Ce este un portal pentru clienți?
Portalul pentru clienți este o modalitate prin care afacerea dvs. poate funcționa 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Pentru a oferi cel mai bun serviciu pentru clienți, trebuie să oferiți cele mai bune informații tuturor clienților. Dar cum puteți face acest lucru când serviciul dvs. de asistență pentru clienți nu este disponibil? Ei bine, a avea un portal pentru clienți LiveAgent vă poate ajuta prin furnizarea conținutului necesar.
În acest fel, clienții dvs. pot găsi răspunsuri la întrebările lor sau ghiduri importante. Astfel, funcționați non-stop, iar afacerea nu pierde clienți. A avea o bază de cunoștințe vă poate ajuta clienții.
Dar puteți crea cu ușurință o bază de cunoștințe diferită și pentru angajații dvs. De exemplu; poate fi de ajutor la integrarea pentru a oferi informații noilor angajați. Sau pur și simplu să lărgească cunoștințele agenților; dacă un agent găsește un truc sau un sfat nou -acesta ar putea fi distribuit ca un Forum intern.
Cum funcționează portalul pentru clienți în LiveAgent?
Portalul pentru clienți este construit în LiveAgent. Este destul de ușor de utilizat. Dacă este prima dată când utilizați LiveAgent, creați un cont gratuit sau încercați o versiune de probă gratuită. După ce vă creați contul, urmați și completați ghidul de inițiere. Acest lucru vă ajută să vă familiarizați rapid cu software-ul.
După aceea, puteți face click pe Baza de cunoștințe și începeți să creați. Fie o categorie, fie un articol, fie un forum, fie o categorie de sugestii. LiveAgent oferă, de asemenea, un buton plus în partea dreaptă sus. De acolo puteți crea cu ușurință articole în Baza de cunoștințe și multe altele. Butonul plus se află întotdeauna în colțul din dreapta sus. De exemplu, puteți crea un articol din panoul de bord.
După ce ați creat conținutul de autoservire, puteți adăuga un widget de căutare și butoane de feedback. Astfel, în cazul în care agenții dvs. nu sunt disponibili, clienții dvs. pot face click pe butoane și pot căuta informațiile necesare sau pot oferi feedback.
Cum se configurează portalul pentru clienți în LiveAgent.
Costurile portalului pentru clienți în Live Agent:
LiveAgent oferă câteva alternative pentru abonamente. Deoarece fiecare afacere are nevoi diferite. LiveAgent a creat 3 tipuri de abonamente. Este vorba de Tichet, Tichet+Chat și All-inclusive. Diferența generală constă în lista de caracteristici activate. Dacă doriți să aflați mai multe despre acestea, citiți Tarife..
Dar permiteți-mi să vă economisesc ceva timp în ceea ce privește portalul de servicii pentru clienți. Portalul pentru clienți, Forumul pentru clienți și Baza de cunoștințe sunt fără taxe suplimentare. Cu toate acestea, dacă firma dumneavoastră este interesată de mai multe baze de cunoștințe, fiți atenți. Fiecare Bază de cunoștințe suplimentară este de 19 $ pentru abonamentele – Tichet sau Tichet+Chat. Dacă aveți un abonament All-inclusive, veți primi gratuit 2 baze de cunoștințe. După aceea, fiecare este 19 $.
Așa că, poate vă întrebați de ce aș avea nevoie de mai multe baze de cunoștințe?
Ei bine, iată un exemplu; s-ar putea să doriți o bază de cunoștințe diferită pentru fiecare marcă. Cu toate acestea, dacă nu vă interesează mai multe, veți primi doar una singură. Dacă ați fi vreodată interesat de mai multe, va trebui mai întâi să activați un plugin în LiveAgent. Apoi, pur și simplu veți crea una. Dacă nu faceți acest lucru, nu veți fi taxat.
Mai există o opțiune pe care nu am menționat-o încă. Înțelegem că abonarea la ceva cu care nu sunteți familiarizat poate fi adesea un risc. Astfel, LiveAgent oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru fiecare abonament sau un cont gratuit.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
De ce ar trebui ca afacerea dvs. să ia în considerare obținerea unui portal pentru clienți?
