Fiecare companie se străduiește să își îmbunătățească ratele de conversie, găsind noi modalități de a genera trafic către site-ul lor. Cu toate acestea, atunci când vine vorba de conversia potențialilor clienți în clienți existenți, această metodă are rate de succes scăzute.
Cel mai bun mod de a îmbunătăți ratele de conversie este să vă concentrați asupra modificării aspectelor strategiei dvs. de asistență pentru clienți. Un exemplu excelent în acest sens este implementarea chat-ului live și furnizarea de asistență în timp real pentru cumpărători.
Modificări mici de acest fel vă pot transforma complet eforturile de conversie. De fapt, companiile care au spus că sunt axate pe îmbunătățirea serviciului lor pentru clienți au raportat o rata de conversie cu 11% mai mare decât companiile care nu fac asta.
Rata de conversie este procentul de vizitatori de pe site-ul dvs. web care îndeplinesc obiectivul dorit (se înscriu pentru o probă, se înscriu pentru un abonament, cumpără un produs) din numărul total de vizitatori.
O rată ridicată de conversie indică faptul că strategiile dvs. de marketing au succes și că produsul dvs. este ușor de obținut pe site-ul dvs. web.
Ratele de conversie variază în funcție de industrie și de modelul de afaceri, deci este posibil să trebuiască să faceți câteva cercetări pentru a vedea unde vă aflați. O resursă excelentă pentru acest lucru este instrumentul Google Adwords Industry Benchmarks. Cu toate acestea, în mod convențional, o rată de conversie bună este undeva între 2% și 5%.
Creșterea ratei de conversie înseamnă că mai mult din traficul site-ului dvs. se convertește în acțiuni semnificative care vă cresc afacerea, indiferent dacă aceasta înseamnă completarea unui formular pentru a deveni un prospect sau a face o achiziție.
O rată de conversie scăzută ar putea indica oricare dintre aceste probleme:
Un design ineficient al site-ului
Oferim servicii de migrare concierge de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Cel mai bun mod de a vă îmbunătăți rata de conversie este să vă reconsiderați oferta. Dacă clienții dvs. nu cumpără ceea ce oferiți, ar putea însemna că oferta este fie prea scumpă, fie că nu aduce suficientă valoare publicului dvs.
Al doilea pas este optimizarea site-ului pentru conversii.
– Micșorați pragul de preț
– Îmbunătățiți funcționalitatea
– Creați stimulente suplimentare, cum ar fi transportul gratuit
– Creați o ofertă pur și simplu irezistibilă pe care clienții dvs. nu o pot refuza
– Testați A/B diferite elemente
– Folosiți CTA-uri puternice
– Examinați textul antetului și plasarea butonului / formularului
– Asigurați-vă că conținutul dvs. se afișează corect pe mobil
În afară de a oferi răspunsuri prompte clienților, este extrem de important să le prețuiți timpul. Dacă doriți să vă câștigați clienții, asigurați-vă că sunteți la curent cu achizițiile lor anterioare și cu toate interacțiunile lor anterioare cu compania dvs., indiferent de canalul utilizat.
Dacă sunteți pregătit și informat, veți putea să vă uimiți clienții ori de câte ori vă vor contacta pentru asistență.
Încă vă confruntați cu rate de conversie scăzute, rate de respingere ridicate sau rate ridicate de abandonare a coșului de cumpărături? Dacă ați răspuns afirmativ, potențialii dvs. clienți se confruntă probabil cu una dintre următoarele probleme:
Lipsa asistenței pe site
Proces de plată complicat
Indecizie
Clienții dvs. sunt la o singură căutare Google distanță de a găsi alternative la produsul dvs. Nu le oferiți motive să rătăcească.
Nu complicați procesul de plată. Evitați să creați prea mulți pași, să puneți întrebări inutile sau să solicitați înregistrarea înainte de check-out.
Oferiți-le clienților mai multe modalități de a vă contacta și oferiți asistență promptă pe toate canalele. Utilizați baze de cunoștințe, portaluri pentru clienți și întrebări frecvente pentru opțiuni de autoserviciu.
Ajutați-vă clienții în timp real. Răspundeți la orice întrebări pe care le-ar putea avea despre produsele dvs., transport sau livrare pentru a le trece prin pâlnia de conversie.
Cercetările arată că adăugarea unui widget de chat live pe site-ul dvs. web vă poate crește rata de conversie cu 27%. În funcție de industria dvs., acest număr poate fi mult mai mare. Cu costurile marginale ale chat-ului live, nu este o problemă.
Deci, cum poate chat-ul live să mărească ratele de conversie atât de ușor? Cumpărătorii tind să aibă multe întrebări atunci când fac cumpărături online. Cu toate acestea, există un interval de timp limitat în care pot primi răspuns. Dacă nu primesc asistență imediată, este probabil să caute alternative și să cumpere de la concurenți.
