Evitați acordarea unui suport de slabă calitate prin oferirea clienților a posibilitații de a evalua răspunsurile primite de la agenții serviciului clienți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.
Clienții dvs. pot oferi un feedback despre experiența de suport avută prin evaluarea discuției avute cu reprezentantul serviciului clienți. Permiteți clienților dvs. să evalueze discuția pe Chat a Agentului și răspunsul primit pe Email.
Prezentare generală a performanței agenților
LiveAgent oferă un raport al agenților recompensați și atenționați cu comentariile clienților. Puteți exporta raportul într-un fișier CSV.
Prin cunoașterea mai bună a Agenților dvs., puteți recompnesa cei mai buni Agenți și sprijini pe cei mai puțin performanți. Identificați tendințele negative ale serviciului de suport și acționați în consecință. Profitați de atuul deținerii funcției de “Apreciere” de la LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Resurse pentru baza de informații
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.