· Asistență pentru clienți 24/7
Nu orice serviciu de asistență poate spune că oferă asistență pentru clienți 24/7. Existența unor articole amănunțite în baza de cunoștințe poate oferi informațiile esențiale pe care le caută clienții. Chiar și atunci când se află în afara programului de lucru.
· Scade numărul de solicitări ale clienților dvs.
Reprezentanții clienților se ocupă de obicei de solicitări similare în fiecare zi. Cu ajutorul portalului pentru clienți, aceștia pot reduce numărul celor mai multe întrebări/discuții.
· Păstrarea clienților
Dacă clienții pot găsi rapid informațiile de care au nevoie, există o șansă mai mare ca aceștia să revină. Dar, de obicei, cu cât procesul este mai ușor, cu atât mai mari sunt șansele să revină clientul. Factorul important nu este doar rapiditatea cu care aceștia pot ajunge la informații, ci și cât de valoroase sunt acestea.
· Stimulează traficul pe site
Articolele corespunzătoare din baza de cunoștințe pot atrage multă atenție. Astfel, dacă o mulțime de oameni consideră că articolele dvs. sunt valoroase, le vor împărtăși și altora. Acest lucru înseamnă că puteți obține mai mult trafic pe site, ceea ce înseamnă mai mulți clienți potențiali. În plus, vă consolidați autoritatea site-ului dvs. web.
Prezentare generală a portalului pentru clienți
Portalul pentru clienți:
Am vorbit despre portalul pentru clienți în general, dar iată câteva caracteristici suplimentare pe care le oferă portalul pentru clienți LiveAgent. Portalul pentru clienți vă permite dvs. și agenților dvs. să vizualizați istoricul de tichete al unui client. Clientul poate doar să se conecteze și să vizualizeze întregul istoric al tichetelor în portal. Agentul poate vedea istoricul tichetelor în LiveAgent. Portalul pentru clienți include, de asemenea, articole din baza de cunoștințe, forumuri, panouri de sugestii și multe altele.
Bază de cunoștințe:
Baza de cunoștințe este locul în care compania dumneavoastră poate crea un număr nesfârșit de articole bazate pe informații. Un aspect deosebit este că puteți atribui cu ușurință un articol din Baza de cunoștințe ca tichet pentru agent. Conținutul poate fi creat atât în scopuri interne, cât și externe. Astfel, puteți crea articole bazate pe informații atât pentru angajații dvs. cât și pentru clienți. Conținutul variază de la o afacere la alta.
Articolele din baza de cunoștințe create la nivel intern vă pot ajuta în procesul de integrare/formare. Faptul de a avea articole structurate cu atașamente poate face ca acest proces să fie ușor și organizat. Articolele utilizate la nivel intern pot fi, de asemenea, o modalitate prin care angajații dvs. pot oferi informații exacte clienților dvs. în orice moment. Astfel, poate acționa ca un fel de bază de date de cunoștințe pentru afacerea dvs. De exemplu, puteți scrie știri despre companie, actualizări sau doar cunoștințe generale.
Pe de altă parte, articolele din Baza de cunoștințe externe/publice se concentrează pe clienți pentru a găsi informațiile pe care le caută. În zilele noastre, clientul dorește să aibă informația imediat. În cazul în care clientul nu o găsește, există o mare probabilitate ca acesta să contacteze serviciul de asistență pentru clienți sau, mai rău, să se adreseze unui concurent. Scrierea unor articole organizate în profunzime poate preveni aceste situații.
Iată câteva idei de articole externe/publice: .
- Ghiduri
- Informații despre produse/servicii
- Întrebări frecvente
- Vizual pas cu pas – capturi de ecran sau videoclipuri
Aflați mai multe despre Baza de cunoștințe LiveAgent.
Try out Knowledge Base for FREE
Handle all customer inquiries outside the business hours. Start your self-service with a 14-day free trial right away!
