Ce reprezintă înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri?
Înregistrarea unui număr nelimitat de apeluri reprezintă o funcție importantă prin care toate apelurile dvs. sunt stocate în siguranță în contul dvs. LiveAgent în scopuri juridice, de instruire sau de suport. Indiferent de domeniul sau industria în care activează compania dvs., înregistrarea apelurlor s-a dovedit a fi una dintre cele mai importante aspecte în rezolvarea unei probleme, în ce privesște securitatea și cazuri în care trebuie verificată respectarea normelor.
LiveAgent nu are un număr limitat de apeluri înregistrate ce pot fi stocate în contul dvs. sau în ce privește durata acestora. Le puteți crea, stoca și gestiona cu ajutorul unui singur program help desk multichannel.
Cine benefciază de funcția apelurilor înregistrate?
Companiile de toate dimensiunile de la liber profesioniști sau asistenți medicali până la întreprinderi de mari dimensiuni beneficiază de avantakele înregistrării apelurilor și de istoricul interacțiunilor cu clienții. Vor putea să caute, asculte sau descărca orice apel din contul lor, chiar și apelurile test realizate înaintea creării contului.
Mai exact, domeniul bancar, companiile de asigurări și de telecomunicații beneficiază cel mai mult de pe urma utilizării apelurilor înregistrate, deoarece multe tări solicită acest lucru prin lege.
Care sunt cele mai importante elemente ale funcției de înregistrare a unui număr nelimitat de apeluri?
Stocare nelimitată
Toate apelurile înregistrate sunt stocate în contul dvs. LiveAgent, fără a avea limită în ce privește durata sau numărul apelurilor înregistrate.
Nu trebuie să dețineți un program software pentru înregistrare
Toate apelurile tratate cu ajutrul programului LiveAgent sunt automat înregistrate și stocate fără a fi necesar să instalați o altă aplicație. Acest lucru ajută la creșterea gradului de securitate și confidențialitate datelor.
Ușor de salvat și de căutat
Fiecare apel înregistrat este convertit într-un tichet obișnuit, cu prorpiul ID. În plus, puteți adăuga note în cadrul tichetelor pentru o căutare ulterioară mai ușoară.
Accesați căsuța vocală oriunde v-ați afla
Înafară de faptul că puteți stoca un număr nelimitat de apeluri, cu LiveAgent puteți stoca și mesajele din căsuța vocală. Așa că, niciun apel și nicio discuție nu se pierde.
3 avantaje ale funcției de înregistrate nelimitată a apelurilor
Recuperați detaliile lipsă
Câteodată cele mai mici detalii care sunt și cele mai esențiale se pot pierde în cadrul unui mesaj vocal. Cu LiveAgent, veți putea reasculta mesajul pentru a putea oferi suport adecvat clientului.
Îmbunătățiți produsele companiei
Discutați cu superiorii dvs. despre anumite informații din cadrul apelurilor înregistrate pentru ca aceștia să poată afla părerea clienților despre produsele companiei.
Instruire pentru membrii echipei dvs.
Colegii noi pot învăța din apelurile anterioare în cadrul programului lor de instruire și pregătire. Aceste apeluri înregistrate reprezintă o bună modalitate de a învăța din experiențele anterioare.
Ce alte avantaje oferă funcțiile din cadrul call center-ului LiveAgent?
Răspuns vocal interactiv (IVR – Interactive voice response)
Nu trebuie să achiziționați un alt program deoarece puteți crea chiar dvs. propriul meniu IVR în doar câteva secunde. Stabiliți care sunt opțiunile din care clienții trebuie să aleagă, încărcați un mic fragment muzical sau un mesaj de bun venit împreună cu instrucțiunile pe care clienții trebuie să le urmeze. După care, direcționați clienții către departamentul sau agentul corespunzător pentru a le putea oferi suport de primă clasă.
Direcționarea inteligentă a apelurilor
Direcționarea apelurilor sau Distribuirea Automată a Apelurilor (ACD) reprezintă un proces care distribuie în mod automat apelurile către un anumit departament sau agent, în funcție de preferințele alese, cum ar fi prioritatea sau atribuire la întâmplare.
Afacerile pot controla fluxul de apeluri de intrare prin setarea unei durate pentru distribuire, prin care un apel este redistribuit către un alt agent sau este pus pe linia de așteptare, deși clienții doresc să intre în legătură cu agenții cât mai curând posibil. De aceea, este recomandat să-i țineți cât mai puțin pe linia de așteptare.
Transferarea asistată a apelurilor
Transferarea apelurilor este o funcție din cadrul call center-ului care ajunge (sau se transferă) de la un agent la altul. LiveAgent permite efectuarea transferarea apelurilor, ca atare, clienții și colegii dvs. vor ști întotdeauna când veți transfera apelul.
Mai mult, puteți informa clientul despre faptul că îi transferați către un alt agent, că-i puneți pe linia de așteptare și că un coleg îi va ajuta. Puteți de asemenea să puneți un sonor pe fundalul liniei de așteptare astfel incât așteptarea să fie fie mai ușor de acceptat.
Test automatic call routing for free
Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Centru pentru intrările apelurilor
Descoperă cum să îmbunătățești serviciul pentru clienți cu soluțiile de call center de intrare de la LiveAgent! Oferim tehnologii avansate precum IVR, rutare automată a apelurilor și analize detaliate pentru a crește satisfacția clienților și eficiența agenților. Configurează un centru de apeluri în câteva minute și începe perioada de încercare gratuită! Află mai multe acum!
Descoperiți cum un centru de apel de ieșire poate transforma strategiile de vânzare și retenție clienți ale afacerii dumneavoastră. LiveAgent oferă un software personalizabil de call center bazat pe cloud, menit să îmbunătățească interacțiunile și eficiența agenților. Aflați beneficiile și soluțiile inovatoare pentru a spori veniturile și satisfacția clienților. Încercați gratuit!
Raportarea serviciului pentru clienți
Începeți să vă îmbunătățiți produsele și serviciile prin revizuirea periodică a rapoartelor privind serviciul clienți. Testați rapoartele noastre cu încercarea noastră gratuită.