Lista de verificare pentru instruirea agenților de serviciu clienți asigură pregătirea completă a agenților prin configurarea echipamentelor, crearea conturilor, sesiuni de instruire și verificări săptămânale, pentru a oferi servicii excelente clienților.
Doriți să oferiți cel mai bun serviciu clienți posibil? Dacă da, asigurați-vă că agenții dvs. sunt instruiți corespunzător. Această listă de verificare discută unele dintre cele mai bune sfaturi de formare a agenților de serviciu clienți.
Urmând aceste sfaturi, sunteți sigur că vă veți menține clienții mulțumiți de nivelul serviciului pe care îl primesc.
Îmbunătățiți-vă rata de satisfacție a clienților prin îmbunătățirea nivelului de servicii pe care îl oferiți. Asigurați-vă că fiecare nou reprezentant al serviciului clienți pe care îl angajați va fi instruit corespunzător. Urmând o listă de verificare, puteți face exact acest lucru – ceea ce înseamnă că fiecare interacțiune cu clienții ar trebui să fie una bună.
O astfel de listă de verificare este utilă atât la integrarea cât și la plecarea din companie, deoarece vă permite să țineți evidența a ceea ce trebuie realizat cu fiecare agent nou. Cu cât este mai bună lista dvs. de verificare, cu atât mai bune vor fi experiențele pe care le oferiți clienților ca rezultat.
Antreprenorii
Dacă sunteți un antreprenor, atunci știți că serviciul clienți este unul dintre cele mai importante aspecte ale afacerii dvs. Trebuie să vă asigurați că agenții dvs. sunt instruiți în mod corespunzător, astfel încât să poată oferi cele mai bune servicii posibile clienților dvs.
Resursele umane
Acest departament este deseori responsabil pentru formarea fiecărui nou reprezentant al serviciului clienți sau cel puțin pentru a începe procesul de integrare a acestora. Utilizând o listă de verificare privind instruirea agenților de serviciu clienți, departamentul de resurse umane se poate asigura că toți noii angajați sunt instruiți corespunzător înainte de a-și începe activitatea.
Supervizorii de asistență pentru clienți
O listă de verificare privind formarea agenților de serviciu clienți poate ajuta managerii să țină evidența a ceea ce trebuie realizat cu fiecare nou reprezentant al serviciului clienți. Chiar dacă aceștia au fost deja angajați, este important să vă asigurați că primesc în continuare instruirea corespunzătoare.
Membrii echipei de serviciu clienți
Personalul de serviciu clienți care lucrează în acest domeniu poate beneficia de o astfel de listă de verificare. Urmând o astfel de listă, toți membrii echipei dvs. de serviciu clienți pot face cursuri de formare în diferite domenii și se pot asigura că fiecare experiență de serviciu clienți pe care o oferă nu este doar la înălțime, ci mai degrabă de clasă mondială.
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să vă asigurați că un laptop sau un calculator al companiei este pregătit pentru fiecare agent nou de serviciu clienți.
Aceștia trebuie să aibă acces la software, documente și informații specifice ale companiei. Pregătind laptopul sau PC-ul, vă puteți asigura că aceștia își vor putea face treaba în mod corespunzător pe un dispozitiv care este deja configurat pentru ei.
Instalați software-ul necesar. Acesta poate include software pentru serviciu clienți, software de procesare a textelor și software de foaie de calcul. Apoi, trebuie să configurați un cont de e-mail pentru agent. Creați un folder pentru toate documentele companiei.
Acum este momentul să oferiți fiecărui agent nou de serviciu clienți o adresă de e-mail a companiei.
Aceasta va fi principala lor modalitate de comunicare cu clienții, așa că este important ca aceștia să aibă o adresă profesională și ușor de reținut. Aceasta contribuie, de asemenea, la asigurarea coerenței întregii comunicări cu clienții și le permite acestora să contacteze cu ușurință agentul ori de câte ori au nevoie.
Creați un cont cu un serviciu de e-mail profesional, cum ar fi Google Business sau Microsoft Exchange. Apoi, trebuie să creați o adresă de e-mail pentru agent folosind numele de domeniu al companiei. Configurați contul pe laptopul sau PC-ul agentului.
