modificările necesare și puneți-le în aplicare cât mai curând posibil.
Angajații dvs. ar trebui să fie instruiți în mod corespunzător cu privire la politicile și procedurile de securitate ale companiei dvs. (de asemenea, în timpul procesului de integrare). Asigurați o formare continuă, adaptată la nevoile specifice ale centrului dvs. de apeluri.
Pentru că angajații dvs. sunt prima linie de apărare împotriva amenințărilor de securitate. Oferindu-le o instruire dedicată privind protocoalele de securitate, vă puteți asigura că sunt pregătiți corespunzător pentru a identifica și a răspunde la riscurile de securitate.
Asigurați-vă că toți angajații înțeleg importanța securității și de ce este esențială respectarea protocolului. Acest lucru se poate face prin cursuri de formare și reamintiri regulate.
Acordați tuturor angajaților acces la manualul de politici de securitate al companiei dvs. În plus, noii angajați ar trebui să primească o instruire adecvată privind protocoalele de securitate încă din prima zi, astfel încât să fie pe deplin pregătiți.
Simulările sunt o modalitate excelentă de a instrui angajații cu privire la modul de identificare și de răspuns la riscurile de securitate. Includeți informații despre politicile și procedurile de securitate ale companiei dvs. în manualul angajaților și revizuiți-le periodic cu toți angajații.
Gamificarea este procesul prin care se încorporează elemente de joc în alte activități pentru a atrage și motiva oamenii. Ce efect are asupra siguranței call center-ului dvs.?
Pentru că îi implică și îi motivează pe angajați. Prin încorporarea elementelor de joc în procesul de formare, îl puteți transforma în distracție interactivă. Acest lucru îi poate încuraja pe angajați să continue să învețe chiar și după ce au finalizat formarea inițială, îmbunătățind siguranța call center-ului dvs.
Funcțiile de gamificare din LiveAgent îi determină pe agenții dvs. să își îmbunătățească performanța. Rezolvând interogări și îmbunătățindu-și abilitățile, agenții obțin niveluri de-a lungul timpului. Pentru a vă motiva și mai mult angajații, puteți oferi recompense și insigne celor mai harnici angajați sau puteți folosi criterii de referință și clasamente.
Prin utilizarea acestor caracteristici în serviciul clienți, agenții devin mai implicați și este promovată o concurență sănătoasă. Ca urmare, productivitatea și colaborarea vor crește.
O bază de cunoștințe pentru call center este o platformă centralizată, bazată pe cloud, unde sunt stocate cunoștințe sub formă de ghiduri și documente. Aceasta este accesibilă oricând și de pe orice dispozitiv.
Pentru că baza de cunoștințe este o parte crucială a procedurilor de securitate ale call center-ului dvs. Ea eficientizează operațiunile centrului dvs. de apeluri, oferindu-le agenților acces rapid și ușor la informațiile de care au nevoie.
Standardul de securitate a datelor din industria cardurilor de plată (PCI DSS) este un set de standarde de securitate concepute pentru a proteja transmiterea datelor titularilor de carduri.
Pentru că toate companiile care procesează, stochează sau transmit informații despre cardurile de credit trebuie să se conformeze PCI. Protejând accesul la datele titularilor de carduri, vă puteți face compania dvs. conformă cu standardele PCI. Acest lucru previne încălcările de date și protejează informațiile clienților dvs.
Includeți securitatea datelor în sesiunea de instruire a angajaților din call center. Criptați toate informațiile despre cardurile de credit care sunt transmise prin telefon și nu notați și nu stocați niciodată numerele de carduri de credit. Cereți angajaților să folosească parole puternice pentru accesul la sistemele care procesează sau stochează detaliile cardurilor de credit.
Este esențial să vă mențineți software-ul pentru call center actualizat cu cele mai recente măsuri de securitate.
Software-ul de call center trebuie să fie conform cu cele mai recente măsuri de securitate pentru a proteja datele centrului dvs. de apeluri.
Atunci când selectați software-ul pentru call center, verificați la furnizorul de servicii software dacă acesta deține vreo certificare de conformitate. Securitatea datelor ar trebui să fie o prioritate de top pentru companie.
Întrebați experții din industrie dacă recomandă acest software pentru call center și citiți recenziile online pentru a vedea dacă alți profesioniști din call center au avut experiențe bune cu acesta. Alternativ, puteți contacta întotdeauna un consultant în domeniul securității call center pentru a obține opinia acestuia cu privire la cea mai bună modalitate de a verifica conformitatea.
Alertele în timp real vă vor ajuta să detectați și să investigați rapid activitățile suspecte și să preveniți scurgerile de date.
