Ce sunt anexele?
Anexele sunt fișiere care, de regulă, sunt adăugate la mesajele trimise prin poștă electronică. În general, acestea sunt fotografii, documente, foi de calcul, fișiere PDF, videoclipuri sau alte tipuri de fișiere. De cele mai multe ori, un singur mesaj poate conține mai multe anexe.
De ce sunt utile anexele?
Anexele sunt utile pentru că permit utilizatorilor să distribuie rapid și convenabil documente și imagini. În plus, sunt potrivite pentru îmbunătățirea fluxului de lucru și a comunicării, întrucât le oferă utilizatorilor posibilitatea de a adăuga capturi de ecran ale mesajelor de eroare, tutoriale și alte documentații la firele de comunicare, clarificând enorm ceea ce încearcă să transmită.
Cum și unde se găsește funcția pentru anexe în LiveAgent?
LiveAgent permite utilizatorilor să gliseze și să fixeze fișiere (imagini, înregistrări de voce, videoclipuri, documente etc.) înăuntrul:
- Câmpurilor tichetelor (poștă electronică)
- Conversațiilor
- Formularelor de contact
- Articolelor din baza de cunoștințe
Alternativ, utilizatorii pot pur și simplu da clic pe pictograma de anexare pentru a distribui fișiere.
Ce tipuri de fișiere pot fi anexate la tichetele LiveAgent?
În prezent, toate tipurile de fișiere sunt acceptate, inclusiv:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Cum se limitează tipurile de fișiere
Dacă vreți să împiedicați utilizatorii din a încărca tipuri de fișiere specifice în formulare de contact și conversații, puteți face acest lucru înăuntrul setărilor LiveAgent.
Cum se procedează:
- Autentificați-vă în LiveAgent.
- Dați clic pe Configurare (pictograma în formă de rotiță din bara de meniu din stânga).
- Dați clic pe Protecție.
- Dați clic pe Setări.
- Găsiți secția „Tipuri de fișiere permise” (ar trebui să fie primul câmp de text).
- Enumerați tipurile de fișiere care doriți să fie acceptate, separate prin virgulă (tipurile de fișiere care nu sunt enumerate nu vor fi acceptate, astfel că clienții nu vor putea să vi le distribuie).
- Defilați în partea de jos a paginii și dați clic pe Salvare.
Cât de mari pot fi anexele?
Anexele pentru tichete și conversații sunt limitate la 128 MB fiecare. Totuși, rețineți că este foarte probabil ca fie clientul de poștă electronică al dumneavoastră, fie al clientului să nu poată accepta anexe cu această dimensiune, deoarece majoritatea clienților sunt limitați la 20 MB (dimensiunea recomandată pentru anexe).
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Anexe în câmpurile de tichete (poștă electronică)
Dacă doriți să vă formatați mesajele, poate fi destul de complicat, mai ales dacă doriți să adăugați imagini în anumite zone de text. Cu toate acestea, cu LiveAgent, puteți adăuga imagini în linie folosind butonul de inserare a imaginii sau funcția de copiere și lipire. Rețineți că nu există restricții/limitări în ceea ce privește tipurile de fișiere care pot fi trimise prin poștă electronică.
Anexe în conversații directe
Interfața de conversații directe a LiveAgent acceptă implicit anexe de toate tipurile, însă dacă ați dori să le limitați la tipuri de fișiere specifice, puteți face acest lucru prin urmarea ghidului de mai sus. Rețineți că distribuirea fișierelor este acceptată și în conversațiile interne, facilitând enorm distribuirea fișierelor și colaborarea cu colegii. Puteți utiliza funcția de glisare și fixare atât în conversații interne, cât și în cele externe.
Anexe în formulare de contact
Formularele noastre acceptă implicit anexe de toate tipurile, însă dacă ați dori să le limitați la tipuri de fișiere specifice, puteți face acest lucru prin urmarea ghidului de mai sus. Rețineți că puteți utiliza funcția de glisare și fixare cu formularele de contact.
Anexe în articolele din baza de cunoștințe
Îmbogățirea articolelor din baza de cunoștințe cu anexe va asigura că ghidurile și articolele de îndrumare oferă valoare clienților dumneavoastră, reducând astfel numărul de tichete și îmbunătățind satisfacția clienților. Rețineți că puteți utiliza funcția de glisare și fixare cu articolele din baza de cunoștințe.
Resurse dn baza de cunoștințe
Doriți să aflați mai multe despre funcțiile de birou de asistență de ultimă generație? Consultați articolele noastre din baza de cunoștințe, paginile dedicate funcțiilor, blogurile, seminarele virtuale sau canalul nostru oficial de YouTube pentru mai multe informații.
- Conversații directe gratuite (explicație)
- Program informatic gratuit de conversații directe
- Seminare virtuale
- Program informatic gratuit de conversații directe pentru pagina dumneavoastră de internet (+ videoclip)
- Descoperiți cel mai rapid sistem de conversații directe de pe piață (explicație)
- Cel mai bun program informatic de conversații directe pentru 2021 (+ perioadă de încercare gratuită)
- Conversații de ajutor (explicație)
- Program informatic de conversații [explicație]
Sunteți gata să vă îmbunătățiți metodele de comunicare cu ajutorul anexelor?
Eficientizați-vă comunicarea cu ajutorul anexelor, folosind perioada noastră atotcuprinzătoare de încercare gratuită de 30 zile. Începeți chiar astăzi. Fără niciun fel de obligații, fără să fie necesar cardul bancar.
Maximize your productivity and collaboration
LiveAgent's powerful attachment feature is designed to revolutionize the way you handle file sharing and collaboration within your support system.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.