După ce ați pregătit laptopul companiei și ați configurat adresa de e-mail a companiei, trebuie să creați orice alte conturi necesare pentru noul agent de serviciu clienți.
My GSuite, Slack și alte instrumente similare sunt esențiale pentru comunicare și colaborare în cadrul unei companii. Prin crearea acestor conturi pentru agent, îi permiteți acestuia să își facă treaba în mod corespunzător și să aibă la dispoziție toate instrumentele necesare.
Identificați toate instrumentele pe care compania le utilizează pentru comunicare și colaborare. Creați un cont pentru agent pe fiecare dintre aceste instrumente. Apoi, furnizați agentului informațiile de conectare pentru fiecare cont.
2FA sau verificarea în doi pași este o măsură de securitate importantă care ar trebui utilizată pentru toate conturile, iar aplicația Authenticator este cea mai bună modalitate de a o configura.
Autentificarea în doi factori adaugă un nivel suplimentar de securitate unui cont. Este imperativ, în special pentru conturile care conțin informații sensibile.
În primul rând, descărcați aplicația Authenticator pe telefon, apoi activați autentificarea în doi factori pentru fiecare cont. După aceea, tot ce trebuie să faceți este să adăugați fiecare cont la aplicația Authenticator.
Agenții de serviciu clienți trebuie să înțeleagă principiile de raportare a activității, astfel încât să își poată documenta în mod corespunzător activitatea.
Raportarea muncii este o parte esențială a muncii și este important ca agenții să înțeleagă cum să o facă în mod corespunzător. Înțelegând principiile de raportare a muncii, agenții vor putea să-și documenteze munca cu acuratețe și să evite să facă greșeli.
Cel mai bun mod de a înțelege principiile de raportare a muncii este să citiți politica companiei de raportare a muncii. Aceasta va oferi o explicație detaliată a ceea ce trebuie raportat și a modului în care trebuie raportat.
Este responsabilitatea managerului de serviciu clienți să adauge în calendarul companiei turele, prezența și ședințele noului agent.
Turele, prezențele și ședințele agenților de serviciu clienți trebuie actualizate în calendarul companiei, astfel încât toată lumea să știe când sunt programate.
Creați un calendar al companiei. Adăugați turele, prezențele și ședințele agenților de serviciu clienți în calendar. Împărtășiți calendarul cu toți membrii echipei.
Managerul de asistență al unui agent de serviciu clienți ar trebui să organizeze o sesiune introductivă cu noul agent.
Ar trebui să organizați o ședință introductivă cu noul agent, astfel încât acesta să poată învăța despre companie și despre rolul său în cadrul acesteia. Managerul de asistență este o resursă excelentă pentru acest tip de informații și îl poate ajuta pe noul agent să se simtă binevenit și confortabil în noua sa poziție.
Programați o ședință cu managerul de suport al noului agent. În acest timp, prezentați-i noului agent compania și rolul său în cadrul acesteia. Asigurați-vă că abordați orice preocupări pe care le-ar putea avea noul agent.
Managerul de serviciu clienți ar trebui să îi ofere noului agent o prezentare demonstrativă internă a produsului companiei.
O prezentare demonstrativă a produselor companiei este o modalitate excelentă de a familiariza noul agent cu produsele și serviciile oferite de compania dvs. A avea acest tip de informații este crucial pentru a oferi servicii de asistență pentru clienți precise și utile.
Creați o prezentare care să cuprindă toate informațiile relevante despre produsele și serviciile companiei dvs. Programați o întâlnire cu noul agent pentru a trece în revistă prezentarea. După aceea, încurajați-l să pună întrebări pentru a confirma că a înțeles cum funcționează produsul.
Un senior de asistență tehnică ar trebui să ofere noului agent de serviciu clienți o prezentare generală a subiectelor tehnice complexe.
Această parte a formării lor îl va învăța pe noul agent despre aspectele tehnice ale postului. Informațiile pe care le învață în această perioadă îi vor fi esențiale pentru a oferi servicii de asistență pentru clienți precise și utile care necesită utilizarea de competențe tehnice.
Aranjați ca noul agent să aibă o întâlnire cu un senior de asistență tehnică. Seniorul va prezenta aspectele tehnice ale postului și va răspunde la toate întrebările pe care le-ar putea avea noul agent.
