Monitorizarea mai multor conturi de e-mail pentru solicitările clienților este epuizantă și adesea contraproductivă. Solicitările se pierd, se uită sau rămân fără răspuns deoarece sunt împrăștiate în mai multe conturi de e-mail ale diferiților agenți de servicii.
Pentru a obține o imagine de ansamblu completă a solicitărilor serviciului pentru clienți prin e-mail, mai multe persoane au nevoie de acces la un e-mail și acolo este utilă o cutie poștală partajată.
Conectați-vă toate e-mailurile de la servicii precum Microsoft Outlook, Office 365, Gmail sau un server de e-mail personalizat și beneficiați de o cutie poștală partajată.
O căsuță poștală comună face parte din biroul nostru de asistență și sistemul de tichete. Gândiți-vă la aceasta ca la o versiune mai inteligentă a Gmail.
Fiecare dintre agenții dvs. de asistență are propriile date de conectare unice, însă, odată ce se conectează la căsuța de e-mail, toată lumea are acces la același tablou de bord. Toată lumea poate vizualiza toate tichetele intrate, cine răspunde la ce anume și ce trebuie abordat imediat.
Căsuța de e-mail organizează automat toate solicitările în departamente, comandă tichete în funcție de priorități și atribuie responsabilități agenților individuali.
Satisfacția clienților este strâns corelată cu implicarea clienților, ratele de conversie și veniturile. Cu cât clienții dvs. sunt mai mulțumiți, cu atât afacerea dvs. va fi mai bine. Oferind clienților dvs. servicii rapide, personalizate și informate, veți îmbunătăți implicarea clienților, veniturile și ratele de conversie.
Permite agenților dvs. de asistență să lucreze împreună la solicitări complicate. Un agent poate prelua de unde a rămas altul, deoarece toate progresele sunt salvate, iar agenții își pot lăsa reciproc note interne, chat-uri sau chiar pot efectua apeluri interne.
Deoarece agenții dvs. nu vor trebui să-și piardă timpul prețios monitorizând diferite conturi și comutând între dispozitive, aceștia pot petrece mai mult timp oferind servicii personalizate și informate clienților dvs.
Deoarece fiecare agent are propriile date de conectare unice și este eliminată necesitatea de a monitoriza mai multe conturi, o căsuță poștală partajată este cea mai sigură soluție pentru afacerea și clienții dvs.
Pe măsură ce afacerea dvs. crește, aceasta generează mai mult profit, dar și mai multe solicitări de asistență, întrebări despre produse și întrebări generale. Înainte se întâmpla ca o persoană să fie responsabilă de a răspunde la e-mailurile organizației dvs. și, atunci când pleca în vacanță, datele de conectare erau pur și simplu date agentului care ținea locul. Cu toate acestea, se ajungea la confuzii și neînțelegeri din cauza lipsei de context și transparență.
Sună cunoscut? Avem o soluție!
LiveAgent oferă caracteristici avansate încorporate care vă ajută să gestionați cererile clienților dintr-un singur tablou de bord într-un mod rapid și eficient.
LiveAgent vă oferă acces la un istoric nelimitat de comunicare, iar CRM-ul nostru încorporat ușurează partajarea tichetelor de asistență și a actualizărilor lor de stare cu colegii dvs.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
LiveAgent a fost cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici în 2019-2020.
Peste 21.000 de companii din diferite industrii au ales LiveAgent pentru nevoile lor de asistență pentru clienți.
Cu peste 180 de caracteristici, peste 40 de integrări și personalizări infinite, instrumentul se adaptează cu ușurință cerințelor afacerii dvs.
Complet bazat pe cloud, securizat, ușor de configurat și de utilizat. Începeți cu LiveAgent în câteva minute.
Obțineți soluția noastră de asistență profesională la un preț fix lunar, fără taxe ascunse sau angajamente pe termen lung. Înscrieți-vă pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru a obține acces complet la toate caracteristicile disponibile.
Ce mai așteptați? Încercați cutia noastră poștală partajată astăzi!
Cel mai popular
Caracteristicile biroului de asistență pentru rețelele de socializare
Descoperiți cum LiveAgent îmbunătățește serviciul clienți pe rețelele de socializare cu integrări pentru Facebook, Twitter, Instagram și altele. Asigurați-vă că răspundeți rapid cerințelor clienților pe un canal "mereu activ". Încercați gratuit!
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Outlook?
LiveAgent este o foarte bună alternativă a Outlook-ului pentru echipele de asistență pentru clienți. Descoperiți puterea căsuței de mail-uri primite universală, a fluxului de etichete hibrid și multe altele.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Gmail?
Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru afacerea dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent valorifică puterea unei cutii de primire universale și a regulilor de automatizare.
Migrați datele dvs. în LiveAgent
Migrarea LiveAgent este ușoară datorită unuia dintre modulele noastre preinstalate. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în limbi diferite și acceptă widget-uri adaptabile lingvistic. LiveAgent oferă un plan gratuit pentru totdeauna, precum și alte trei planuri la prețuri avantajoase.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team