Fiind alertat imediat în legătură cu orice acces neautorizat, puteți lua măsuri pentru a preveni apariția unei încălcări.
Verificați cu furnizorul de software pentru call center pentru a vedea dacă acesta oferă funcții de securitate care includ notificări despre accesul neautorizat. De asemenea, puteți configura un sistem de notificare separat folosind un instrument precum IFTTT în acest scop sau puteți cere echipei dvs. IT să configureze alerte care să vă notifice despre orice acces neautorizat.
Eroarea umană este una dintre principalele cauze ale încălcărilor de date. Prin automatizarea cât mai multor procese din call center, puteți contribui la eliminarea potențialelor riscuri de securitate.
Prin automatizarea sarcinilor din call center, creșteți șansele ca acestea să fie finalizate corect și în siguranță. De asemenea, vă ajută să eliberați timpul angajaților dvs. astfel încât aceștia să se poată concentra pe alte sarcini pentru a îmbunătăți eficiența centrului dvs. de apeluri.
Determinați care sunt sarcinile pe care agenții din centrul dvs. de contact trebuie să le petreacă cel mai mult timp și dacă acestea pot fi automatizate. Unele sarcini, cum ar fi serviciul clienți sau vânzările, nu pot fi automatizate în totalitate. Cu toate acestea, puteți totuși să utilizați automatizarea pentru părți ale procesului, cum ar fi follow-up sau programarea de întâlniri.
De exemplu, în LiveAgent, puteți automatiza rutarea apelurilor în funcție de prioritate sau puteți utiliza funcția de reapelare automată. În plus, puteți configura reguli de automatizare în help desk pentru a transfera tichetele către anumite departamente, a adăuga etichete, a marca tichetele ca spam sau a le rezolva.
Există multe cadre de securitate acceptate, cum ar fi ISO 27001, NIST 800-53 și COBIT.
Vă permite să urmați un set de linii directoare de securitate care sunt deja testate și încercate. De asemenea, este mai ușor pentru alte întreprinderi să vă înțeleagă poziția de securitate și pentru auditori să vă evalueze conformitatea.
Primul pas este să identificați care cadru este cel mai relevant pentru afacerea dvs. După ce ați făcut acest lucru, puteți începe să trasați controalele de securitate stricte cerute de cadrul respectiv și să le implementați în call center-ul dvs.
Dacă centrul dvs. de apeluri oferă servicii internaționale, trebuie să fiți conștienți de diferitele standarde de date și de confidențialitate care există în fiecare țară, de exemplu, GDPR.
Standardele privind datele și confidențialitatea variază de la o țară la alta, așa că este important să vă asigurați că respectați standardele din locurile în care vă desfășurați activitatea pentru a evita orice sancțiuni.
Cel mai bun mod de a face acest lucru este să vă consultați cu un avocat sau cu un specialist în conformitate care este familiarizat cu standardele din țările în care activați. Nu ar trebui să vă bazați pe sfaturi generale de pe internet, deoarece standardele se pot schimba și este posibil ca informațiile pe care le găsiți să nu fie actualizate.
Criptarea end-to-end este o măsură de securitate care criptează datele la sursă (expeditorul) și le decriptează numai la destinație (receptorul).
Procedând astfel, vă asigurați că numai expeditorul și destinatarul pot accesa datele și împiedică părțile intermediare să le decripteze sau să le citească.
Va trebui să alegeți o soluție de criptare end-to-end care să fie compatibilă cu software-ul call center-ului dvs. Odată ce ați ales una, puteți începe să criptați apelurile efectuate prin intermediul centrului dvs. de apeluri.
Hackerii găsesc în mod constant noi modalități de a exploata vulnerabilitățile de securitate ale sistemelor, iar centrele de apeluri nu fac excepție. De fapt, acestea pot fi chiar mai vulnerabile decât alte întreprinderi din cauza naturii activității lor.
Una dintre cele mai mari amenințări la adresa securității centrelor de apeluri este scurgerea de date. Acest lucru se poate întâmpla în mai multe moduri, cum ar fi un angajat care trimite accidental prin e-mail informații sensibile către persoana nepotrivită sau hackeri care obțin acces fizic la sisteme și fură date. Așadar , cum puteți proteja compania?
Educați angajații cu privire la importanța securității și a gestionării corecte a informațiilor sensibile. Puneți în aplicare politici și proceduri stricte pentru gestionarea datelor sensibile. Utilizați criptarea datelor pentru a proteja informațiile, atât în tranzit, cât și în repaus. Monitorizați în mod regulat sistemele pentru a detecta semne de acces neautorizat.
