Ce este o conversație în timp real?
Conversațiile directe reprezintă un instrumente de comunicare imediată cu vizitatorii paginii de internet. Conversațiile în timp real pot oferi răspunsurile convenabile pe care le caută clienții, oferind totodată beneficii semnificative pentru personalul și rezultatele companiei dumneavoastră. Conversațiile directe cu clienții sporesc încrederea clienților în timpul cumpărăturilor și îmbunătățesc experiența generală a clienților.
Știați că „63% dintre clienți sunt mai predispuși să revină pe o pagină de internet care oferă conversații directe”?
Adăugarea unui factor uman la pagina dumneavoastră de internet în timpul conversației în timp real cu clienții poate face toată diferența.
Beneficiile pentru afaceri ale conversațiilor directe:
- Accesibile ca preț
- Convenabilitate în timp real pentru vizitatori
- Creșteți gradul de satisfacție al clienților
- Avantaje competitive
- 23% creștere medie a conversiilor
- Experiență îmbunătățită pentru clienți
- Mai puține cheltuieli de asistență prin telefon
- Ușor de utilizat
Funcțiile de conversație în timp real ale LiveAgent:
Invitarea agentului la conversație
În timp ce aveți o sesiune de conversație activă cu un vizitator, vă puteți invita colegul să vă ajute. De exemplu, cu privire la o problemă pe care nu știți sigur cum să o rezolvați. Puteți invita la conversație oricâți agenți aveți nevoie. Agenții invitați pot trimite direct mesaje în conversație sau pot scrie note vizibile doar pentru un alt agent.
Conversație simultană cu mai mulți clienți
Treceți cu ușurință de la o filă la alta în programul informatic de servicii pentru clienți și tratați în mod eficient solicitările clienților.
Conversații directe pe telefonul mobil
O altă caracteristică extraordinară a funcției de conversații virtuale a LiveAgent este că puteți oferi cu ușurință din mers asistență prin conversații directe. LiveAgent dispune de o aplicație mobilă de conversații directe atât pentru Android, cât și pentru iOS. Fiți întotdeauna gata să conversați prin intermediul acestei funcții LiveAgent pentru telefonul mobil și obțineți un avantaj în fața concurenței.
Note în conversație
Puteți adăuga cu ușurință o notă în conversația dumneavoastră (aceasta este vizibilă doar pentru dumneavoastră și pentru ceilalți agenți).
Glisați și fixați fișiere în conversație
Permiteți clienților să trimită fișiere cu ușurință în timpul conversației cu reprezentații de asistență. Simplificați și accelerați întregul proces.
Evaluarea conversației
Evitați să oferiți un serviciu slab de asistență pentru clienți, permițându-le clienților să evalueze răspunsurile și mesajele agenților de asistență. Recompensați-vă cei mai buni agenți și sprijiniți-i pe cei care nu se descurcă prea bine în acest moment. Identificați tendințele negative din cadrul serviciului de asistență pentru clienți și acționați în consecință.
Invitații automate la conversații directe
Implicați-vă vizitatorii paginii de internet, invitându-i la conversații în timp real cu agenții. Implementați invitații la conversație pe adrese URL specifice (de exemplu, pagina cu prețuri).
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți despre invitațiile proactive la conversație.
Integrare ușoară
Acest sistem simplu facilitează crearea de butoane de conversație personalizate care pot fi integrate cu ușurință pe pagina de internet. Pur și simplu copiați și lipiți un cod HTML de mici dimensiuni.
Butoane create în prealabil pentru conversații directe
LiveAgent oferă diverse butoane de conversații directe personalizabile și create în prealabil. Nu ați găsit stilul potrivit pentru butonul de conversații virtuale? Nu vă îngrijorați, întrucât puteți crea un buton personalizat prin încărcarea unei imagini sau scriindu-vă propriul cod HTML.