Baze de cunoștințe multiple:
Faptul că articolele din baza de cunoștințe nu sunt organizate poate fi frustrant. Astfel, Bazele de cunoștințe multiple pot preveni apariția acestei probleme.
După cum am menționat anterior, puteți crea atâtea baze de cunoștințe câte baze de cunoștințe dorește compania dvs. Acest lucru se aplică, de obicei, companiilor care ar putea avea câteva mărci sau cuiva care preferă să diferențieze conținutul. Cu toate acestea, dacă doriți doar să vă clasificați conținutul, puteți face acest lucru pur și simplu cu o singură Bază de cunoștințe care este oferită cu orice abonament. Dar dacă ați dori să creați conținut pentru mai multe mărci, acesta ar fi un avantaj de activat. În LiveAgent trebuie doar să mergeți la Plugin-uri și să activați. După aceea, puteți crea oricâte doriți.
Aflați mai multe despre Baze de cunoștințe multiple LiveAgent.
Editorul WYSIWYG pentru articole:
Crearea unui articol obișnuia să implice mult mai mult decât bune abilități de scriere și cunoștințe adecvate. În zilele noastre, crearea unui articol nu poate fi mai ușoară. Folosirea acestui editor vă poate ajuta să vizualizați conținutul înainte de publicare. Articolele din baza de cunoștințe sau forumurile din LiveAgent sunt atât de ușor de creat cu editorul WYSIWYG (What You See Is What You Get). Este un editor ușor de utilizat. Astfel, chiar și o persoană neexperimentată poate crea cu ușurință o parte a unui articol.
Aflați mai multe despre editorul WYSIWYG LiveAgent pentru articole.
Atașamente în articole:
LiveAgent oferă o funcție care vă permite să atașați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Astfel, dacă doriți să creați un articol intern sau public din baza de cunoștințe, puteți face acest lucru cu ajutorul editorului WYSIWYG și, în același timp, puteți atașa un fișier.
Aflați mai multe despre Atașamente LiveAgent în articole.
Forum:
O altă caracteristică excelentă a portalului pentru clienți este posibilitatea de a crea un forum. Crearea Forumului vă poate ajuta să creați o comunitate. Această caracteristică permite unui client să posteze, de exemplu, o întrebare.
Deci, ce se întâmplă după aceea? Alți clienți pot răspunde. Prin urmare, ei sunt în măsură să se ajute reciproc. Pe de altă parte, reprezentantul clienților primește, de asemenea, un tichet, în care se poate implica și el cu clienții.
În acest fel, puteți spori colaborarea, îmbunătăți comunicarea și vă puteți implica cu clienții. Toți acești factori ajută la crearea unei comunități loiale pentru marca dvs.
Aflați mai multe despre Forumul LiveAgent.
Feedback & Sugestii:
Feedback-ul oferă multe beneficii afacerii dvs. Este important să înțelegeți că este inevitabil să primiți feedback. Oferirea unei oportunități de a oferi feedback poate arăta clienților dvs. că îi ascultați în mod activ.
Cu alte cuvinte, doriți să le cunoașteți opiniile pentru că le apreciați. Cunoașterea clienților dvs. este un aspect important al afacerii. Această caracteristică vă poate arăta punctele forte și punctele slabe din perspectiva clientului. Faptul că vă cunoașteți punctele slabe vă permite să vă îmbunătățiți acolo unde aveți lipsuri. Pe de altă parte, poate acționa ca o motivație pentru personalul dvs. Lista este nesfârșită.
Crearea forumului de Feedback în LiveAgent este destul de ușoară. Clienții trebuie doar să se înregistreze. Pentru ca aceștia să facă acest lucru, puteți alege un buton de feedback personalizabil sau puteți crea unul în format HTML și îl puteți trimite în LiveAgent. Clientul poate apoi să creeze un Feedback sau o Sugestie. După ce a creat unul, reprezentantul clientului primește un tichet, unde poate răspunde imediat la acesta.
