Quality Unit, compania din spatele produselor software LiveAgent, a construit întotdeauna produse cu stabilitate și securitate. De la începutul călătoriei noastre în 2004, am crescut la zeci de mii de clienți mulțumiți, care au cerințe interne diferite pentru furnizorii lor de soluții.
Sistemele noastre sunt destul de complexe, prin urmare nu ne putem baza
pe 1 sau 2 centre de date pentru a susține LiveAgent. În prezent, avem mai multe centre de date în întreaga lume. Instalăm conturile clienților noștri pe cel mai bun punct de server posibil
în funcție de locația lor și ținând cont de legislația lor națională.
Lista centrelor de date actuale din întreaga lume:
- Newark, New Jersey, SUA
- Dallas, Texas, SUA
- Londra, Anglia
- Frankfurt, Germania
- Bratislava, Slovacia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Descoperă cum să îți extinzi afacerea cu asistență pe multiple canale prin LiveAgent! Oferă clienților tăi opțiuni variate de contact, integrând e-mail, chat live, telefon, Facebook și Twitter într-o singură platformă. Transformă serviciul de asistență într-o experiență de nivel înalt și accesează gratuit LiveAgent pentru a vedea cum poate îmbunătăți comunicarea și satisfacția clienților tăi. Aflați mai multe despre avantajele asistenței pe multiple canale și începeți acum!
Îmbunătățiți comunicarea cu clienții dvs. adăugând formulare de contact personalizate pe site-ul web cu LiveAgent. Alegeți dintre două tipuri de formulare, personalizați-le pentru a colecta informații esențiale și protejați-vă adresa de e-mail de spam. Integrare ușoară și opțiuni diverse de design și butoane. Încercați gratuit și generați mai mulți clienți potențiali!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.