O altă mare amenințare la adresa securității centrelor de apeluri este reprezentată de rețelele nesegmentate, ceea ce înseamnă că rețelele utilizate de centrul de apeluri nu sunt separate de restul rețelei companiei. Acest lucru poate fi o problemă, deoarece o breșă de securitate într-o altă parte a rețelei poate afecta și call center-ul.
Din acest motiv, este important să se segmenteze centrul de apeluri de restul rețelei companiei prin firewall-uri sau rețele private virtuale (VPN-uri).
Este, de asemenea, important să existe politici și proceduri de securitate care să restricționeze accesul la rețeaua centrului de apeluri. Numai personalul autorizat ar trebui să aibă acces și ar trebui să poată face acest lucru numai din locații aprobate.
Phishing-ul este un tip de atac cibernetic care implică trimiterea de către hackeri a unor e-mailuri sau mesaje frauduloase în încercarea de a păcăli oamenii să le ofere informații sensibile. Acest lucru poate fi o problemă pentru centrele de apeluri, deoarece angajații pot fi păcăliți să le ofere hackerilor acces la sistem.
Pentru a vă proteja împotriva atacurilor de phishing, este important să îi învățați pe angajați cum să le detecteze. De asemenea, este o idee bună să implementați măsuri de securitate, cum ar fi autentificarea cu doi factori, care face mai dificil accesul hackerilor la sisteme.
Schemele de inginerie socială devin din ce în ce mai sofisticate, iar angajații centrelor de apeluri sunt adesea prima linie de apărare împotriva acestor atacuri. Hackerii exploatează schemele de inginerie socială pentru a-i păcăli pe angajați să divulge informații sensibile sau să le ofere acces la sistem.
Educația este cel mai bun mod de a vă proteja împotriva atacurilor de inginerie socială. Angajații ar trebui să fie atenți la semnalele de alarmă, cum ar fi cererile neașteptate de informații sau apelurile de la numere necunoscute.
Ambele, Ransomware și malware, sunt tipuri de software malițios care pot fi folosite pentru a ataca centrele de apeluri. Ransomware poate fi folosit pentru a cripta date sensibile și a cere o răscumpărare pentru cheia de decriptare, în timp ce malware-ul poate fi folosit pentru a dezactiva sisteme sau a fura date.
Implementarea unor măsuri de securitate, cum ar fi criptarea și realizarea de copii de rezervă regulate, poate ajuta la prevenirea acestor tipuri de atacuri. De asemenea, este o idee bună să aveți o politică de securitate care să le ceară angajaților să raporteze orice e-mail sau mesaj suspect.
While VoIP is generally considered to be more secure than traditional phone lines, there are still some risks associated with it. For example, if your VoIP system is not properly configured, it may be possible for hackers to eavesdrop on your calls. However, if you're using call encryption and safe call center software that is compatible with all the regulations and security standards then you have nothing to worry about.
IVR is a type of automated call system that allows customers to interact with a company via phone by inputting their responses to pre-recorded questions. IVR systems are generally considered to be very secure, as they do not require any human interaction and all calls are typically recorded.
Encryption is a process by which readable data is converted into an unreadable format. This ensures that only authorized individuals can access the information. Encryption is often used in conjunction with other security measures, such as passwords or biometrics, to further secure data. So as long as the encryption keys are kept safe, this can be an extremely effective way to secure data.
It protects your customers' information from being accessed by unauthorized individuals. Additionally, it can help prevent fraud and other types of cybercrime. Improving the security of your call center can also help to increase customer satisfaction and build trust in your brand.
They should use a secure internet connection (no public networks) to protect remote access, create and manage strong passwords, only access their work accounts from trusted devices, and be sure to log out of their accounts completely when they're finished working. By following these simple security measures, work-from-home call center agents can help protect their work data and information.
Listă de verificare pentru configurarea call center-ului
Configurați un call center eficient cu lista noastră completă: obiective, costuri, software, optimizare și asigurarea calității!
Listă de verificare privind cerințele unui call center
Înființați un call center? Verificați dacă îndepliniți toate condițiile din lista de verificare privind cerințele de call center - nu omiteți niciun pas și bifați căsuțele.
Listă de verificare privind conformitatea call center-ului
Siguranța ar trebui să fie prioritatea dvs. Lista noastră de verificare privind conformitatea call center-ului vă asigură că acesta este protejat împotriva oricăror amenințări și scurgeri.
Listă de verificare pentru tranziția call center-ului
Doriți să vă schimbați furnizorul de software, dar nu știți de unde să începeți? Această listă de verificare finală pentru tranziția call center-ului vă va ajuta să treceți prin acest proces fără probleme.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team