Un alt avantaj este că permite altor clienți să voteze/aprecieze. Prin urmare, dacă doriți să știți cu ce sunt de acord/nu sunt de acord majoritatea clienților dumneavoastră, puteți afla cu ușurință cu această funcție.
Aflați mai multe despre Feedback & Sugestii LiveAgent.
Widget-uri de căutare:
V-ați simțit vreodată frustrat pentru că nu ați putut găsi ceea ce căutați pe site? Widget-ul de căutare din LiveAgent îi ajută pe clienții dvs. să găsească rapid informațiile relevante. Imaginați-vă că aveți articole uimitoare în baza de cunoștințe, și aflați că nu pot fi găsite de clienții dvs.
Deci, cum funcționează în mediul real? Ei bine, după ce creați/personalizați widget-ul de căutare, administratorul dvs. îl integrează în site-ul dvs. web. Una dintre opțiuni, în timpul personalizării, este că puteți alege o categorie în care doriți ca clientul să vadă widget-ul. Puteți crea mai multe pentru anumite categorii.
După ce ați setat widget-ul, clientul va tasta ceea ce caută și vor apărea cele mai relevante articole. Acest widget permite clienților dvs. să navigheze către informațiile pe care le caută.
Aflați mai multe despre Widget-uri de căutare LiveAgent.
Setări LiveAgent:
Configurare:
LiveAgent oferă clienților diferite șabloane din care pot alege pentru portalul lor pentru clienți. Oferim Classic, Minimalistic și Montana. Astfel, în funcție de preferințele afacerii dvs. puteți alege designul, logo-urile, culorile și multe altele! Deși, dacă doriți să aveți antetul și subsolul în HTML, puteți face și asta pur și simplu, înscriind în setările portalului pentru clienți.
Trimiterea tichetului:
Această opțiune de setare permite clienților dvs. să trimită un nou tichet. Compania dvs. poate alege departamentul preferat pentru a gestiona acest tip de solicitări. În plus, puteți personaliza câmpurile formularului de contact. De exemplu; Titlu, descriere, nume, mesaj de confirmare și multe altele.
Începerea chat-ului:
În setările de inițiere a chat-ului, puteți crea și personaliza cu ușurință o fereastră de chat. Aceasta include stilul, locația și culorile butonului. În plus, puteți scrie un mesaj de bun venit care va apărea ori de câte ori clientul dvs. începe un chat cu reprezentantul dvs. Această automatizare va economisi timp atât pentru agentul dvs. cât și pentru clienți. O funcție interesantă este activarea ascunderii mesajelor. Aceasta înseamnă că, dacă clientul v-a abordat anterior prin intermediul formularului de pre-chat/ferestrei de chat, mesajul de bun venit va fi ascuns. Există și alte funcții inteligente ca aceasta, cum ar fi; permiterea lăsării de mesaje offline, ascunderea butonului de reîncepere a chat-ului și multe altele!
Aceste setări vă permit să vă personalizați Portalul pentru clienți pentru o experiență mai bună a clienților. În plus, acestea ajută agenții dvs. să gestioneze articolele din Baza de cunoștințe, forumurile, forumurile de sugestii.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Descoperiți cel mai bun program informatic de portal pentru clienți în 2022 cu LiveAgent. Reduceți costurile și îmbunătățiți asistența oferind clienților acces la resurse, auto-servire și monitorizarea tichetelor. Beneficiați de o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, fără necesitatea unui card bancar. Alăturați-vă liderilor din industrie precum Forbes și Airbus și oferiți servicii de calitate excepțională. Începeți acum!
Caracteristicile portalului pentru clienți
Explorați caracteristicile esențiale ale portalului pentru clienți oferit de LiveAgent, inclusiv baza de cunoștințe, forumul pentru clienți și trimiterea tichetelor. Descoperiți cum aceste funcționalități vă pot îmbunătăți serviciile prin personalizare și ușurință de utilizare. Asigurați-vă că alegeți software-ul potrivit pentru afacerea dvs., ținând cont de costuri și securitate. Vizitați acum pentru a afla mai multe și a testa gratuit!