Cine este un administrator de cont?
Un adminstrator de cont este o persoană care vă administrează contul LiveAgent. Este o persoană cheie care susține fluxul de lucru al echipei, astfel încât alegerea administratorului potrivit este esențială.
Iată câteva abilități pe care ar trebui să le aibă administratorul dvs.:
- Atenție la detalii
- Abilități de competență software
- Abilități de management de proiect
- Abilități de rezolvare a problemelor (Analiză, Cercetare, Luarea deciziilor)
- Abilități strategice
- Abilități de organizare
- Abilități interpersonale (Responsabilitate, Flexibilitate, Fiabilitate)
Cum să configurați un administrator în LiveAgent?
- Conectați-vă la contul LiveAgent
- Navigați la Configurări
- Faceți clic pe Agenți
- Creați rolul de administrator făcând clic pe butonul plus portocaliu SAU
- Eliminați administratorul făcând clic pe pictograma coș de gunoi
- Accesați Roluri și alegeți rolul de administrator
Cum elimin administratorul de cont din LiveAgent?
- Conectați-vă la contul LiveAgent
- Navigați la Configurări
- Faceți clic pe Agenți
- Eliminați administratorul făcând clic pe pictograma coș de gunoi
Cum se schimbă rolul administratorului de cont în LiveAgent?
- Conectați-vă la contul LiveAgent
- Navigați la Configurări
- Faceți clic pe Agenți
- Eliminați administratorul făcând clic pe pictograma coș de gunoi
- În cele din urmă, schimbați Rolul în Agent
Ce face un administrator?
Administratorii au mai multe privilegii decât agenții. Aceștia pot configura sistemul, pot vizualiza rapoarte și pot gestiona alți utilizatori. Iată câteva dintre funcțiile la care au acces:
- Acces la toate tichetele
- Adaugă și gestionează alți agenți de asistență
- Acces la schimbarea rolurilor agenților de asistență
- Atribuie departamente
- Resetează parole
- Vizualizează rapoarte detaliate
- Configurează limbile de sistem
- Stabilesc filtre și câmpuri de tichete
- Instalează pluginuri
- Configurează protecție prin IP-uri interzise și istoric BAN
- Creează automatizare prin etichete
- Creează reguli (SLA, Reguli de Timp, Reguli)
- Generează Mesaje Predefinite și Răspunsuri Prestabilite pentru anumite departamente
Care este diferența dintre un administrator și un agent?
Diferența constă în accesul la configurații, rapoarte și gestionarea utilizatorilor. Administratorul contului este cel care stabilește configurațiile în funcție de nevoile companiei. Agentul are acces la solicitările clienților doar din Apeluri telefonice, Chaturi și alte canale.
O altă diferență constă în faptul că administratorul de cont poate accesa și examina rapoartele agentului. Acest lucru îi permite să identifice ariile de îmbunătățire pentru fiecare agent și pentru companie în ansamblu.
De ce este importantă setarea configurațiilor dvs. în LiveAgent?
Configurarea sistemului dvs. software pentru clienți este crucială. Pe termen lung, face munca agenților mai eficientă, punctuală și mai personalizată. Acest lucru are ca rezultat o mai bună experienţă de asistență pentru clienți.
Mai mult, o ierarhie clară între agenții și administratorii dvs. va preveni modificările nedorite ale tabloului de bord. Administratorii de cont sunt, de obicei, responsabili pentru configurarea fluxului de lucru al serviciului clienți, Regulilor, SLA-urilor și a altor setări esențiale. Ei gestionează direct reprezentanții de asistență și le urmăresc performanța în tablourile analitice.
A avea mai mulți administratori va fi benefic pentru satisfacția generală a clienților.
Avantajele unei bune experiențe de asistență pentru clienți:
- cost redus al serviciului și al marketingului
- fidelizarea clienților (loialitate)
- mai multe achiziții ale clienților
Dacă tocmai ați terminat de citit despre rolul unui administrator de cont, este util să înțelegeți și cum să alegeți un centru de asistență pentru clienți potrivit pentru afacerea dumneavoastră. Acest lucru vă va ajuta să oferiți soluții personalizate și să adaptați experiența utilizatorului la publicul țintă. De asemenea, este important să știți ce face un administrator pentru a putea diferenția între responsabilitățile unui administrator și cele ale unui agent. Acest lucru vă va permite să optimizați rolurile și sarcinile în echipa dumneavoastră.
Galeria de invitații la conversație
Invitați-vă vizitatorii paginii de internet la o sesiune de conversații directe cu agenții dumneavoastră. LiveAgent oferă diferite tipuri de invitații. Citiți mai multe și încercați chiar acum în LiveAgent.
Descoperiți software-ul de autoservire LiveAgent, care oferă soluții puternice pentru gestionarea tichetelor, chat live, integrarea rețelelor sociale și multe altele. Construiți baze de cunoștințe eficiente și reduceți numărul de tickete. Începeți acum cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și împuterniciți-vă clienții cu autoservire 24/7. Fără taxă de instalare sau card de credit necesar.