Viber este o aplicație gratuită multi-platformă de apelare și mesagerie disponibilă pe Android, iOS, Microsoft Windows, macOS și Linux. Viber este comparabil cu alte aplicații de mesagerie precum WhatsApp, Signal sau Telegram. Funcționalitatea sa principală constă în mesaje instant, apeluri, apeluri video și difuzarea de mesaje către alți utilizatori.
De ce este importantă asistența pentru clienți prin Viber?
Clienții moderni au așteptări mari. Se așteaptă la experiențe de asistență fără probleme și vor să comunice cu companiile pe o multitudine de platforme, inclusiv rețele sociale și aplicații de mesaje text precum Viber. De ce?
Pentru mulți clienți, este pur și simplu mai ușor să ia legatura prin text în comparație cu a căuta pe Google datele de contact ale companiei sau a căuta soluții pe site-ul lor. Fiecare client are așteptări și nevoi diferite și, ca atare, companiile ar trebui să încerce să mulțumească fiecare client.
Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți
Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.
Cum puteți oferi un serviciu prompt pentru clienți pe Viber?
Furnizarea de servicii clienți prompte, personalizate și informate pe Viber este ușoară cu instrumentele potrivite. LiveAgent este unul dintre singurele birouri de asistență care se integrează în prezent cu Viber.
Integrarea noastră vă asigură că veți primi notificări de fiecare dată când primiți un nou mesaj text Viber. Mai mult, convertește automat fiecare mesaj într-un tichet de asistență. Având acest tip de tehnologie în arsenalul dvs. vă eliberează de monitorizarea constantă a dispozitivului și vă asigură că toate mesajele text Viber sunt bine organizate și accesibile de către oricare dintre agenții dvs. de asistență.
Ce puteți realiza cu integrarea?
Am compilat o listă cu funcțiile de bază ale integrării, pentru a vă oferi o idee despre modul în care utilizarea Viber pentru serviciul clienți poate îmbunătăți productivitatea echipei și crește satisfacția clienților.
Integrarea Viber a software-ului de birou de asistență al LiveAgent va fi capabilă de:
- Primirea de mesaje text Viber și conversia lor în tichete. Nu este nevoie să vă verificați smartphone-urile sau aplicația desktop pentru mesaje noi.
- Răspunsul la mesajele text Viber prin tabloul de bord LiveAgent. După cum s-a menționat mai sus, nu este nevoie să aveți la dispoziție alte dispozitive. Răspundeți la solicitarea clientului dvs. prin intermediul tabloului de bord LiveAgent și acesta va primi răspunsul în aplicația sa Viber. Este atat de simplu!
- Arhivarea și organizarea tichetelor Viber din trecut. Datorită LiveAgent puteți vizualiza cu ușurință conversațiile anterioare și le puteți atribui etichete în loc să fie nevoie să căutați prin telefon fără niciun indiciu.
Cum arată / cum funcționează în practică?
Dacă vă întrebați dacă clienții dvs. vor putea ști că utilizați un instrument extern pentru a răspunde la mesajele lor Viber, răspunsul este nu. Vedeți cum funcționează în acest tutorial video detaliat.
Cum se integrează Viber cu LiveAgent
1. În primul rând, trebuie să creați un Bot Activ. Accesați acest site web și introduceți numărul de telefon asociat contului dvs. Viber.
2. La scurt timp, veți primi un mesaj text Viber cu un cod. Introduceți codul pe site și conectați-vă.
3. Faceți clic pe Creați un cont bot
4. Va apărea o fereastră nouă. Introduceți toate informațiile necesare și faceți clic pe Salvare. După ce faceți clic pe Salvare, sistemul va genera automat un token.
5. Copiați token-ul și autentificați-vă în LiveAgent.
6. Navigați către Configurare
7. Faceți clic pe Sistem
8. Faceți clic pe Pluginuri
9. Găsiți Viber și activați pluginul prin apăsarea butonului (trebuie să devină verde)
După ce ați activat pluginul Viber, reveniți la Configurare.
10. Faceți clic pe Conturi Viber
11. Faceți clic pe Conectați. Va apărea o fereastră nouă.
12. Lipiți token-ul în coloana „Token”.
13. Selectați departamentul către care doriți să direcționați mesajele Viber primite
14. Faceți clic pe Conectați si gata! Contul dvs. Viber ar trebui să fie în funcțiune!
BONUS: Dacă doriți să facilitați accesul clienților dvs. să vă contacteze pe Viber, plasați codul QR din contul dvs. Viber Bot Activ pe site-ul dvs. web. Pentru a afla mai multe despre modul în care clienții dvs. pot utiliza codul QR pentru a vă contacta, consultați ghidul de integrare.
Cum poate afacerea dvs. să beneficieze de integrare?
- Integrarea Viber din LiveAgent vă poate economisi atât timp, cât și bani deoarece agenții dvs. vor petrece mai puțin timp monitorizând dispozitivele
- Vă poate ajuta să oferiți asistență mai rapidă prin instrumente avansate, cum ar fi mesajele predefinite
- Vă poate ajuta să oferiți răspunsuri mai personalizate mulțumită CRM-ului nostru încorporat, care este la îndemână ori de câte ori răspundeți la mesaje Viber prin LiveAgent
- Vă poate îmbunătăți asistența și satisfacția clienților oferind informații reale. De exemplu, dacă doriți să știți câte solicitări Viber au fost rezolvate la primul contact în ultima lună, doar generați un raport. Cu funcția de raportare LiveAgent, puteți segmenta cu ușurință datele în funcție de performanța în timp, în funcție de agent, departament sau canal.
- Răspunsul la mesajele Viber prin LiveAgent este mai sigur. De ce? Tichetele Viber sunt stocate într-o căsuță de e-mail universală partajată, care poate fi accesată de fiecare agent de asistență. Aceasta înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la:
- Partajarea acreditării de conectare Viber cu mai mulți angajați
- Logarea de pe dispozitive publice
- Pierderea dispozitivelor care sunt conectate la contul dvs. Viber
- Avantaj competitiv. LiveAgent este unul dintre puținele programe de asistență care oferă o integrare Viber.
Sunteți gata să încercați integrarea noastră?
Permiteți-ne să ne ocupăm noi de organizație și logistică, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de asistență fiabilă tuturor clienților dvs. Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi. Nu este necesar cardul de credit.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Descoperă puterea integrărilor cu Zapier și LiveAgent! Transformă-ți fluxul de lucru conectând aplicațiile preferate într-o singură platformă eficientă, cu suport în peste 40 de limbi și 179 de funcții. Încearcă gratuit LiveAgent și îmbunătățește-ți experiența de asistență pentru clienți. Intră acum pentru o perioadă de probă de 14 zile fără obligații!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.