Creați categorii în portalul pentru clienți în funcție de produse, servicii sau tipuri de clienți. Adăugați articole din baza de cunoștințe, forumuri sau casete pentru păreri și sugestii. Creați interfețe de căutare pentru baza de cunoștințe și oferiți-le clienților acces ușor la articolele din baza de cunoștințe. Interfețele de căutare sunt personalizabile și pot fi poziționate oriunde în paginile bazei de cunoștințe.
Alegeți o temă pentru portalul de clienți din șabloanele predefinite sau creați una nouă cu CSS și HTML personalizate. Adăugați propriul logo, titlul, codurile de urmărire, antetul și subsolul.
4 teme predefinite:
- Clasic
- Material
- Minimalist
- Montana
Puteți personaliza culorile:
- Antetului
- Butonului principal de acțiune
- Butonului principal de acțiune – trecere cu mausul
- Butonului secundar de acțiune
- Butonului secundar de acțiune – trecere cu mausul
- Casetei din dreapta
- Pictogramei categoriei
- Pictogramei articolului
- Culoarea elementului
- Culoarea titlului
Conținut diferit pentru agenți și clienți
Puteți crea articole și categorii separate în baza de cunoștințe care să nu fie accesibile clienților, dar să poată fi văzute doar de către agenți (articole și categorii interne).
Resurse din baza de cunoștințe
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Software-ul #1 gratuit de bază de cunoștințe
Descoperiți LiveAgent, software-ul gratuit numărul 1 pentru baze de cunoștințe, care simplifică gestionarea informațiilor și îmbunătățește asistența clienților. Beneficiați de configurare rapidă, suport 24/7 și o lună gratuită de testare. Instrumentul nostru vă ajută să creați articole detaliate și să reduceți volumul de tichete, asigurând clienți mai fericiți și suport continuu. Începeți acum cu un cont gratuit!