Tot ce trebuie să știți despre respectarea GDPR a LiveAgent
LiveAgent se angajează la confidențialitate, securitate, conformitate și transparență. Această abordare include susținerea respectării de către clienții noștri a cerințelor UE privind protecția datelor, inclusiv a celor stabilite în Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR), care a intrat în vigoare la 25 mai 2018.
Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) (Regulamentul (UE) 2016/679) este un regulament prin care Parlamentul European, Consiliul Uniunii Europene și Comisia Europeană intenționează să consolideze și să unifice protecția datelor pentru toți indivizii din Uniunea Europeană (EU).
Un mod în care datele personale ale unui cetățean UE ar putea fi colectate atunci când utilizați LiveAgent este atunci când creați o bază de date de contacte, informațiile acestora și relațiile comerciale cu aceștia (adică un sistem CRM). Nu toți clienții vor fi „persoane vizate”, deoarece persoanele vizate sunt doar persoane fizice. Unii dintre clienții dvs. pot fi companii sau organizații guvernamentale, cărora GDPR nu li se aplică.
Da, LiveAgent este pe deplin o reclamație GDPR din mai 2018.
Autentificare cu doi factori
Verificarea în doi pași adaugă mai multă securitate contului dvs. LiveAgent. Când aveți activată autentificarea cu 2 factori, orice încercare de conectare la contul dvs. trebuie să fie însoțită de codul pe care l-ați generat în aplicația Google Authenticator. Verificarea în doi pași vă poate ajuta să păstrați departe persoanele necunoscute, chiar dacă acestea au parola dvs.
Criptare HTTPS
Toate conturile găzduite LiveAgent rulează printr-o conexiune sigură utilizând protocolul HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) este versiunea securizată a HTTP, protocolul prin care datele sunt trimise între browserul dvs. și site-ul web la care sunteți conectat. Înseamnă că toate comunicările dintre browserul dvs. și LiveAgent sunt criptate, inclusiv comunicarea prin chat și e-mail.
Stocarea sigură a credențialelor
Urmăm cele mai recente cele mai bune practici pentru a stoca și a proteja datele de conectare și parolele utilizatorului în cloud.
IP & restricții de rețea
Panoul dvs. LiveAgent de Agent poate fi configurat pentru a permite accesul numai din anumite intervale de adrese IP.
Securitate API
LiveAgent REST API este limitat la utilizatorii acreditați pe bază de nume de utilizator și parolă sau nume de utilizator și token-uri API.
Filtrare SPAM
LiveAgent are un filtru SPAM inteligent încorporat care învață și își îmbunătățește continuu capacitățile de filtrare.
LiveAgent oferă clienților opțiunea de a șterge datele de serviciu care pot conține date personale, cum ar fi profiluri, tichete, imagini și atașamente, în conturile LiveAgent active. În cadrul LiveAgent, administratorii și agenții (descriși colectiv ca „Utilizatori”) au profiluri cu privilegii ierarhice, așa cum este descris aici.
Ștergerea Profilului Agentului
LiveAgent acceptă în prezent ștergerea informațiilor profilului agentului așa cum este descris aici. Administratorii și Proprietarul pot șterge profilurile tuturor utilizatorilor, inclusiv al agenților. Aceștia pot șterge agenți din Configurare > Agenți > Ștergere agent. LiveAgent păstrează informațiile proprietarului contului pentru a-și continua serviciul. Când un cont este închis, LiveAgent își respectă politica de ștergere a datelor pentru informațiile de profil rămase.
Ștergerea Profilului Utilizatorului Final
LiveAgent acceptă în prezent ștergerea Informațiilor profilului utilizatorului final așa cum este descris aici. Proprietarul, administratorii și agenții pot șterge profilurile utilizatorului final. În urma acestei acțiuni de ștergere, profilul utilizatorului final este eliminat din interfața utilizatorului și identitatea utilizatorului final este ștearsă din sistem, împreună cu Token-urile OAuth, Sesiunile și Căutările Salvate.
Ștergerea Tichetelor Tichetele pot fi șterse urmând pașii descriși aici. Acest articol abordează, de asemenea, modalitatea de ștergere definitivă a tichetelor.
Clienții își pot șterge profilurile dintr-un portal pentru clienți urmând pașii descriși aici (ștergerea profilului din portalul pentru clienți este același proces ca ștergerea profilului utilizatorului final).
Acceptarea Consimțământului pentru Oferirea de Asistență Live prin Chat Live Una dintre cerințele GDPR este obligația dvs. de a vă informa clienții că dvs. și/sau un procesator terț le veți colecta datele personale. Când furnizați servicii pentru clienți prin chat live, vă sugerăm să plasați un consimțământ de acceptare în formularul de pre-chat.
Aplicația LiveAgent vă permite să ștergeți toate datele sensibile despre clienții dvs. la cererea acestora direct în aplicația LiveAgent ștergând toate tichetele și datele de contact legate de clientul dvs.
În plus, fiecare proprietar de cont LiveAgent are control deplin asupra contului său și poate solicita să fie șters oricând prin e-mail la support@liveagent.com. Liveagent cloud are de asemenea, proceduri automate pentru ștergerea conturilor suspendate pentru a ne asigura că nu stocăm permanent datele dvs. după ce decideți să nu mai utilizați serviciile noastre.
În cazul în care contul de încercare nu este actualizat la planul plătit în termen de 14 zile sau facturarea contului deja actualizat eșuează mai mult de 7 zile, contul este suspendat. Contul suspendat nu permite conectarea utilizatorilor sau accesarea datelor de către proprietarul contului sau de către clienții săi.
În cazul în care proprietarul contului nu solicită să-și anuleze contul prin e-mail sau chat, în următoarele 60 de zile contul este închis (domeniul nu mai este activ, eliminăm configurația contului din cloud, dar păstrăm datele în stoc).
Conturile închise sunt șterse automat din cloud-ul nostru în următoarele 30 de zile. Din acest moment nu avem date active în cloud LiveAgent, stocăm pentru alte 30 de zile doar o copie de rezervă la rece a bazei de date. După expirarea copiei de rezervă, nu mai stocăm date din contul dvs.
Contactați-ne la info@liveagent.com.
Descoperiți cum LiveAgent utilizează subprocesatori pentru a asigura securitatea și eficiența serviciilor sale. Aflați despre angajamentele de confidențialitate, infrastructura de servere și rolul esențial al subprocesatorilor în furnizarea serviciilor de suport clienți. Vizitați pagina pentru detalii complete și contactați-ne pentru a intra în Contractul de Prelucrare a Datelor.
Îmbunătățiți operațiunile call center-ului dvs. cu integrarea GDMS și LiveAgent, fără costuri suplimentare! Descoperiți soluții cloud suverane pentru transformarea digitală, disponibile rapid în Myanmar, Laos și Vietnam. Începeți acum perioada de încercare gratuită de 30 de zile cu LiveAgent și experimentați integrarea perfectă a numerelor GDMS.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.