Slack este o platformă de mesagerie instantanee bazată pe cloud. Slack este folosit pentru a vă conecta cu colegii dvs. de lucru și a discuta instantaneu cu aceștia despre probleme legate de muncă, proiecte sau chiar pentru a purta o conversație destinsă în timpul liber. Este popular deoarece este simplu și multe companii au început să îl utilizeze ca principal canal de comunicare. Slack a început ca un proiect simplu care urmărea să facă din feedback-ul clienților prioritatea lor și să ofere un spațiu simplu pentru comunicare în cadrul companiilor. Prin urmare, nu este de mirare că Slack a devenit cea mai populară platformă de mesagerie pentru companii din întreaga lume.
De fiecare dată când cineva vă trimite un mesaj privat sau către un canal în care sunteți, primiți o notificare. De la vânzări, resurse umane sau dezvoltare de produse, totul este unificat într-un singur hub.
Dar ce ziceți de asistența pentru clienți? Pentru a utiliza cât mai bine Slack și LiveAgent, am introdus o nouă funcție pentru a vă ține la curent chiar și atunci când vă ocupați de alte probleme. Abilitățile dvs. de servicii clienți vor rămâne ascuțite.
LiveAgent vă facilitează monitorizarea tichetelor prin intermediul notificărilor Slack.
Nu ratați niciodată solicitarea unui client chiar dacă discutați despre altceva. Anunțați-vă agenții despre cele mai noi actualizări cu integrare Slack și LiveAgent.
Beneficii de bază
- Nu ratați niciodată un tichet în timp ce sunteți pe Slack
Cu integrarea Slack puteți vedea ce se întâmplă cu tichetele dvs. în timp ce vă ocupați de afacere pe Slack. De fiecare dată când un tichet nou este deschis, rezolvat sau ori de câte ori primiți un răspuns de la un client, veți fi la curent prin intermediul panoului de notificări Slack.
- Aflați actualizări importante despre reguli
Aflați dacă s-a schimbat ceva important în configurarea regulilor LiveAgent. De fiecare dată când o regulă este modificată în timp ce vă aflați în Slack, veți primi o notificare cu privire la aceasta.
- Configurare ușoară
Configurarea este ușoară din panoul de configurare al LiveAgent și durează doar câteva minute. Totul va fi gata și configurat în cel mai scurt timp, astfel încât să vă puteți concentra asupra lucrurilor importante.
- Păstrați-vă agenții în contact
Trimiteți mesaje către Slack de la LiveAgent pentru a discuta idei, pentru a oferi sfaturi sau pentru a vă menține agenții la curent cu opțiunea „Trimiteți mesaj Slack”.
- Personalizați-vă notificările
Șabloanele de notificare pot fi personalizate cu ușurință după preferințele dvs.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Beneficii comerciale
- Integrarea Slack vă economisește timp prețios fiind la curent cu ceea ce se întâmplă în mod constant în tabloul de bord
- Notificări automate despre tichetele nou create, tichetele existente și regulile noi
- Informați-vă agenții pe Slack prin LiveAgent cu ușurință, trimițând un mesaj către canalul dvs.
- Ușor de implementat, fără proceduri complicate
Implementare și configurare
Configurarea notificărilor Slack este ușor de realizat pe cont propriu. Nu lăsați niciodată pe nimeni să rateze un tichet sau o actualizare importantă a regulilor dvs. Există doar câțiva pași de făcut, să aruncăm o privire la ceea ce reprezintă.
Pasul 1
Primul pas este să vă configurați caracteristica Slack. Puteți găsi asta în lista de Caracteristici din panoul de administrare LiveAgent. Accesați Configurare și găsiți Slack.
Pasul 2
După finalizarea activării, faceți clic pe butonul „Adăugați la Slack”. Butonul va apărea din nou în selecția de configurare Slack. Apoi apare o fereastră de autorizare standard.
Pasul 3
Când terminați cu succes integrarea Slack cu LiveAgent, puteți configura o nouă acțiune de regulă „Trimiteți Mesaj Slack”. Fiecare agent are, de asemenea, opțiunea de a seta notificările Slack în secțiunea „Editați profilul”. După ce și-au configurat Slack-ul, este necesar un mesaj de confirmare test a utilizatorului direct în Slack.
Sunteți gata să încercați? Urmați acești trei pași simpli și încercați să trimiteți un tichet din tabloul de bord LiveAgent pentru a vedea cum funcționează. Personalizarea notificărilor este suficient de ușoară. Accesați configurarea Slack și aruncați o privire la toate opțiunile. Alegeți-o pe cea care vi se potrivește cel mai bine.
Sunteți gata să depășiți Slack?
Slack și LiveAgent sunt ambele niște instrumente foarte puternice, fiecare având un scop diferit. Obținerea unui software stabil, fiabil și intuitiv este întotdeauna o investiție valoroasă pentru dvs. și compania dvs. Slack ca instrument de comunicare este de neprețuit și cu Slack împreună cu LiveAgent, afacerea dvs. va fi gata să prospere, agenții dvs. vor fi întotdeauna informați cu privire la actualizări și clienții dvs. vor fi întotdeauna îngrijiți rapid și eficient. Definiți asistența într-un mod complet nou și împărtășiți exemple de servicii bune pentru clienți în cadrul canalelor dvs.
De ce nu aflați pe cont propriu? LiveAgent oferă prețuri excelente și asistență fiabilă la un preț rezonabil. Vedeți planurile noastre flexibile de prețuri sau încercați-le gratuit.
“Căutam un înlocuitor pentru Kayako care ne-a frustrat cu adevărat. La început, am încercat Freshdesk, dar când am dat peste Live Agent am fost impresionat.
Cea mai bună parte a LiveAgent este modul în care distribuie tichetele agenților. Aceasta oferă un flux constant de sarcini pentru personalul nostru de servicii pentru clienți și împiedică alegerea celor mai ușoare sarcini înainte de cele mai dificile. De asemenea, este minunat să avem o cantitate atât de mare de caracteristici. Chiar dacă nu veți avea nevoie de toate, veți găsi cu siguranță toate lucrurile de care aveți nevoie.” Sampo S G2
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperă cum integrarea Facebook cu LiveAgent îți poate transforma serviciul de suport! Răspunde rapid la mesaje, comentarii și postări direct din panoul LiveAgent, economisind timp și bani. Crește satisfacția clienților și productivitatea echipei tale fără a te mai loga în aplicația Facebook. Încearcă gratuit și optimizează-ți fluxul de muncă!