LiveAgent oferă opțiunea de a avea mai multe tichete deschise simultan. Comutați cu ușurință de la un tichet la altul și rezolvați-le pe toate în același timp.
Dacă doriți să restricționați agenții dvs. să lucreze numai la un singur tichet la un moment dat , puteți face acest lucru pornind algoritmul „De rezolvat”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Butonul De Rezolvat
Dând click pe butonul „De rezolvat”, agenții pot deschide tichete care le sunt atribuite și care trebuie rezolvate.
Există, de asemenea, posibilitatea de a configura o funcție în care agenții dvs. vor putea răspunde numai la tichetele deschise din butonul „De rezolvat”. În acest caz, agenții nu vor putea răspunde la tichetele deschise din lista de tichete. Aceștia vor putea deschide un singur tichet simultan, deci nu vor fi activate filele multiple de tichete și agenții vor trebui să rezolve fiecare tichet, în ordine.
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!