Ce sunt orele de lucru?
Orele de lucru sunt orele de lucru de la birou, de obicei între orele 09:00 și 17:00 de luni până vineri. În esență, orele de lucru sunt orele în care vă desfășurați activitatea. Orele de lucru variază de la o companie la alta și de la o industrie la alta.
De ce trebuie să configurați ore de lucru?
Configurarea orelor de lucru ale biroului de asistență este importantă, deoarece acestea influențează respectarea acordului la nivel de servicii (SLA). De exemplu, în lipsa unor ore de lucru, tichetele primite la final de săptămână sau în zilele libere (în esență, atunci când agenții nu lucrează) ar rămâne fără răspuns pentru durata stabilită a acordului și poate duce la penalizarea dumneavoastră.
Bineînțeles că acest lucru poate fi evitat prin simpla configurare a orelor de lucru. De exemplu, dacă orele de lucru ale biroului dumneavoastră de asistență sunt de luni până vineri între orele 09:00 și 17:00 și primiți un tichet vineri la 16:00, în cazul acesta, luni la ora 09:00, tichetul va avea o vechime de doar o oră de lucru. Prin urmare, agenții dumneavoastră vor avea suficient timp să soluționeze tichetul și să nu se streseze cu privire la ratarea termenelor-limită ale acordului la nivel de servicii.
Set up help desk business hours
Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Ce sunt acordurile la nivel de servicii (SLA)?
Un acord la nivel de servicii (SLA) este un contract între un furnizor de servicii și client prin care se stabilește nivelul de servicii de furnizat clientului tot timpul. Aceste acorduri acoperă, de regulă, calitatea serviciilor, disponibilitatea serviciilor și responsabilitățile furnizorului.
De exemplu, un acord la nivel de servicii poate stipula că biroul de servicii al furnizorului programului informatic are obligația de a răspunde în decurs de o oră solicitărilor clienților venite prin poștă electronică, conversații directe și telefon. Dacă acest obiectiv nu este îndeplinit, clientul are dreptul să fie rambursat.
Care sunt penalitățile pentru neîndeplinirea unui SLA?
De regulă, acordurile la nivel de servicii includ penalizări predefinite care pot fi puse în aplicare dacă furnizorul de servicii nu respectă condițiile serviciului. Aceste penalizări sunt adesea gestionate prin credite echivalente cu un anumit procent din profitul lunar al furnizorului realizat din contul clientului. În cazul în care obiectivul SLA nu este atins, clientul are dreptul la rambursare sub forma unui credit care poate fi aplicat la viitoarele debitări pentru abonamente lunare.
Cum funcționează orele de lucru?
Orele de lucru ale LiveAgent vă configurează nivelurile SLA așa încât să fie puse în aplicare doar pe durata perioadelor specificate, cu posibilitatea de excludere a zilelor libere.
Cum se configurează orele de lucru în LiveAgent
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Dați clic pe Configurare
- Dați clic pe Automatizare
- Dați clic pe SLA
- Dați clic pe butonul portocaliu Creare nivel din partea dreaptă
5. Denumiți-vă nivelul SLA 6. Bifați opțiunea „Timpii sunt definiți în cadrul orelor de lucru”
7. Selectați-vă fusul orar 8. Bifați fiecare casetă (de luni până duminică) și configurați-vă orele de lucru
9. Opțional: bifați „excludere zile libere” și definiți, folosind formatul AAAA-LL-ZZ, zilele în care nu lucrați. Dacă doriți să setați zile libere recurente anual, puteți utiliza următorul format: *-LL-ZZ 10. Dați clic pe Salvare
Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Cum vă poate fi benefică configurarea orelor de lucru?
Acorduri la nivel de servicii îndeplinite
Prin configurarea orelor de lucru, nu veți risca ratarea termenelor-limită ale acordurilor la nivel de servicii. Agenții vor avea suficient timp să răspundă tichetelor clienților VIP, iar dumneavoastră nu va trebui să vă îngrijorați cu privire la penalizări (oricare ar fi acestea, în conformitate cu acordul dumneavoastră privind nivelul de servicii).
Relații de lungă durată cu clienții
Prin respectarea acordurilor de nivel de servicii (respectarea termenelor limită), clienții dumneavoastră vor rămâne mulțumiți de serviciile dumneavoastră. Acest lucru va consolida relația client-client și îi va menține fideli afacerii dumneavoastră pentru o perioadă lungă. Ar putea chiar să ducă la vânzări mai bune și încrucișate, mai ales dacă aceștia știu că se pot baza pe dumneavoastră pentru a le răspunde prompt la întrebări.
Promovarea mărcii și mai multe vânzări
Clienții mulțumiți pot fi susținători excelenți ai mărcii. Le place să își împărtășească experiențele pozitive cu prietenii, familia, cunoștințele și colegii. Recomandările de acest fel au un impact foarte mare. Potrivit unui studiu realizat de American Express, 42% dintre consumatori sunt dispuși să facă achiziții în funcție de recomandările celor apropiați.
Resurse din baza de cunoștințe
Pentru a afla mai multe despre orele de lucru și acordurile la nivel de servicii, accesați resursele din baza noastră de cunoștințe, articolele de pe blog, seminarele virtuale și multe altele.
- Configurarea orelor de lucru
- Configurarea acordurilor la nivel de servicii
- Acorduri la nivel de servicii (portal de asistență)
- Acorduri la nivel de servicii (caracteristică)
- Buton De rezolvat
- Jurnale SLA
- Reguli (acțiuni predefinite)
- Reguli de timp
- Declanșări, condiții și acțiuni
Sunteți gata să configurați orele de lucru?
Înregistrați-vă pentru perioada noastră de încercare gratuită de 14 zile (nu este necesară adăugarea cardului bancar!) și testați caracteristica noastră de ore de lucru. Descoperiți cât de ușor este să îndepliniți termenele-limită ale acordurilor la nivel de servicii și să mulțumiți clienții.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt orele de lucru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Orele de lucru sunt orele de lucru de la birou, de obicei între orele 09:00 și 17:00 de luni până vineri. În esență, orele de lucru sunt orele în care vă desfășurați activitatea. Orele de lucru variază de la o companie la alta și de la o industrie la alta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “De ce trebuie să configurați ore de lucru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Configurarea orelor de lucru ale biroului de asistență este importantă, deoarece acestea influențează respectarea acordului la nivel de servicii (SLA). De exemplu, în lipsa unor ore de lucru, tichetele primite la final de săptămână sau în zilele libere (în esență, atunci când agenții nu lucrează) ar rămâne fără răspuns pentru durata stabilită a acordului și poate duce la penalizarea dumneavoastră.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum vă poate fi benefică configurarea orelor de lucru?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prin configurarea orelor de lucru, nu veți risca ratarea termenelor-limită ale acordurilor la nivel de servicii. Agenții vor avea suficient timp să răspundă tichetelor clienților VIP, iar dumneavoastră nu va trebui să vă îngrijorați cu privire la penalizări (oricare ar fi acestea, în conformitate cu acordul dumneavoastră privind nivelul de servicii).” } }] }Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.