Obțineți un raport privind canalele de comunicație și vedeți care este cel mai popular mod prin care sunteți contactat de către clienți. LiveAgent vă oferă infomații detaliate referitoare la orice canal de comunicare.: Email, Live Chat, Call Center, Formulare de contact, Formulare pentru Feedback, mesaje pe Facebook, Tweets… Uitați de aplicațiile terțe de monitorizare. Aveți la îndemână tot ce vă trebuie!
Înregistrările individuale pot fi sortate după Departament, Agent, Etichete și Dată. Raportul privind canalele de comunicație poate fi exportat în format CSV.
Raportul privind canalele de comunicație – opțiuni de afișare (coloane):
- Canal de comunicare
- Răspunsuri
- Răspuns nou, timp mediu de răspuns
- Răspuns în derulare, timp mediu de răspuns
- Apeluri
- Apeluri pierdute
- Minute apelurilor
- Mesaje chat
- Chat-uri
- Chat-uri pierdute
- Preluare chat, timp mediu de preluare
- Chat, timp mediu de preluare
- Neclasificat
- Neclasificat %
- Recompense
- Recompense %
- Atenționări
- Atenționări %
- Mesaje primite
- Apeluri primite
- Apeluri încheiate
- Invitații la chat primite
- Discuții pe chat încheiate
- Tichete create
- Tichete rezolvate
Raportul privind canalele de comunicație redă informațiile sub forma acestor tipuri de grafic:
Utilizați Raportul privind canalele de comunicație cu API
Utilizați API-ul REST de la LiveAgent.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Canalele de comunicare ale Lyft
Cum puteți contacta serviciul clienți Lyft prin intermediul serviciilor de email, live chat, telefon, rețele de socializare și centru de auto-suport.