Satisfacția clienților este strâns corelată cu retenția, loialitatea și vânzările. Dacă doriți să creșteți vânzările, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să creați o cultură orientată spre client în cadrul afacerii dvs.
Cu cât vă străduiți mai mult să vă satisfaceți clienții, cu atât afacerea dvs. va avea o performanță mai bună în ceea ce privește veniturile. Cum? Citiți mai departe pentru a afla!
Cu un software de birou de asistență, cum ar fi LiveAgent, îmbunătățirea serviciului pentru clienți, retenția, loialitatea și vânzările vor fi floare la ureche. De ce?
LiveAgent oferă peste 180 de caracteristici avansate de asistență și peste 100 de integrări care vă vor ajuta să oferiți cel mai bun serviciu posibil.
Clienții se așteaptă la un serviciu impecabil. Dacă companiile nu îl furnizează, clienții le abandonează. De fapt, companiile americane pierd mai mult de $62 miliarde anual din cauza serviciului slab pentru clienți.
Americanii povestesc în medie la 15 persoane despre o experiență de serviciu slabă, față de 11 oameni cărora le vor spune despre o experiență bună.
74% dintre oameni sunt susceptibili de a schimba marca dacă consideră că procesul de cumpărare este prea dificil.
Este între 5 și 25 de ori mai scump a obține un client nou decât a păstra unul actual.
Oferim servicii de migrare concierge de la cele mai populare soluții de asistență.
Cu LiveAgent, e-mailurile, chat-urile, apelurile, mențiunile de pe rețelele sociale și tichetele de pe alte canale vor ajunge într-o singură căsuță de e-mail universală.
Asistența prin chat live este un ingredient cheie pentru creșterea vânzărilor, deoarece ajută companiile să transforme vizitatorii site-ului în clienți plătitori.
Construiți un call center virtual ca parte a soluției dvs. de asistență multi-canal. LiveAgent centralizează apelurile telefonice de pe site-ul dvs. web sau linia fixă într-un singur loc.
Integrați-vă profilurile de rețele sociale în LiveAgent și răspundeți la comentarii, mesaje private sau Tweets direct din contul dvs.
Utilizați reguli de automatizare și răspunsuri predefinite pentru a accelera sarcinile banale. Economisiți până la 15 ore în fiecare săptămână cu caracteristicile de automatizare LiveAgent.
Construiți mai multe baze de cunoștințe interne și externe ca parte a soluției dvs. de autoserviciu. Creați întrebări frecvente, forumuri, chenare de feedback și sugestii și multe altele.
Vedeți cine interacționează cu compania dvs. și monitorizați serviciul pe care îl primesc. Vedeți utilizarea, statisticile, evaluați rapoartele de performanță și învățați din evaluările de satisfacție ale clienților.
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 100 integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință la cerințele afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, sigur, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Obțineți soluția noastră de birou de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a avea acces complet la toate caracteristicile disponibile.
Ce mai așteptați? Creșteți vânzările, începând de astăzi!
Cel mai popular
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit de gestionare a clienților care vă ajută să oferiți un suport excelent. Beneficiați de un cont gratuit pentru totdeauna cu acces la funcții esențiale pentru IMM-uri. Simplificați comunicarea cu clienții și creșteți productivitatea cu LiveAgent. Încercați chat-ul live rapid, sistemul de ticketing și call center-ul gratuit pentru o experiență completă de gestionare a clienților. Vizitați pagina noastră și aflați cum puteți îmbunătăți relația cu clienții fără costuri suplimentare!
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Îmbunătățiți satisfacția clienților cu LiveAgent, soluția completă pentru asistență multicanal. Încercați gratuit!
Învățați cu webinariile LiveAgent
Îmbunătățiți serviciul clienți cu webinariile LiveAgent! Descoperiți soluții de asistență multi-canal și învățați de la specialiști.
Ce este o cultură centrată pe client și cum să o obținem în 2024
Aflați ce este o cultură centrată pe client, de ce este importantă și folosiți exemple din viața reală pentru a învăța cele mai bune strategii pentru a o realiza.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team