După finalizarea primelor etape de formare, noul agent trebuie să participe la o sesiune de revizuire a cunoștințelor pentru a se asigura că a înțeles materialul.
Acest lucru vă permite să evaluați înțelegerea de către noul agent a materialului care i-a fost predat. Ca urmare, puteți identifica orice domenii în care ar putea avea nevoie de formare suplimentară.
Începeți prin a crea o listă de întrebări legate de materialul pe care noul agent a fost învățat și trimiteți-le în avans sau adresați-le în timpul ședinței. Examinați răspunsurile lor în timpul sau după sesiune și oferiți-le feedback, astfel încât să își îmbunătățească cunoștințele și abilitățile.
Un manager de serviciu clienți ar trebui să stabilească verificări săptămânale cu noul agent în prima lună.
Pentru că acest lucru vă permite să evaluați progresul noului agent și să îi oferiți feedback. Scopul este de a-i ajuta să se adapteze la noul loc de muncă și de a se asigura că prezintă abilități excelente de deservire a clienților.
Programați o întâlnire cu noul agent pentru fiecare săptămână din prima lună de lucru. În timpul acestor întâlniri, îi puteți întreba cum se descurcă și le puteți oferi feedback cu privire la progresele lor. Aceste întâlniri vă vor ajuta să vă asigurați că noul agent se adaptează bine la noul său loc de muncă și că oferă servicii excelente pentru clienți.
Un manager de serviciu clienți ar trebui să organizeze sesiuni de co-working cu noul agent și cu colegii acestuia.
Pentru că îi permite noului agent să își cunoască colegii și să învețe cum lucrează aceștia. Aceasta este o parte importantă pentru a-i ajuta să se adapteze la noul loc de muncă și pentru a se asigura că sunt pregătiți să înceapă să se ocupe singuri de solicitările clienților.
Aranjați un moment potrivit pentru ca noul agent să vină și să lucreze cu colegii săi. Prin intermediul acestor sesiuni, ei pot afla mai multe despre politicile companiei și pot dobândi o experiență de primă mână în domeniul serviciilor de relații cu clienții, tratând cererile de informații fără presiunea de a trebui să facă acest lucru în mod independent.
Aceasta este etapa în care noul agent va comunica pentru prima dată cu clienții prin intermediul unei interfețe de chat, dar sub supraveghere.
Un agent nou poate căpăta experiență în gestionarea solicitărilor prin chat fără presiunea de a trebui să facă acest lucru de unul singur. Faptul ca noul agent să pună orice întrebare despre procesul sau procedura de tratare a solicitărilor clienților este o parte crucială pentru a-l ajuta să se adapteze la noul său rol.
Un manager de serviciu clienți ar trebui să înceapă prin a-i oferi noului agent câteva întrebări practice ale clienților pe care să le trateze, care pot fi reale sau simulate. Odată ce noul agent se simte confortabil cu procesul, acesta poate începe să se ocupe de întrebările live ale clienților sub supraveghere.
LiveAgent oferă tutoriale și o bază de cunoștințe care ar trebui să ajute un nou agent să se familiarizeze cu software-ul de asistență. Interfața sa bine concepută este foarte ușor de stăpânit, iar majoritatea agenților nu au nicio problemă în a se acomoda rapid cu ea.
Aceasta este etapa în care noului agent i se vor repartiza primele tichete la care va lucra.
Această parte a formării noului agent este crucială, deoarece îi oferă șansa de a pune în practică toate cunoștințele și abilitățile de servire a clienților pe care le-a învățat până acum. De asemenea, îi permite managerului de serviciu clienți să le evalueze progresul și să le ofere feedback cu privire la performanța lor.
Așteptați să vină următorul tichet și apoi atribuiți-l noului agent. Odată ce aceștia au reușit să lucreze cu succes la tichet sub supravegherea unui manager, pot trece la următorul.
Noul agent va lucra în prima tură normală, răspunzând independent la solicitările clienților.
În această etapă, aceștia vor folosi tot ceea ce au învățat în timpul instruirii anterioare, al demonstrației produselor și al muncii supravegheate pentru a lucra complet independent pentru prima dată. Acest lucru este important deoarece îi permite managerului de serviciu clienți să vadă cât de bine sunt capabili să își aplice cunoștințele și abilitățile într-un cadru real.