Clienții dvs. pot avea întrebări care se pot răspunde efectuând o căutare simplă pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, dacă nu pot găsi informațiile de care au nevoie, vor fi frustrați și dezamăgiți.
Oferiți-le un loc desemnat, cum ar fi un portal pentru clienți, unde pot vizualiza răspunsurile la întrebările frecvente (FAQ) despre transport, dimensiuni și multe altele. Acest tip de asistență este foarte valoros, deoarece necesită 0 efort din partea agenților dvs. și este disponibil 24/7.
Dacă vedeți potențiali cumpărători pe site-ul dvs. pentru mai mult de câteva minute, în mod clar caută ceva sau ezită cu privire la achiziționarea de la dvs. Ușurați-le grijile clienților, invitându-i în mod proactiv să discute cu dvs.
LiveAgent combină chat live excelent, sistem de tichete și automatizare care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
A avea un produs excelent pur și simplu nu este suficient. De multe ori clienții abandonează mărcile, deoarece nivelul de servicii pe care îl primesc pur și simplu nu este suficient de bun. Cumpărătorii doresc să se simtă apreciați pentru că fac afaceri cu compania dvs. Prin urmare, pentru a evita pierderea clienţilor și pentru a crește conversiile, este important să creați o cultură centrată pe client în cadrul afacerii dvs.
86% dintre clienți sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență de serviciu mai bună.
Cu cât clienții dvs. sunt mai mulțumiți de serviciul dvs., cu atât vor achiziționa mai mult.
Clienții care au o experiență neplăcută de serviciu sunt cu 50% mai predispuși să o împărtășească online cu alții.
Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și mesajele de pe alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală.
LiveAgent vă permite să creați mai multe baze de cunoștințe interne și externe, completate cu întrebări frecvente, forumuri, articole și & sugestii.
Construiți un call center virtual ca parte a soluției de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau de pe fix într-un singur loc.
Integrați profilurile dvs. preferate de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentariile publice la postările, mesajele private sau Tweets direct din contul dvs. Eliminați necesitatea de a urmări și de a avea grijă de mai multe conturi de pe mai multe portaluri și integrați-le în LiveAgent. Facebook, Twitter, Instagram și Viber sunt toate incluse pentru a face serviciul pentru clienți cât mai lin, rapid și eficient posibil.
Obțineți o prezentare generală a departamentului dvs. de asistență pentru clienți, a serviciului pe care îl oferiți și a satisfacției clienților dvs. Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați fericirea pe care o primesc. Concentrați-vă pe date, aflați care sunt locurile ce necesită îmbunătățire și construiți-vă puterile. Aduceți un pic de distracție companiei dvs. activând caracteristicile de gamificare.
Creați portaluri pentru clienți, astfel încât clienții dvs. să aibă o zonă centralizată pentru editarea informațiilor de contact, crearea plăților și trimiterea tichetelor. Construirea unui portal de clienți cuprinzător poate reduce cantitatea tichetelor și, de asemenea, vă poate ajuta să oferiți servicii pentru clienți 24/7/365 chiar și atunci când agenții dvs. sunt offline. Începeți prin crearea bazei de cunoștințe, includeți întrebări frecvente, forumuri și adăugați feedback & widget de sugestii la final. Totul este complet personalizabil pentru a se potrivi cu orientările dvs. de branding.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări nesfârșite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
LiveAgent este un sistem avansat de birou de asistență care vă poate ajuta să vă îmbunătățiți serviciile pentru clienți și ratele de conversie în același timp. Software-ul nostru are un preț competitiv și este un chilipir, având în vedere cantitatea vastă de funcționalități pe care le oferă. Încercați LiveAgent astăzi.
Cel mai popular
Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs.
Aflați cum să integrați un buton de chat live pe site-ul dvs. pentru a îmbunătăți serviciul clienți și a crește vânzările. Ghidul nostru detaliat vă arată cum să alegeți software-ul potrivit, să vă înscrieți pentru o perioadă de încercare gratuită, să personalizați widgetul și să utilizați invitațiile proactive. Descoperiți cele mai bune practici pentru configurarea eficientă a asistenței de chat live!
Listă de verificare privind auditul serviciului clienți
Descoperiți lista de verificare pentru auditul serviciului clienți, un instrument esențial pentru evaluarea și îmbunătățirea calității interacțiunilor cu clienții. Colectați feedback, analizați performanța pe toate canalele și identificați lacunele pentru a optimiza experiența clientului. Vizitați acum pentru a transforma serviciul dvs. clienți!
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și depășiți provocările în timp real cu sfaturi esențiale de pe LiveAgent. Aflați cum să gestionați eficient chat-urile live și să evitați greșelile frecvente. Descoperiți beneficiile utilizării LiveAgent și încercați-l gratuit pentru a vă transforma interacțiunile cu clienții în succes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team