Un jurnal de audit este un set cronologic de înregistrări care oferă dovezi documentare ale activităților care au fost efectuate de către agenții de asistență.
Jurnalul de audit urmărește automat acțiunile precum:
- Utilizator – stare modificată
- Utilizator – autentificat
- Utilizator – deconectat
- Acțiune generală
- Utilizator – vizualizând tichet
- Utilizator – părăsire tichet
- Tichet – stare
- Tichet – mesaj
- Tichet – mesaj intern
- Tichet – fișier
- Tichet – transfer
- Tichet – mesaj de sistem
- Tichet – etichete modificate
- Tichet – mesaj vocal
- Tichet – notă
- Tichet – clasificare
- Tichet – împărțit
- Tichet – altele
- Tichet – apel
- Tichet – conversație
- Tichet – Facebook
- Tichet – redirecționare
- Tichet – bază de cunoștințe
- Tichet – neconectat
- Tichet – mesaj pe Twitter
- Tichet – împărțit
- Tichet – Tencent
- Tichet – Weibo
Filtru personalizat de jurnal de audit
Utilizați filtre personalizate pentru a afișa doar anumite acțiuni sau selectați un agent, departament sau interval de timp pentru a prelua date specifice.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum Raportul de jurnal SLA de la LiveAgent poate îmbunătăți calitatea serviciilor oferite clienților dvs. Monitorizați acordurile la nivel de serviciu și asigurați eficiența prin rapoarte detaliate și personalizabile. Încercați gratuit 14 zile și experimentați un management superior al relațiilor cu clienții!