Noul agent va lucra în tura sa normală ca orice alt agent de serviciu clienți. Acesta va răspunde independent la solicitările clienților, dar managerul de serviciu clienți va fi în continuare disponibil pentru a oferi sprijin dacă este necesar.
După ce noul agent și-a încheiat perioada de probă, este important să vă întâlniți cu el și să-i evaluați performanța.
Această evaluare permite managerului de serviciu clienți să ofere feedback cu privire la progresul noului agent și să identifice domeniile în care acesta ar putea avea nevoie de formare suplimentară. De asemenea, îi oferă noului agent posibilitatea de a pune întrebări sau de a exprima orice preocupări pe care le-ar putea avea în legătură cu munca sa.
Managerul de serviciu clienți ar trebui să stea de vorbă cu noul agent și să treacă în revistă performanțele acestuia în timpul perioadei de probă. Ar trebui să discute atât despre ceea ce a mers bine, cât și despre domeniile în care este nevoie de îmbunătățiri.
It’s easy to get started with LiveAgent.
Join today and improve your efficiency with an easy-to-use, fully-featured multichannel help desk software.
They are important because they allow customer service reps to build long-term relationships with customers. Soft skills include active listening, problem-solving, empathy, and customer service orientation. By having these skills, your agents will be able to understand and respond to clients' needs, resolve complaints effectively, and create a positive customer service experience that satisfies your buyers and keeps them coming back to your business.
Customer service training is the process of teaching your agents how to interact with and serve clients. This may include topics such as how to greet them, how to handle their inquiries and complaints, and how to provide excellent customer service. It's important for companies to provide adequate training so that their customer service professionals are equipped with the interpersonal skills and technical skills they need to provide great service and resolve any issues that may arise.
Excellent support is crucial to the success of any company because it can make the difference between turning a potential customer into a happy customer who becomes a repeat buyer and one who never purchases from you again. Customer service training teaches employees the importance of providing excellent service and how to do so. Customer service reps will learn about dealing with difficult customers and frustrated customers, being polite and courteous, as well as how to handle complaints effectively. They also learn about your company's policies and procedures for dealing with customers.
First, make sure that they are aware of the importance of accessibility and why it is so crucial. Second, provide them with training on using accessible technology and how to help customers who need assistance doing so themselves. Third, practice responding to common questions and scenarios that may come up in relation to accessibility. Finally, you can also provide them with resources such as fact sheets or guidelines on how to be more accessible as part of your customer service agents training.
The training should be tailored to the specific needs of your business. All customer service professionals will have different duties and responsibilities, so the training program should reflect that. It's important to make sure that new agents are adequately trained before putting them in front of customers because they need to be familiar with your company's policies and procedures on how to handle common customer issues or inquiries. A customer service agents training checklist, like the example one given, can help you create a comprehensive training program for your support team employees.
Listă de verificare privind evaluarea serviciului clienți
Lista de verificare privind evaluarea serviciului clienți este o oportunitate de a cunoaște zonele care trebuie îmbunătățite. Acordați atenție sugestiilor clienților dvs.
Listă de verificare privind auditul serviciului clienți
Descoperiți lista de verificare pentru auditul serviciului clienți, un instrument esențial pentru evaluarea și îmbunătățirea calității interacțiunilor cu clienții. Colectați feedback, analizați performanța pe toate canalele și identificați lacunele pentru a optimiza experiența clientului. Vizitați acum pentru a transforma serviciul dvs. clienți!
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului clienți
Descoperă lista de verificare pentru asigurarea calității serviciului clienți, oferind instrumente esențiale precum fișe de evaluare, panouri de bord și feedback de la clienți. Îmbunătățește performanța și gestionează eficient toate canalele cu LiveAgent. Disponibilă în limba română. Vizitează acum!
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Descoperiți cum să oferiți un serviciu clienți de 5 stele cu lista noastră de verificare completă. Îmbunătățiți interacțiunile prin gestionarea eficientă a frustrărilor, stabilirea așteptărilor clare și utilizarea instrumentelor moderne. Asigurați un suport excelent și depășiți așteptările clienților!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team