Vedeți toate butoanele personalizabile ale LiveAgent – galeria de butoane de conversații directe.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Opțiuni de personalizare și configurare pentru conversațiile directe:
Personalizarea ferestrei de conversații directe
Puteți alege o fereastră de conversații predefinită din 4 opțiuni de stil:
- Fereastră de conversații clasică
- Fereastră de conversații pătrată
- Fereastră de conversații Musho
- Fereastră de conversații în formă de bulă
Definiți dimensiunea, poziția și culoarea ferestrei de conversații.
Modificări posibile la personalizarea ferestrei:
- Titlul
- Mesajul de întâmpinare
- Poziția
- Activarea ferestrei contextuale
- Dimensiunea
- Culoarea marginilor
- Culoarea butonului
- Culoarea stării
- Culoarea mesajului agentului
- Culoarea vizitatorului mesajului
În plus, puteți defini și propriul cod CSS personalizat pentru a ajusta cu precizie aspectul fiecărei ferestre de contact.
Direcționare și setări pentru conversații
Pentru a asigura comunicarea rapidă și precisă, LiveAgent atribuie conversații agenților care au comunicat anterior cu clienți aflați în conversație.
Pe lângă atribuirea aleatorie, există și alte 3 opțiuni pentru direcționarea avansată a conversațiilor.
Atribuire aleatorie
Noile conversații vor fi atribuite aleatoriu unuia dintre agenții disponibili pentru conversații. Această strategie vă ajută să atribuiți același volum de conversații fiecărui agent.
Utilizare medie
Noile conversații vor fi atribuite agentului cu cel mai mic număr de conversații în desfășurare pentru a păstra același grad de utilizare pentru toți agenții disponibili. Această strategie vă ajută să încărcați un număr echilibrat de conversații concurente între toți agenții.
Utilizare maximă
Noile conversații vor fi atribuite agentului cu cel mai mare număr de conversații în desfășurare pentru a păstra gradul de utilizare la maximum. Odată ce agentul nu mai are locuri libere pentru conversații, o solicitare nouă de conversație va fi direcționată către următorul agent disponibil. Această strategie vă ajută să maximizați volumul de muncă pentru agenții aflați în conversații și să lăsați alți agenți să lucreze pe tichete neconectate.
Apel către toți
Vor fi trimise notificări de solicitări pentru conversații noi către toți agenții disponibili pentru conversație până la preluarea de către unul dintre aceștia.
Cât costă implementarea unui sistem de conversații directe?
LiveAgent oferă câteva abonamente din care puteți alege. Dacă nu știți sigur care este cel potrivit pentru dumneavoastră, puteți alege perioada de încercare gratuită de 14 zile.
Costurile sistemului de conversații directe pot diferi în funcție de numărul de agenți al companiei. LiveAgent este o soluție complexă, prin urmare cuprinde mai mult decât un sistem de conversații directe. Aflați mai multe despre prețurile pentru sistemul de conversații directe oferit de LiveAgent aici.
Costurile sistemului de conversații directe sunt afișate mai jos:
Resurse din baza de cunoștințe:
Doriți să implementați asistența prin conversații directe pe pagina dumneavoastră de internet?
Iată un ghid pas cu pas pentru integrarea unui buton de conversații directe în pagina de internet.
Doriți să aflați mai multe?
Citiți cele 10 motive pentru a implementa un buton de conversații directe.
Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!
Descoperiți instrumentul de monitorizare a timpului oferit de LiveAgent, ideal pentru urmărirea eficienței și productivității agenților. Obțineți o privire de ansamblu asupra performanțelor și echilibrați volumul de muncă al echipei. Începeți o perioadă de încercare gratuită pentru a optimiza gestionarea timpului fără a necesita un card de credit.
Galerie de butoane de conversații
Adaugă un buton de conversație pe site-ul tău cu galeria LiveAgent și îmbunătățește-ți suportul pentru clienți. Alege dintr-o varietate de stiluri și poziții predefinite pentru conversații directe. Încercare gratuită de 14 zile!